• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 15:00 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    I'm feeling like the luckiest girl on the planet <3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik voel me zo een vreselijke vriendin op het moment. Jij wilt gewoon met je vrienden uit, dat is toch heel normaal? Waarom ben ik dan zo aan het balen? Waarschijnlijk omdat ik er al van uit was gegaan dat ik vanavond bij je zou zijn. Meh. Foei Annick >,<


    Life is hard and then we die

    Ik ben doodmoe, maar heb nog helemaal geen zin om te gaan slapen. :3


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Wonderaction schreef:
    Ik ben doodmoe, maar heb nog helemaal geen zin om te gaan slapen. :3


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Jouw gezicht is bij deze verbannen van mijn gedachten. Ik wil normaal na kunnen denken, ik heb geen zin in al dit gedoe.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Waarom gedraag je, je al de hele week vreemd? Je bent kortaf, of negeert me. Waarom lijkt het alsof je iets te verbergen hebt voor me? Of dat je het niet fijn vind om met me te praten? Alles gaat toch juist supergoed? I just miss you so fucking bad.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Voor één keer zou ik gewoon willen weten waaraan je aan het denken bent.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    don't trust anyone

    Valentino schreef:
    Waarom gedraag je, je al de hele week vreemd? Je bent kortaf, of negeert me. Waarom lijkt het alsof je iets te verbergen hebt voor me? Of dat je het niet fijn vind om met me te praten? Alles gaat toch juist supergoed? I just miss you so fucking bad.

    Praat er met hem over. Ik heb het vorige week ook gehad en het bleek dat er toch een reden was voor zijn negeerpogingen. (:
    En nu is alles weer goed. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    I want you to look at me, but when you do, everything you see is just a friend..


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Zo'n erg idee uit iemands hoofd praten.. Pff, sjonge, jongen ik hoop echt dat je wat aan me hebt gehad en dat je geen gekke dingen doet.. $:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Forever alone. :W

    Ik mag je gewoon niet meer.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Teehee, ik ben verliefd :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Normaal geproken ben je al wakker. Waar ben je? Ik maak me zorgen..


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean