• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dex kan ook komen die kan ik wakker maken ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    -NVM-

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 18:45 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik grijns en kijk haar aan. 'Mooi.' Ik streel haar zij en druk een kus op haar slaap. Ik zak wat meer onderuit en geniet van de ruimte. Ik laat mijn blik voor de zoveelste keer door de ruimte gaan. Dan sta ik ook op met een glimlach. 'Naomi?' Ik kijk haar aan. 'Wat wil je later doen? Ik bedoel, wat wil je worden? Danseres?' Dan stopt ze ineens met lopen voor de ziekenzaal. Ik zie dat ze naar binnen loopt en loop achter haar aan. Ik zie Sam en Nala. Ik kijk naar ze en zucht even. Ik kijk naar Nala. Ze leek bang. Ik kijk naar Sam en kijk dan weer weg. Dit was ingewikkeld. heel ingewikkeld. Ik kijk naar Naomi. Wat wilde ze doen?

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 18:46 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    IIlumination schreef:
    (...)

    Luke Moore

    Ik ging naar het rooster en nam het mes eruit. Amy bleef aan haar chocoade knabbelen, dus nam ik het uit haar handen.
    "Als ik gezond moet eten jij ook," zeg ik quasi-streng en begon met het schillen van de appel. ik sneed hem in partjes en stak er eentje in haar mond en ook eetje in de mijne.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Ik had het al aangepast...]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik kijk hem aan en bijt op mijn lip. 'Danseres, ja, eigenlijk wel, ik heb er eigenlijk nooit echt over nagedacht.' zeg ik dan bedenkelijk 'Maar kom we gaan terug naar de slaapzaal.' zeg ik dan vrolijk en sta op en loop alvast naar boven. Geen idee waarom ik plotseling zo vrolijk was als ik boven ben kijk ik naar Ian. 'Kom je nog?' vraag ik dan lachend en loop alvast het auditorium uit opweg naar de slaapzaal. Als ik onderweg langs de ziekenzaal kom houd ik halt en zie Nala en Sam en buit op mijn lip, maar besluit toch naar binnen te gaan, iets dwong me. Ik loop naar binnen en blijf in de deuropening staan en bijt op mijn lip terwijl ik naar Sam kijk.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 18:49 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Amy Michels

    Braaf eet ik het stukje appel op en eet dan vlug de chocola op. Ik lach en neem nog een stukje appel. 'Ik hoef niet meer,' zeg ik en kijk hem aan. Ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder en sluit mijn ogen. 'Zullen we hier blijven zitten of gaan we nog de slaapzaal in,' vraag ik glimlachend en leg mijn handen losjes om zijn middel.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Och, maakt niet uit, laat het zo staan, ga het niet weer veranderen, haha, is wel goe zo.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [oke, ik ga even eten]

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 18:49 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sam
    Ik hoor geluid en kijk dan op. Er staat een meisje en we kijken elkaar recht aan. Heel even heb ik het gevoel alsof ik haar herken. Maar ik weet niets. 'Wie ben jij?' vraag ik dan met een zwakke hese stem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luke moore

    "Ik weet het niet. Zouden ze hier geen gezelsschapsspelletjes hebben?" vroeg ik me luidop af. Want veel was er niet te doen hier.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naomi Micheal

    Ik kijk verbaasd op. 'Je weet mijn naam niet meer?' vraag ik dan verbaasd. 'Ik ben Naomi.' zeg ik dan twijfelend en bijt op mijn lip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ze is verbaasd. Ik kijk naar en ze zegt dat ze Naomi heet. 'Jij bent het meisje dat mijn wond verder genaaid heeft?' vraag ik dan. 'Nala zei iets over je.' Naomi... Naomi... Geen idee.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    Ik kijk hem aan en knik dan. 'Ja, dat heb ik gedaan.' zeg ik dan zacht en kijk dan naar Nala die tegen Sam aanligt en bijt op mijn lip en kijk dan weer naar Sam.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala
    Ik slik en laat me gewoon door zijn aanraking kalmeren. Zelfs als ik hoor dat iemand binnen komt, beweeg ik me niet. Ik kon niets meer aan. Geen woord, geen beweging en zeker geen pijn meer.
    Alsjeblieft geen pijn meer...
    Ik sluit me af voor de stemmen. Ik wou het niet horen, kon het niet aan. Ik trilde nog steeds licht en voelde nog steeds hoe mijn hand de zijne omklemde en bleef zo liggen.


    “To live will be an awfully big adventure.”