• Mijn eerste rpg, dus zeg aub als er iets niet goed is ;]

    (One direction is trouwens een paar jaar jonger, maar de band bestaat wel.)
    Back to school ©
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ CrazyOf1D
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    -

    Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Bluehope + crush Louis
    -
    -


    Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun :Y)


    Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.
    Relaties:
    Harry + Brianna



    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:25 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis William Tomlinson

    Ik loop weer naar de woonkamer als ik Niall hoor en pak mijn telefoon en portemonee van tafel. 'Zullen wij dan maar wat te eten gaan halen?' vraag ik. Eigenlijk was dit een onnodige vraag gezien het antwoord bijna zo goed als zeker is, maar alsnog. Een ding was zeker: zorg dat er genoeg eten is als je dit soort situaties wilt vermijden.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brianna Josephs
    'Mister Styles, weet je wel hoeveel moeite ik moet doen om je kleren niet van dat mooie lijf van je te trekken?' zeg ik speels. Ik plaats mijn lippen plagend op zijn wang. 'Really.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Waar kan ik verder gaan?]

    Niall Horan

    'JE BENT MIJN HELD, LOUIS!' gilde ik als een klein meisje en ik trok hem mee. 'Maar de supermarkt is niet open..' realiseerde ik me teleurstellend en ik keek naar de grond. Kon ik eindelijk eten gaan halen, is die supermarkt niet open. 'NANDOS!' riep ik en ik trok Louis mee naar Nandos.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles
    Ik grijns als ze dat zegt."I love to make you crazy."zeg ik speels in haar oor en kijk dan weer in haar prachtige ogen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis William Tomlinson

    Voor ik wat kan zeggen trekt hij me al mee tot hij zich realiseert dat de supermarkt al dicht is. 'Dan verzinnen we toch wat anders' zeg ik en al snel komt hij op het idee om naar Nandos te gaan. Hij trekt me weer mee in de richting daarvan. 'Ik weet dat je honger heb, maar kan het alsjeblieft wat langzamer?' vraag ik lachend als ik moeite heb om hem bij te houden.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brianna Josephs
    In mijn hoofd speelt een enorme tweestrijd, maar uiteindelijk neem ik toch een gewaagd besluit. 'I will make you crazy.' zeg ik en ik kijk hem speels aan. Ik loop naar de ramen en sluit alle gordijnen. Als dat gebeurd is, loop ik terug naar Harry. Ik doe het gewoon. Ik kijk naar mijn jurkje en trek hem langzaam over mijn hoofd. Ik had geen verkeerd lichaam, dus ik zou hem genoeg tijd geven om crazy te worden, dacht ik glimlachend.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (hehe en dan komen Bree haar vriendinnen thuis xD )
    Harry Styles
    Toen Bree haar jurkje afdeed,werd ik al wat opgewonden."You are so beautifull Brianna."komt er uit mijn mond.Ze was beeldschoon.Ik deed mijn shirt af en grijns dan naar haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Komt Niall aan: *Klik op facetime* *Om een of andere reden neemt de telefoon van Harry zichzelf op* *Ziet Harry en Brianna* *Pokerface*]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [x3, ik lach hierzo. >_<]
    Brianna Josephs
    Ik glimlach als Harry zijn shirt uit doet. Gewaagd maar goed besluit dus. Ik loop naar hem toe en kijk naar zijn broek. Grijnzend met een lichte twinkeling in mijn ogen kijk ik hem aan. Jongens zijn zó voorspelbaar. Ik leg mijn handen in zijn nek, en kus hem met verlangen dat brand in mijn lichaam. Hij was gewoon perfect. Ik laat me weer achterover vallen op de bank en kijk glimlachend naar Harry. Mijn vriendje. Mijn échte vriendje, niet zomaar een die met de eerste de beste meid er van door gaat omdat ze knapper is.
    [lol, moet ik haar vriendinnen thuis laten komen? En dan liggen H&B zo niksvermoedend en doodleuk op de bank te zoenen, en gaan die vriendinnen keihard fangirlen ofzo ;3]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (eheheh ja doe dat ^w^)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [okay, ik schrijf wel in pov van 1 van de vriendinnen :3 moet jij eerst nog ff snel reageren met Harry ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Ik grijns en ga weer over haar hangen en druk kusjes op haar lippen en glimlach dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lily Adams || vriendin Bree
    Ik wankel een beetje halfdronken over straat. Wij allevier hadden geen leuke jongen aan de haak geslagen in de keet. Tamelijk teleurstellend. Ik gris de sleutel uit mijn broekzak, en laat Ciara, Amy en Zoey eerst binnen. Als ik er achteraan wil lopen hoor ik een gil van Ciara. 'Cies, wat gebeurt er?' roep ik. Amy en Zoey gillen ook. Ik storm de woonkamer binnen, waarna ik ook begin te gillen. Fucking Harry Styles ligt hier halfnaakt op de bank. Ik grijns van oor tot oor als ik Bree in haar lingerie er onder zie liggen. 'Nou, zo te zien heeft onze Brianna wel een leuke jongen aan de haak geslagen. Weet ik ook eens wat jij doet als wij naar de keet gaan.' zeg ik lachend. Daarna kijk ik Bree serieus aan. 'Brianna Taylor Josephs, jij ligt hier bijna te neuken met Harry Styles, en je stuurt me niet eens een smsje ofzo?' gil ik half.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles

    Ik schrik op als ik meiden hoor gillen.Sh*t de vriendinnen van Brianna waren hier."Euuuh..."jah dit was awekward."Well euhm,hetis niet wat het lijkt...."stamel ik dan.jah goede uitvlucht hazza...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH