• Mijn eerste rpg, dus zeg aub als er iets niet goed is ;]

    (One direction is trouwens een paar jaar jonger, maar de band bestaat wel.)
    Back to school ©
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ CrazyOf1D
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    -

    Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Bluehope + crush Louis
    -
    -


    Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun :Y)


    Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.
    Relaties:
    Harry + Brianna



    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:25 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Felix Mc.Down
    Ik bijt op mijn lip.Slim bedacht van hem om mijn snelheid te doen minder.Ik probeer hem weer te naderen en rij weer rechts van hem.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam knikte en draaide zich om. Ik besloot ook maar op te gaan letten, want geschiedenis was mijn beste vak niet. Maar mijn concentratie was ver te zoeken op dat moment.

    Harry Styles
    ze had haar armen om mijn nek geslagen en ik legde mijn handen op haar heupen.Na een tijdje voelde ik haar tong over mijn onderlip strijken en opende ik gewillig mijn mond.Onze tongen vonder elkaar en speelden een spelletje met elkaar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna Josephs
    'Hé, kunnen jullie dat niet ergens anders doen?' hoor ik iemand zeggen. Ik maak me geschrokken los van Harry. 'Er zijn hier kleine kinderen, hoor.' mompelt een man van in de 40. Ik pak gauw een lepel len begin het ijs in Harry's mond te lepelen. Ik glimlach.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Een man van in de ...ah ikk zal hen oud noemen.een oude man verstoorde ens moment en Bree haalde door hem haar lippen van de mijne af.Ik hielp haar weer in de rolstoel en begon verder van het ijs te eten die Bree in mijn mond stak.ik grinnikte en stak ook war ijs in haar mond.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna
    Genietend sloot ik mijn ogen. Het ijs was hier ook zo lekker, vooral als je het van hem krijgt. Toen de kom leeg was, legde ik de lepel er in en keek Harry aan. Ik boog wat naar voren. 'Als het hier dan niet kan, kunnen we het ergens anders misschien wel voortzetten.' fluisterde ik, en een speelse grijns sierde mijn lippen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [NIALL GAAT DALIJK JULLIE MOMENT VERSTOREN ALS JULLIE NOU NET WILLEN ZOENEN -Wbw-
    Nialler like a puma!]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Dubbelpost]

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 10:40 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry styles
    ik grijnde toen ze dat.in mijn oor fluisterde."Is goed wat daacht je van het park?"vroeg ik dan met een glimlachje en haf het geld dan aan de serveerster die kwam afruimen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [hehe, lol :Y)]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Brianna
    'Hmm, dat klinkt wel goed.' zeg ik, en ik geef hem een onhandige knuffel omdat ik in de rolstoel zit. Ik rol mezelf naar buiten.Het park was vlakbij, dus dat ging niet moeilijk worden. En omdat Harry en ik bevoegd waren om "tijdelijk" niet naar school te hoeven, kon je dit niet als spijbelen zien. Het park kwam al in zicht en ik glimlachte naar hem. 'Laten we daar gaan zitten.' ik wijs naar een lichtroze bankje.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    ze stemde in met mijn idee en algauw waren we in het parkje.Bree stelde dan voor om op een bankje te gaan zitten."Is goed"zei ik met een gimlach en hielp haar op het bankje,waarna ik me naast haar plof.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna
    Ik kijk weer naar mijn schoot. Harry maakte van me gewoon een verlegen, klein meisje. Ik keek weer op in zijn ogen. 'Verder dan maar?' glimlach ik. Ik kom weer dichterbij.

    [Nialler attack!]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Niall Horan

    Ik besloot om Harry te bellen. Toen hij opnam, werd ik hysterisch. 'ER IS GEEN ETEN MEER! IK HEB ZO'N HONGER! HELP ME!' schreeuwde ik en ik rende rondjes. Alles was op. Wat moest ik doen? De supermarkt was dicht en voor de rest was het te lang lopen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Nialler like a puma!]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."