• Mijn eerste rpg, dus zeg aub als er iets niet goed is ;]

    (One direction is trouwens een paar jaar jonger, maar de band bestaat wel.)
    Back to school ©
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ CrazyOf1D
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    -

    Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Bluehope + crush Louis
    -
    -


    Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun :Y)


    Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.
    Relaties:
    Harry + Brianna



    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:25 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (geeft niet hoor :))
    Brianna
    Ik zoende gewillig terug, en klom op zijn schoot. Helaas was ik op dit soort momenten altijd enorm onhandig,dus ik viel over Harry heen zodat onze kus werd verbroken en ik plat op mijn rug op de bank lag. Ik giechelde even, maar maakte geen aanstalten om weer overeind te komen zitten.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Brianna viel over mijn schoot en lag nu languit in de zetel.Ze giechelde even en ik grinnikte en hangde boven haar en drukte kusjes in haar nek.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna Josephs
    Ik grijns als hij boven me komt te hangen, en als hij kusjes in mijn nek plaatst kreun ik even. Daarna begin ik weer te giechelen en ik strijk met mijn vingers over zijn gespierde borstkas. Ik had van te voren met mijn vriendinnen nog wat drank gehad, want ze wilden lekker los gaan in de keet. En ik kon natuurlijk niet weigeren, dus ik ging nu ook lekker los. Maar dan niet met een of andere vreemde keet-gast, maar met Harry fucking Styles.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Ze kreunde even en giechelde dan waarna haar vingers mijn borstkas streelde.Ik deed mijn blazer vestje die ik aanhad af,omdat ik het warm kreeg van haar.En gooide het dan ergens in de kamer zonder mijn lippen van haar nek te halen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna Josephs
    Ik haalde mijn hand door zijn haar. Hij had zijn blazer uitgedaan. Ik had het ook warm, maar ik kon hier moeilijk doodleuk in mijn lingerie gaan zitten. 'You're making my crazy.' fluisterde ik in zijn oor.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Niall Horan

    Ik belde Harry weer op. 'DE 1 EURO IS OP EN IK HEB HONGER!' jammerde ik hysterisch. Ik besloot maar op te hangen en Zayn te bellen. 'Zaaaaaaayn? Heb jij wat te eten voor mij?' zeurde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Moest ik nog ergens op reageren?]

    [Wat heb ik gemist?]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [@MirrorMalik,
    Harry en Brianna zijn nu een stel, Niall wordt echt super labiel gestoord omdat hij geen eten meer heeft en het is nu min of meer avond ;)]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [ Okee bedankt en arme Niall ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Lou is nog bij Niall]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Moet ik nog een berichtje aanmaken met naam enz of snapt iedereen zayn wel?? dan hoef ik namelijk niet dat bericht te typen met naam enz en kan ik gelijk meedoen (:]

    Zayn Malik
    Mn telefoon ging en ik haalde hem uit mijn zak. 'Niall belt' stond er op het scherm en ik nam op waarna niall vroeg of ik nog wat te eten had.. tuurlijk. die gast is altijd bezig met eten. "Sorry Nialler, ik heb geen eten mee"


    Dare to dream ~ one direction

    [@CrazyOf1D, nee,, en hij staat ook wel in het rollentopic :Y)]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Ik beet op mijn lip toen ze dat zei en opende mijn mond,maar indeplaats van woorden hoorde ik mijn ringtone afgaan en nam ik geërgerd mijn gsm op.vlak nadat hij klaar was met hysterish door de telefoon te gillen ging hij op.Ik facepalmde mezelf.Soms heb ik echt zin om hem vast te binden inn een kamer zonder eten.Ik kijk weer naar Bree en gooi mijn gsm op de grond."Zo geen last meer van telefoontjes."fluisterde ik en keek Bree recht in de ogen aan."Dus,ik maak je gek?"vroeg ik zwoel.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [@RememberYoux mooizo, bespaart mij weer tijd hihi (A)]


    Dare to dream ~ one direction