• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Mensen ik ga huiswerken]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Sam Jason Night
    Ik zie haar naar me kijken. Vaak en veel. Ik frons en probeer na te denken. Ik krijg er hoofdpijn van. En ook word ik even duizelig. Ik sluit mijn ogen. Maar het wil niet wegtrekken. Ik doe mijn ogen weer open. Maar het blijft duizelen. 'Dankje daarvoor,' mompel ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik kijk naar de mensen in mijn kamer. Sam wist helemaal niks meer. Ik kijk naar Naomi. Was ik daar blij mee? Nee, eigenlijk niet. Ik kon niet meer boos op hem zijn, omdat hij zich niks herinneren. En het deed Naomi pijn, dat wist ik wel zeker. Ik kijk van Naomi naar Sam en weer terug, dan valt mijn blik op lieve kleine Nala. Ik kijk haar bezorgd aan. De neiging om tegen Sam te zeggen; 'Je weet wel Naomi, mijn vriendin die je hebt geprobeert af te pakken en wat je bijna ook nog gelukt is' duw ik weg. Van plaats daarvan blijf ik voor me uit staren. Ergens wel medelijnden hebbende met Sam, maar het niet willen toegeven.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Amy Michels

    Ik schiet zachtjes in de lach. 'Gezelschapspelletjes? Ik zal er niet vanuit gaan. Zo gezellig is het hier niet,' antwoord ik en druk een kus op zijn wang. Ik zak nog wat meer onderuit en speel een beetje met het mes. Ik verveelde me dood. Ik leg het mes weg en pak het pistool. Scenes spelen zich door me hoofd. Vlug leg ik het pistool weer weg en kijk naar Luke.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik knik. 'Misschien kan ik beter gaan en je wat rust geven.' zeg ik dan bezorgd. 'Misschien herinneren je je dan wat dingen.' zeg ik zacht, ik weet niet of ik blij moet zijn of verdrietig omdat hij alles is vergeten en kijk dan Ian aan die niet al te blij kijkt.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 19:14 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam
    Ik wend mijn blik af, 'Ik weet niet of ik ze ooit nog terug krijg,' zeg ik zacht. En ik praat niet zacht omdat ik niet anders kan, maar ik praat zacht omdat ik dat wil. Ik kijk twijfelend naar het meisje, correctie Naomi, op. Er is een hele onzekere blik in mijn ogen. 'Sorry als ik dingen vergeten ben, dingen die belangrijk voor je zijn,' zeg ik, alweer zacht. Maar dit keer kijk ik haar wel aan .


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik zou zo graag zeggen dat nu ik wakker was ik niet meer met die herinneringen vast zat, maar het was niet zo. Ik begon weer wat harder te beven, terwijl de gedachte zich weer een weg naar boven werkte.
    Nu ik tegen de muur stond, kon ik nergens meer naartoe en dat wisten die mannen even goed. Ze grinnikten zacht, terwijl ze naar me toe liepen. Het eerste geluid dat de stilte verbrak. Ik voelde mijn benen week worden, terwijl ik wanhopig een ontsnappingsplan probeerde te bedenken. Mijn ogen schoten naar het raam naast me en toen weer terug naar hen. Ze waren al in de helft van de kamer. Nog even en ze waren bij mij.
    Zonder er verder over na te denken schoot ik naar het raam en begon het met wanhopig trillende vingers open te doen. Ik stuntelde maar wat, maar uiteindelijk schoof het raam toch open. Ik voelde de lucht langs mijn wangen glijden, kon de vrijheid ruiken en... voelde sterke handen zich rond mijn armen klemmen. Ik werd achteruit gesleurd, terwijl het raam vlak voor me werd gesloten.
    "Dat was niet zo slim." klonk een hese, zware stem in mijn oor. Ik schudde krampachtig mijn hoofd en probeerde me los te wringen, maar tevergeefs...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Moet over 5 minuten weg, ga tennissen.]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Hij kijkt me recht aan en ik kijk terug. 'Nee, niks belangrijk, het is misschien dan ook beter dat we die dingen beide vergeten.' zeg ik dan zacht en sla mijn ogen neer en bijt weer op mijn lip. Eigenlijk wilde ik dat hij allles weer herinnert, maar aan de andere kant was het ook een opluchting, vooral voor Ian denk ik.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik kijk naar Sam en kon het niet laten even gemeen te denken. Niet alleen voor haar, ook voor de band tussen ons en de relatie tussen mij en Naomi ezel. Ik zucht en kijk weer weg. Hij kon er niks aandoen... Ik stop mijn handen in mijn broekzak en leun tegen de deurpost. Ik. Wilde. Hier. Weg. Ik tik met mijn hand tegen de muur wat een tikkend geluid na laat, maar ik deed er niks aan. Ik sla mijn ogen ten hemel en begin het dak te inspecteren. Ik kijk naar Nala die ligt te woelen. Sliep ze? Het is dat het Nala is... Ik loop dichterbij en kijk naar haar.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik gaaa]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Waarom ezel?? Haha, wil je nu zeggen dat Naomi een ezel is??? GRRRR! Haha.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Doei deem!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [nee Sam is een domme ezel. En geen idee waarom exel]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ik bedol gewoo een ezel. Maar ik moet gaan!]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne