• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 15:00 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik dacht dat je het wel aankon. En ik dacht dat je zoiets nooit zou doen omdat je wist dat ik weg zou gaan. Fijn, je bent dus wel zo'n sukkel. Maar wel een lieve sukkel.


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Ik ben snauwerig, snak naar chocola en heb buikpijn. Ik voorspel een plotselinge transformatie in de Tim Burton-versie van de Niagara-watervallen binnen nu en vierentwintig uur. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Leuke collega's zijn leuk*O*


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik wil mijn e-mail! En ik word zo moe van het telkens reageren op RPG's D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik wil dat je ophoudt. Hoe grof het ook mag klinken, je moet jezelf verwijderen uit mijn leven. Het zal nooit wat worden, het zal nooit goed gekeurd worden en ik ben de hele situatie ook wel zat.

    Waarom moeten ze altijd beginnen bij mij. Het is wel opbeurend maar ik ben het niet gewend. Ik weet niet wat ik moet doen, ik weet niet wat ik moet zeggen.

    AKDgjfsdlkhfsf HLDSLHSDHLOSGHL dskhl gsdkhlg. (cat)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik wou dat ik een huiswerk machine had die al die f*cking wiskunde voor me maakte... =.='

    Wiarda schreef:
    Ik ben snauwerig, snak naar chocola en heb buikpijn. Ik voorspel een plotselinge transformatie in de Tim Burton-versie van de Niagara-watervallen binnen nu en vierentwintig uur. (cat)


    Let's bleed! XD

    Kyary schreef:
    AKDgjfsdlkhfsf HLDSLHSDHLOSGHL dskhl gsdkhlg. (cat)


    Exactly.

    Lilia schreef:
    Ik wou dat ik een huiswerk machine had die al die f*cking wiskunde voor me maakte... =.='

    Fuuuuuuuuuck, ik vergat dat we morgen ook nog wiskunde hadden. Ach ja, ik kan toch al geen pen vasthouden op het moment (ik heb non-stop niesaanvallen, ik schiet doorlopend uit).


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Okeeeeeeeeeee dit bevalt me!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Gooossh, ik kan niet kiezen wat ik wil voor avondeten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wiarda schreef:
    (...)
    Fuuuuuuuuuck, ik vergat dat we morgen ook nog wiskunde hadden. Ach ja, ik kan toch al geen pen vasthouden op het moment (ik heb non-stop niesaanvallen, ik schiet doorlopend uit).


    Wil je m'n huiswerk machine lenen? Mijn wens is uit gekomen! ;]

    Shit shit shit. Je hebt die bladen nog! Vergeet ze morgen aub niet of je kan het zelf oplossen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik wou dat ik wist dat je mij op dezelfde manier leuk vindt als ik jou. Het voelt gewoon, zo, zo, het voelt zo vertrouwd en fijn samen. Ik wou dat ik het wist.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife