• Tokio Hotel zijn al veel fans verloren en nu is mijn vrag waarom je moet zelf weten of je wel of geen fan bent maar wrm dan ineens niet meer ik heb der is aanzitte denken maar kan der niet uitkomen
    gr THxXCB

    Fan !!!

    ke uitleg:

    ik ben fan
    maar vroeger was ik veeeeeel meer fan

    nu jah minder maar toch nog fan
    ik ga ze echt niet laten vallen omdat ze in amerika zitte ofs


    Gilles (ll)

    Nou ik ben een beetje minderfan. Gewoon omdat ik het niet kan uitstaan dat toho meer aandacht geeft aan die monsoon sletten, als aan de die hard fans in eu. mm, dat is mijn mening (:


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Fan. :3


    blame the bully.

    Geen fan. Vind dr gewoon niks meer aan. Totaal mijn smaak niet meer.


    Mew <3

    geen fan nooit geweest ook :P
    maar ik heb nix tegen TH howr ;)

    kga met mn vrienin altijd mee naar meetings, ze wil niet alleen >.<


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Fan!

    De "hype" is eindelijk voorbij!

    Minder.
    Ik vind gewoon dat ze nu met ene nieuw album moeten komen, het liefst morgen nog. Ik ben de liedjes zo zat geworden :X En het lieft dan like 'Ich brech Aus' en niet zo sloom =,= [/eist veel]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    geen fan meer.

    want:
    omdat k geen zin meer heb om op hun te wachten en met hun ouwe muziek te moeten doen,het zal em niet verbazen als amerika all wta neiuwe nmmers kennen all s het er maar 1!

    maarjah...,k luister liever naar snoop dogg[ben k achter gekomen:P]en andere arteisten en als ze er weer zijn tja dan zie k het dan wle e.

    xx

    Fann !!!

    Like; eerlijk gezegd ben ik al een beetjeminder 'fan' als vele hieroo nog zijn. Waarom? Wel dat is eigenlijk erg simpel hooaa. Tokio Hotel laat like idunoo een hele zomer niets van zich horen ofzo en dat is erg irritant want altijd Don't Jump dat is erg afgezaagd weetje. Ik zeg niet dat ik helemaal geen fan meer ben! Ik ben wel nog fan en ga wél nog naar concerten maar ik ben niet zo'n superfan niet meer snapje? Ik heb geen zin om zolang op hun nieuwe CD te zitten wachten zonder dat ik er gewoon nog iets vban hoor ofzo. Want da's voormij kinda kut you know? Nu heb ik soort van ; 'Waarom op ToHo zitten wachten en alle andere bands laten schieten die ik eigenlijk wél nog goed vind.' Zoals dat ben ik nu kinda gefreakt van Zornik omdat ik van hun wél nog vanalles hoor doordat ze hier in ons Belgenlandje leven^^ Zij geven hier in België zot veel concerten en daardoor hoor je ook meer van hun. Like; mensen vergeten erg rap en zien snel iemand nieuw. Daardoor komt het dat vele TH-fans afhaken en dat is dus géén wannaB gedrag hooaa. Het is gewoon dat alles supa snel vergeten word en er snel nieuwe dingen ontdekt worden. Het is eigenlijk voor een deel gewoon ToHo's eigen schuld maar ach what^^ Ik zeik hier niet dan? Mijn mening erover dus ;)

    geeen!


    your eyes are like stars in the night.

    Fan voor nu en voor later <33


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Nou ik ben een beetje minderfan. Gewoon omdat ik het niet kan uitstaan dat toho meer aandacht geeft aan die monsoon sletten, als aan de die hard fans in eu. mm, dat is mijn mening (:


    Ik deel haar mening (A)
    Maar TH zal snel genoeg door hebben dat ze in amerika maar een hype zijn en dan mogen ze op hun knieen terug komen naar europa (puh)
    n_n


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    ik ben nog steeds fans, we moeten lang wachten op nieuw materiaal, omdat ze het nu echt heel druk hebben, maar ik ben niet zo'n freaky fan, maar ik luister gewoon hun muziek graag, en jah, vind de jongens ook nog altijd Cool enz, maar ik zou nooit meer zo jaloers zijn als vroeger, want eerlijk gezegt, ik zou echt jaloers geweest zijn als ze een vriendin zouden hebben gehad (kalverliefde -_-') gelukkig is die fase voorbij, en nu juig ik hun doorbraakwensen gewoon toe, i Hope they gonna make it. En ik zou ze, als fan daar volledig in steunen, want we moeten lang op materiaal wachten, doordat ze constand in Amerika aan het werk zijn. en niet omdat ze niets aan het doen zijn hé, dus ik zou zeggen, heb een beetje respect voor de jongens, het zijn ook maar mensen en hebben ook rust nodig, en vergeet niet, veel word constand door hun managemant opgedrongen.

    Minderfan=3


    Hey love.