• Ik ben nu zó blij! We hebben eindelijk, sinds zes jaar, rekenen.

"Welk getal ligt er precies tussen 10 en 40."
    Etc. Of we moesten getallen voluit schrijven.
    Like, zó moeilijk he?
    En de volgende paragraaf geen we optellen en aftrekken. En daarna delen en vermenigvuldigen.

Precies.
    Dus, wie moet nog meer rekenen doen voor het eindexamen?

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Nope. Ik doe dit jaar het tweede deel van mijn HAVO examen, dus ik hoef dat rekenen niet (:

Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

Trolol, wat ben ik blij dat de vlag vorig jaar bij mij uithing en ik dit niet hoef te doen.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Kaboeki schreef:
    Wow dat leer je toch als je 10-12 jaar bent ofzo? Toch in België...

Volgens mij zelfs al vroeger ..

[ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 21:57 ]

Birds born in a cage think flying is an illness.

Polyhymnia schreef:
    Voor mijn opleiding heb ik ook weer rekenen ipv wiskunde. Basisschoolniveau noemen ze dat... In dat geval ben ik de kerstman :Y) Ik vind sommige dingen echt heel moeilijk!

Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

Ik heb het nu ook weer, voor mijn eindexamens, ik ga zo hard falen daar in, ben echt heel slecht in wiskunde én in rekenen. :')

Life is a beautiful struggle

Me ^^
    Onze "rekenleraar" zei: "Nou dit is mooi, iedereen haalt een mooie voldoende en een extra compensatiepunt. En als je een onvoldoende haalt wil ik taart."

Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

Als het goed is, zit ik nog net in het jaar zonder hoofdrekenen op het eindexamen! (':

You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

Wij krijgen wel rekenles, maar volgens mijn zijn wij de laatste jaarlaag die niet zakken als we geen voldoende daarvoor halen.

People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

Nope, maar ik zou het wel willen.

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

We krijgen het ook, nu zijn we met vermenigvuldigen en aftrekken bezig, volgende domein is stelling van en deze zin: Meneer van dalen wacht op antwoord
    breuken, meetkunde noem maar op,
    we moesten ook een toets maken: hoofdrekenen, delen vermenigvuldigen en breuken

Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

Rekenen. Dat is al sinds het eerste middelbaar geleden. Nu heb ik enkel nog zware wiskunde waar ik maar niet voor slaag.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Wij hebben rekenen en wiskunde. Ja, ja, je moet het maar willen :'D Alleen rekenen moet zonder rekenmachine.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Ik krijg nu rekenen op de MBO, like 5x8 in het begin en dan krijg je van die zogenaamde moeilijke sommen zoals 68x789 ofzo.. echt stom, maar ik hoef dat niet te doen want ik heb die vorig jaar al gedaan.

XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

Ik ben net begonnen met een nieuwe opleiding, en hier hebben wij ook het vak 'rekenen'. Ik kon het eerst niet geloven. :'D

dit heb ik volgens mij twee jaar geleden gehad, in het eerste middelbaar (:

[ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 15:36 ]

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."