• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik heb honger :Y) en ik wil dat Noowwi online komt :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [What did I miss?? En ben er weer Hallotjes! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Het is grappig om terug te lezen bij SuperMars en Les :') en je hebt niets gemist ^^{


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Halloooo :)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Maar wat is er tot nu toe gbeurt met Les en Mars heb het niet gevolgd, haha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    HALLLOOO DEEM! Waar staat Ian's reactie dan gaik reageren! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ehm, Well :Y)

    Ze kwam hem dus tegen in de danszaal. Rende toen weg, hij sneed haar de pas af, en opmerkingen heen en weer. Blablabla. Ze rende weer weg, hij haalde haar in. Toen wilde ze weglopen maar hij pakt haar vast en dwong haar naar de martelkamer. Hij gespte haar hardhandig vast. Blablabla. Hij zei toen dat zij had gezegd dat ze nog liever alle straffen kreeg dan in die cel. Oja, en het gaat al die tijd over die belofte. Hij heeft haar een paar keer hard op haar vingers geslagen met een zweep. En Les was weer zo koppig om te zeggen dat het wel saai werd telkens die tikken op haar vingers. En hij heeft een liniaal gepakt met minuscule scherpe puntjes erop en heeft haar daar mee op haar buik geslagen :3

    TAMTAMTAMMM]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Auw en nu moet Josh zich weer schuldig gaan voel, hoe kun je, nu heeft hij ook zijn belofte gebroken, maar ik kan niks doen met Josh nu.. En moet nu Ian's laatste reactie zoeken! ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [En deem is off, haha.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Mijn personage's zitten ook vast :3 en Noa is pas laat online omdat ze vandaag ook stage heeft]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ohh, ik moet ook stage lopen... Maar weet wel iets wat ik wil, maar ik weet niet of het mag.... Omdat het zo'n non-profit ding moet zijn...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [We moeten maar snel weer verder met Les en Josh :Y) het echte benefit gedeelte moet namelijk nog gebeuren :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik haal mij schouders op. 'Ik zong voor haar... Je weet wel dat meisje dat ik als zusje zag, maar iedereeen luisterde.' Ik haal mijn schouders Op en glimlach even naar haar. 'Ik wil nog even iets zoeken.' Ik zet haar van mijn schoot, ga staat en trek haar overeind. Dan pak ik Naomi's hand en loop na nog even om me heen te hebben gekeken het auditorium uit. Op zoek naT de trap naar het dak. Ik volg bordjes nooduitgangen en zie zie ineens een trap. Ik hoopte niet dat het alarm afging... Voorzichtig duw ik tegen de deur. Doodse stilte. Ik open hem helemaal en ren naar boven. Daar omvangt de wind Ons en verspreid kippenvel van koud zich op mijn lichaam, maar het uitzicht is adembenemend.


    Naomi Micheal

    Ik lach als hij me meesleurd en dan een deur opent waar nooduitgang boven staat en frons even, maar hij opent toch de deur en als er geen alarm afgaat sleurt hij me weer mee een trap op, als we dan eindelijk boven zijn staan we op een dak, de haartjes op mijn armen gaan meteen rechtop staan omdat het erg koud is en we hier ook maar staan in een shirtje. Ik ga dicht tegen Ian aanstaan om het iets warmer te krijgen en kijk naar het uitzicht. 'Het is prachtig.' mompel ik dan en kijk naar het uitzicht voor me.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Idd, haha, maar marcel moest Les weer straffen en dan is ze gewond en heeft pijn en voelt Josh zich schuldig enz. Dus dat duurt nog wel even, haha.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Jup :Y) maar ik vraag me af hoe lang het duurt tot Marcell nu barst]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.