• Mijn eerste rpg, dus zeg aub als er iets niet goed is ;]

    (One direction is trouwens een paar jaar jonger, maar de band bestaat wel.)
    Back to school ©
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ CrazyOf1D
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    -

    Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Bluehope + crush Louis
    -
    -


    Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun :Y)


    Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.
    Relaties:
    Harry + Brianna



    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:25 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Of wachten...]

    [Kunnen we ook doen]

    Brianna Taylor Josephs
    'Nou Brianna, dat ziet er niet zo best uit.' ze drukte even op mijn enkel en de tranen sprongen me in de ogen. 'Ik gok dat het gebroken is. Je moet maar even naar het ziekenhuis om foto's te laten maken.' Mijn ogen werden groot. 'Misschien kan je vriendje je even brengen?' zei ze met een knikje naar Harry. Ik werd rood. 'Dat is mijn vriendje niet.' mompelde ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Vanuit mijn ooghoeken zag ik de verpleegster naar me knikken en besloot ik ernaatoe te gaan."Is het ernstig?"vroeg ik dan aan Bree en de vrouw."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna Taylor Josephs
    'Niet je vriendje? Oh, ik vond jullie wel schattig samen...' zegt ze terwijl ze haar hoofd schud. 'Maar goed, ze moet sowieso even naar het ziekenhuis. Ik geef jullie een briefje...' ze pakte twee briefjes van haar bureautje af en pakte een pen. 'Waardoor jullie tijdelijk bevoegd zijn om niet naar school te hoeven. Jullie namen?' ratelde ze. 'Ehm, Brianna Taylor Josephs' zei ik terwijl ik niet de vrouw, maar Harry aankeek.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    'Niet je vriendje? Oh, ik vond jullie wel schattig samen..."zei de vrouw en schudde haar hoofd.ok dat was best raar. 'Maar goed, ze moet sowieso even naar het ziekenhuis. Ik geef jullie een briefje...' vervolgde ze en nam 2 briefjes van haar bureau en begon te schrijven.Ik keek naar Brianna en zei naar mij.'Waardoor jullie tijdelijk bevoegd zijn om niet naar school te hoeven. Jullie namen?'zei de vrouw dan.'Ehm, Brianna Taylor Josephs'zei ze ."Harry Edward Styles."zeg ik dan zonder mijn blik van Bree af te houden


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna Josephs
    Ik glimlach naar Harry en de vrouw loopt naar me toe. 'Weet je zeker dat het je vriendje niet is?' fluisterd ze geamuseerd in mijn oor. Ik grinnik. 'Ja. Hoe kan ik naar het ziekenhuis?' 'Oh, het is hier vlakbij. Er staat wel een rolstoel achter, dan kan hij er wel heenduwen.' Ik knik. De vrouw loopt het kamertje uit en komt terug met een helblauwe rolstoel. 'Mijn lievelingskleur.' zeg ik glimlachend als ik er in ga zitten. 'Let's go to the hospital, Harry.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    {ik zag dat ik moes reageren =)}
    Dylan Calvin Jackson
    'Nou euhm.. wie zegt dat ik hetzelfde rooster heb als jou?' zeg ik en pluk een beetje aan mijn bril. 'Laat maar, ik pak mijn rooster al.' Snel gris ik mijn rooster uit mijn rugzak.


    {oke, maakt het uit welke les ik zeg RemberYoux? of heb je een bepaald rooster? Anders zeg ik geoon wiskund..}


    Do what people say you can't.

    Niall Horan

    Gapend werd ik wakker. 'Honger' mompelde ik en ik at de rest van de zak chips op. Laat maar van Nandos, ik ga zelf wel even - N. Sms'te ik naar Liam en ik vertrok. In Nandos bestelde ik wat ik altijd nam, en liep weer naar huis.ging aan een tafeltje zitten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ehm, niet echt, maar ik had neergezet in 1 van mijn eerdere posts dat ze hierna geschiedenis hadden. Goed?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (@AgentP volgens mij was het geschiedenis )

    Harry Styles
    De verpleegster fluisterde iets en haar oor ,waardoor ze even moest grinniken.'Ja. Hoe kan ik naar het ziekenhuis?'vroeg ze dan waarop de vrouw antwoorde:'Oh, het is hier vlakbij. Er staat wel een rolstoel achter, dan kan hij er wel heenduwen.'en niet veel later kwam ze met een helblauwe rolstoel tevoorschijn.Brianne ging er inzitten en zei toen dat het haar lievelingskleur was.'Let's go to the hospital, Harry.'zei ze daarna en ik schudde eventjes lachend mijn hoofd."Letse go!"zei ik op een supermario toon.en lachte dan even.Waarna ik Bree naar het hospital duwde.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna Josephs
    Ik grinnikte. 'Mario, hellep my!' zeg ik terug op een Peachtoon. Ik grijnsde breed. 'But Harry may help me too.' voegde ik er aan toe. Ik griste mijn mobiel uit mijn zak en scrollde door mijn muzieklijst tot ik had gevonden wat ik zocht. Uit de speaker klonk het vrolijke deuntje van de supermario theme song. Ik moest even lachen. 'Vreemd genoeg heb ik alle soorten muziek op mijn mobiel staan. Ik ben echtverlaafd aan muziek.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam James Payne
    'nou, je zit bij me in de klas dus volgens mij heben we bijna allemaal dezelfde lessen'zeg ik met een glimlach en kijk hem aan. 'je heete Dylan toch?' vraag ik hem voor de zekerheid, vannochtend had die zich wel voorgesteld maar ik eist het niet meer zeker.

    {o sorry, niet gezien $:}
    Dylan Calvin Jackson
    'Ohja, we hebben geschiedenis.' zeg ik. Ik knik. 'Liam toch?' Hij was niet heel lelijk. Dylan daar ga je weer, niet gelijk jongens zoeken. Hij leek mij best aardig maar mijn type, nope.


    Do what people say you can't.

    Harry Styles
    'Mario, help my!'zei ze op een peachtoon en ik lachte en zei grijnsde breed.'But Harry may help me too.'voegde ze erbij.Ze nam haar gsm en plots klonk het deuntje van supermario door haar speakers en ze lachte even en ik lachte ook mee.'Vreemd genoeg heb ik alle soorten muziek op mijn mobiel staan. Ik ben echtverlaafd aan muziek.' zei ze en ik grijnsde."Jij bent niet de enige hoor."zei ik dan lachend en probeerde te beatboksen op het melodytje


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH