• Mijn eerste rpg, dus zeg aub als er iets niet goed is ;]

    (One direction is trouwens een paar jaar jonger, maar de band bestaat wel.)
    Back to school ©
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ CrazyOf1D
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    -

    Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Bluehope + crush Louis
    -
    -


    Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun :Y)


    Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.
    Relaties:
    Harry + Brianna



    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:25 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    "2 Potjes witte chocola alstublieft."zeg ik tegen de meid aan de toonbank en zet Bree dan aan een tafeltje en ga voor haar zitten ,niet veel later kwam een bediende en legde ze 1 grote kom wiitechocolade ijs met chocolade hartjes enzo en loop dan weer weg."Euuhm,volgens mij denken ze dat we een koppel zijn."mompel ik dan en bloos lichtjes.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna
    Ik bloos ook en weet niet wat ik moet zeggen. Austin was mijn v-. Nee Bree, Austin is verleden tijd. Ik keek naar Harry en als ik zijn lichte blos zie, in cpmbinatie met zijn krullen die schattig voor zn ogen hangsn, barst er iets in me los.Harry. Harry us leuk, knap, aardig, alles. Hij is.alles. Ik kijk naar mijn schoit waardoor mijn haar in mijn gezicht valt.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Ik kijk vanonder mijn krullen naar Bree en zg dat ze ook verlegen naar beneden keek waardoor er een lokje haar voor haar gezicht kwam.Ik beet op mijn lip en streelde het plukje achter haar oor en glimlach dan waterig.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna
    Een bom vol vlinders barst in me losals.hij mijn haar uit mijn gezicht.strijkt. 'Harry...' Mompel ik. Ik kijk naar hem op, diep in zijn prachtige ogen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    'Harry...' mompelde ze en keek op recht in mijn ogen."euuhm ja?"vraag ik dan.Ik had het beter niet gedaan staks was ze boos op me ofzo...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    brianna
    Hij keek op. Ik keek van het ijs met dehartjes weer naar hem. 'ill think i like you' mompelde ik zacht.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Ik knipper even met mijn ogen als ze zegt dat ze me leuk vind.Ik had er nog niet aan gedacht om Bree als vriendinnetje te zien ,ze was echt lief en leuk,maar veel wist ik niet echt over haar."Echt waar?"vraag ik dan zacht.Hopend dat het geen grap is voor de paparazie of voor tv enzo al kennende sommigen,nee Harry hoe kon je nou zoiets denken van Brianna zij zou dat nooit doen!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Andrew
    Ik grijns als zijn auto in de fik staat. Ik rij met volle snelheid veder en geef hem nog en klein tikje wat zijn auto dus echt niet meer kan hebben. 'Doei Felix' grijns ik en knal nog een keer zacht tegen zijn auto en rij dan veder van hem vandaan, naar de finish. Omdat zijn auto meer beschadigt is als de mijne kan hij zachter rijden, voordeel voor mij.

    Brianna
    Ik knik haast onmerkbaar. 'Sorry voor als het te vroeg is ofzo, vanwege dat paar dagen (tijdssprongetje ;3). Maar je maakt gewoon iets in me los, iets wat ik voor geen enkele jongen ooit eerder heb gevoeld. Zelfs niet voor Austin.' fluister ik. Zacht begin ik te zingen
    I've tried playing it cool,
    but when im looking at you,
    i cant ever be brave,
    cause you make ma heart raise

    En ik moest zeggen dat ik nog nooit zo zuiver had gezongen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry styles
    Toen ze one thing begon te zingen ontplofte de bom vol met vlinders in me en glimlachte ik."I-Ik denk dat ik je ook leuk vind Bree."Zeg ik en bijt op mijn lip.Ze is een pracht van een meisje .Dat zie ik nu maar pas.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Felix Mc.Down
    "Godvr!"vloek ik als Andrew me dat nog is geflilt had.En daarna ontplofte mijn auto nog is zelf."stom spel"mompelde ik.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Andrew
    ik grijns en rij met volle snelheid over de finish. Ik kijk Felix lachend aan. 'nog een keer?' vraaag ik grijnzend en kijk daarn even naar het scherm van het spel. Dit was echt veel beter dan school.

    Felix Mc.Down
    "je had gewoon beginnersgeluk."grijns ik naar hem."Laten we zeggen wie 2van de 3keer wint moet betalen."stelde ik dan voor met een grijns.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna T. Josephs
    Hij bijt op zijn lip en ik doe hetzelfde. Ik kijk naar het ijsje en weer naar Harry. 'Ik denk dat we die ook maar op moeten eten, anders gaat 'ie smelten, en dat is zonde.' zeg ik glimlachend. Ik pak een hartje uit de kom en stop hem in mijn mond. Ik pak er nog een en stop die in Harry's mond. Daarna glimlach ik weer.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Andrew
    ik grijns en kijk hem aan. 'gewoon omdata jij nog een kleine kans dan hebt hé' grijns ik maar knik dan. 'oké is goed, je verliest toch wel weer' grijns ik en gooi een nieuw muntje in het spel.