• Nightmare of Dance

Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

Outfits!!
    Jongens
    Meisjes

Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

rollentopic

“To live will be an awfully big adventure.”

Amy Michels

Ik knik langzaam en slik even. Sorry, dacht ik bij mezelf en kroop heel zachtjes terug. Nu ik wist dat niemand in de schacht zat wilde ik terug naar de slaapzaal. Ik kijk om naar Luke en glimlach even zwakjes. Ik bijt op mijn lip en kruip vlug, maar geluidloos terug naar de slaapzaal. Als ik het rooster daar zie kijk ik Luke aan en kijk naar de spullen die voor het rooster liggen. Ik ga zitten en pak een stukje chocola. Ik neem een hapje en sluit even mijn ogen terwijl ik rustig kauw. Dan open ik mijn ogen weer en pak het mes en het geweer. Ik zucht en leg ze terug. Ik blijf zitten, want hier zat ik prima.

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Ian Silvas

Ik knik glimlachend. 'Nou dan zal dat wel veranderen. Als je met mij mee wilt en gaat tenminste,' voeg ik als laatste toe. Het leek me echt leuk als ze mee zou gaan, maar dat was haar keuze. Het was niet eens zeker of we hier uit kwamen. 'En anders heb je de sneeuw hier.' Ik kijk om me heen en zie een droog afdakje. ik ga daar zitten en trek Naomi op mijn schoot. Ik streel een beetje over haar rug en kijk naar de sneeuw en de bergen. Ik wilde naar huis. Naar Canada. De bossen in en daar herten zien en doodsbang zijn als je een berenpoot afdruk zag staan. Dat wilde ik weer. Door de straten lopen terwijl het zachtjes sneeuwde. Een grote kerstboom omdat het bijna kerst was, maar nu... nu zat ik hier. Ver van Canada.

Nala
    Soms moet je jezelf eens een plezier kunnen doen. En dit was zo'n moment, waarop ik echt geen shit meer kon verdragen en mezelf eens gewoon moest laten ontspannen.
    En nu was het gewoon zo makkelijk om te doen alsof. Alsof ik niet misschien zwanger was. Alsof Sam zijn geheugen niet kwijt was. Alsof hij ook van mij hield. Alsof ik niet in een bende van fucking zware shit terecht was gekomen. Nee, ik liet alle gedachten varen en beeldde het me in. Dat alles in orde was en dat Sam echt van me hield.
    Mijn hoofd lag nog steeds op het vaste, vertrouwde plekje op zijn schouder en mijn lichaam werd helemaal warm van tegen hem aan te liggen. Ik sluit mijn ogen en laat me gewoon meevoeren. Weg van deze hoop ellende, naar een beter wereld... dat hoopte ik toch.

[Ik moet even gaan, ga met de bus van me vader naar me moeder.

Ttooooottt straks! ^^]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Naomi Micheal

Ik zit weer op Ian's schoot en laat mijn hoofd op zijn borst rusten. 'Tuurlijk wil ik mee, ik zou niks liever willen.' zeg ik dan en glimlach blij. 'Zo snel kom je niet van me af.' zeg ik dan zacht en grinnik even. 'Hmmm, waar sneeuwt het nog, behalve Canada.' zeg ik dan bedenkelijk en kijk nog eens rond, opzich had ik best veel wereldkennis. En dan schiet me iets binnen. 'Noorwegen, Zwitserland, Zweden, oostenrijk.' mompel ik dan zacht in mezelf, allemaal Europese landen waar het erg koud is en veel sneeuwt, er zullen er vast wel meer zijn, maar dit zijn de eerste die me te binnen schoten. Ik zucht dan toch even kort, ik ga er toch niet achterkomen er zijn zoveel landen met een landschap als dit, dus stop met denken. 'Zullen we weer naar binnen gaan ik begin het nu wel toch heel erg koud te krijgen.' zeg ik dan en kijk naar mijn rode handen die ijskoud zijn. Ian zorgde er wel voor dat ik een stukje warmer werd maar nog steeds had ik het koud. Ik kijk Ian aan en glimlach.

[ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 17:17 ]

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

Luke Moore

"Krijg ik ook een stukje?" vraag ik met een grijns. Mijn maag was het met me eens aangezien die luid en duidelijk gromde.

Sidera nostra contrahent solem lunamque

Sam
    Ze sluit dan uiteindelijk toch haar ogen en valt al snel in slaap. Ze is nog zo jong, maar lijkt al veel te volwassen. Die indruk krijg ik tenminste. Ik glimlach kleintjes, ze is schattig als ze slaapt. Ik sluit even mijn ogen maar merk dat ik te misselijk ben om te slapen.

[Hmm, nu kan ik niks meer doen... Hoi Jaims je bent weer terug! :Y)]

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

Nala
    Ik verstijf licht, toen de meest ongewenste beelden zich naar voren drongen. De diepst weggedoken herinneringen. Alles wat ik zou willen vergeten...

{eten! ;p}

Ian Silvas

Ik glimlach en druk een kus op haar koude voorhoofd. 'Noorwegen, Zwitserland, Finland, Oostenrijk, Noord Italië, Frankrijk, Canada, Alaska.' Ik dacht even na. 'En nog wel meer. Duitsland ook nog. Zoveel mogelijk heden,' zucht ik. 'Al kunnen we Canada wegstrepen, want dit is Canada niet.' Ik sta op en til haar op. 'We gaan,' beslis ik. Ik kon haar toch niet ziek laten worden? Ik druk nog een kusje op haar koude lippen en loop voorzichtig naar de deur. Ik zet haar neer en pak haar ijskoude hand. ik kijk haar even met grote ogen aan. Dan trek ik haar naar binnen. Zodra we binnen zijn lijkt het veel warmer te zijn. Ik neem haar handen tussen de mijne en begin ze warm te wrijven.

[Sorry moet iets naar het engels vertalen, reageer daarom zo laat]

Amy Michels

Ik kijk opzij. Zijn gezicht tovert weer een glimlach op mijn gezicht. ik kauw rustig door. 'Geen idee,' zeg ik en breek een stukje af dat ik voor zijn gezicht houd. Dan stop ik die snel in mijn eigen mond en begin uitdagend te kwauwen. Ik lach en geef hem dan toch maar een stukje. 'Ik kon het je maag niet aan laten doen,' grinnik ik en klop op zijn buik.

[De bus is overvol :')]

Sam
    Ij voel ineens hoe Nala verstijft. Ik kijk naar haar en zeg dan zachtjes. 'Rustig maar Nala, het is maar een droom. Je kan die beïnvloeden maar dan moet je aan leuke dingen denken.' ik probeer haar gerust te stellen.

Luke Moore

Na het stukje chocolade, protesteerde mijn maag weer. Ik kreunde lichtjes.
    "ik haat mijn maag, ik eet veel te veel." zeg ik. En het is waar, ik eet veel te veel. Niet dat ik bijkom ofzo. Maar ik heb gewooon constant honger.

Sidera nostra contrahent solem lunamque

Amy Michels

Ik grijns even en knabbel van de chocolade. Ik kijk naar het overige eten en pak een appel die ik aan Luke geef. 'Gezond voor je,' zeg ik grijnzend en overhandig hem de appel. Ik kijk door het rooster naar de slaapzaal en zucht. Ik wilde hier zo graag weg...