• Ok, sinds dat ongeluk in Den Haag met tram 9 en tram 11 ben ik zoooo paranoia. Het is zo'n toeval dat het net die nummers zijn. Sinds dat, begin ik meer en meer te geloven dat er iets gaat gebeuren in december zoals ze voorspeld hebben. Niet dat de wereld vergaat ofzo, maar nou ja ik weet niet, ik heb er niet zo'n goed gevoel over. Ben ik echt de enige? waarschijnlijk wel.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ik heb wel interessantere dingen aan mijn hoofd dan daarover na te denken, maar nu je er toch over bezig bnt, ik denk niet dat ik dat geloof maar ik snap wel dat je dat misscien een beetje angstaanjagend vindt als je het wel gelooft!


    "Sluit alle factoren uit. Dat wat overblijft moet dan wel de waarheìd zijn." ~ Sherlock Holmes

    De Maya's hadden geen schrikkeljaren. Als er iets inzat van die kalender, was de wereld in 2011 al vergaan :Y)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik geloof al die shit niet (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Het kan idd geen toeval zijn geweest, maar ik ga nou niet helemaal paranoia erover worden. Why should I.
    Als de wereld vergaat, vergaat hij toch lekker. Al geloof ik toch niet dat het gaat gebeuren.

    Dragneel schreef:
    Het kan idd geen toeval zijn geweest, maar ik ga nou niet helemaal paranoia erover worden. Why should I.
    Als de wereld vergaat, vergaat hij toch lekker. Al geloof ik toch niet dat het gaat gebeuren.

    Yep. Sowieso, ik geloof niet in een leven na de dood, voor mij is het dan gewoon niks meer, dus ik ben er in principe niet bang voor of zo. Ik vind sterven daarentegen wel eng, maar als de wereld nou écht ontploft vind ik daar ook wel weer wat op.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Yule schreef:
    (...)
    Yep. Sowieso, ik geloof niet in een leven na de dood, voor mij is het dan gewoon niks meer, dus ik ben er in principe niet bang voor of zo. Ik vind sterven daarentegen wel eng, maar als de wereld nou écht ontploft vind ik daar ook wel weer wat op.

    Neh, ik geloof in geesten. Maar waar zijn de geesten als de aarde er niet meer is?
    FLOATING IN SPACE!
    Haha nee. Ik heb geen idee en ik vind het niet erg dat ik dat niet weet. :Y)

    Dragneel schreef:
    (...)
    Neh, ik geloof in geesten. Maar waar zijn de geesten als de aarde er niet meer is?
    FLOATING IN SPACE!
    Haha nee. Ik heb geen idee en ik vind het niet erg dat ik dat niet weet. :Y)


    Ik wil wel een spaceghost zijn, haha (:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Pyromancer schreef:
    De Maya's hebben het niet het einde van de wereld voorspelt die dag, maar eerder iets dat de wereld zal veranderen. De wereld zal ooit vergaan en is het niet via de natuurlijk manier, dan zal het wel door zijn inwoners zijn. Geniet gewoon van elke dag zonder je hier druk over te maken. Het leven is zo al kort genoeg.

    *zingt* Laat de zon in je hart! Ze schijnt toch voor iedereen! Geniet van het leven! Want het duurt nog maar even!
    Hier ben ik het mee eens. Behalve het eerste zinnetje. Dat zullen we op die dag wel zien.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Mij interesseert het echt niet meer. Sorry dat ik het zo bot zeg, maar het wordt elk jaar weer terug gehaald. Dit is voor mijn idee een beetje hetzelfde verhaal als het feit dat bepaalde overleden artiesten nog steeds teveel aandacht krijgen.


    26 - 02 - '16