• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 15:00 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Barnabas schreef:
    (...)
    Toch bedankt. ^^
    Ik ben echt gek op hem, maar soms word ik daar echt gek van. Of dat hij gewoon amper wat zegt en ik het gesprek op gang moet houden.

    Dat laatste probleem ken ik, dat is best irritant ja. Maar ja, meestal negeer ik het gewoon, want er telkens wat over zeggen helpt ook niet. En geen probleem.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 0:32 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ja, ik ben juist iemand die altijd plaagt en vrolijk is, maar hij vindt dat niet leuk ofzo. :')
    Dan zegt hij dat ik me moet beheersen. Pffft. Hij is echt een typische politicus en omdat zijn ex een dom, arrogant en down kind was, is hij natuurlijk niet gewend dat er iemand is die zo doet. Blegh.
    Heb jij raad?
    Ik vind politici meestal heel kinderachtig juist. (cat)


    Life is hard and then we die

    Uch, ik wil niet gymmen. Veel te vroeg daarvoor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Meh, twee uur Frans. :C


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Schoolfotograaf straks, bah.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Eerste schooldag zo meteen.
    Langs de ene kant zin in, maar langs de andere kant niet omdat het superdruk gaat worden omdat wij in januari maar over 6 weken les examen hebben. De resterende weken zijn stage. Dus die 6 weken gaan overvol zitten...


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Karma is a bitch.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zo, school mag nu eigenlijk wel eens écht gaan beginnen. Opdrachten, kom maar op. Ik lust je rauw! ;D Okee, niet overdrijven. (:


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    Zo, school mag nu eigenlijk wel eens écht gaan beginnen. Opdrachten, kom maar op. Ik lust je rauw! ;D Okee, niet overdrijven. (:

    Je mag mijn opdrachten wel maken? Gaat over garantie van fabrikanten, garantie van de wet, waarop je als koper recht hebt en hoe het allemaal met de wet is geregeld. Lekker door wetboeken pluizen, met al zijn dure woorden. Heerlijk om te doen (cat)

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 9:43 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Je mag mijn opdrachten wel maken? Gaat over garantie van fabrikanten, garantie van de wet, waarop je als koper recht hebt en hoe het allemaal met de wet is geregeld. Leer door wetboeken pluizen, met al zijn dure woorden. Heerlijk om te doen (cat)


    Lol, helaas voor jou interesseert me dat niet zo. :') Ik ga over ontwikkeling van mensen, psychologie en opvoedkunde leren. Hopelijk is het wat voor me. (: Maar als jij je opleiding zelf niet leuk vind, kun je dan niet beter een andere opleiding doen?


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    (...)

    Lol, helaas voor jou interesseert me dat niet zo. :') Ik ga over ontwikkeling van mensen, psychologie en opvoedkunde leren. Hopelijk is het wat voor me. (: Maar als jij je opleiding zelf niet leuk vind, kun je dan niet beter een andere opleiding doen?

    Hahaha, ik vind het wel een leuke opleiding hoor. Maar bij informatica moet je nu eenmaal de wettelijke regels kennen die gelden op software. En we krijgen een beetje psychologie zodat we creatief problemen kunnen oplossen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oke, ik heb 'em, je bent dus niet wie ik dacht dat je was maar in werkelijkheid ben je zo'n player die ervoor zorgt dat iedereen hem leu vindt! Nice, ik was erin getrapt! Dude, wat een eikel ben je?! Ik heb je officieel uitijn leven verwijderd! Nu alleen nog deze rotusername wegkrijgen!


    "Sluit alle factoren uit. Dat wat overblijft moet dan wel de waarheìd zijn." ~ Sherlock Holmes

    Straks zit ik nog voor op schema. C:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Toch bedankt. ^^
    Ik ben echt gek op hem, maar soms word ik daar echt gek van. Of dat hij gewoon amper wat zegt en ik het gesprek op gang moet houden.


    Dat probleem herken ik ook. Maar na een paar weken, toen mijn vriendje me wat beter kende, begon hij opeens ook te praten en nu houden we gezellig samen het gesprek op gang (: alhoewel hij het wel altijd afkapt om me weer te zoenen ^^
    En over dat plagen: ik zou daar heel duidelijk over zijn. Als hij je niet accepteert zoals je bent, is hij jou blijkbaar niet waard.
    Ik hoop dat het goedkomt!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Laat me alsjeblieft toe! Ik wil er zo graag bij.


    Life is full of fake people