• Ik ben nu zó blij! We hebben eindelijk, sinds zes jaar, rekenen.

    "Welk getal ligt er precies tussen 10 en 40."
    Etc. Of we moesten getallen voluit schrijven.
    Like, zó moeilijk he?
    En de volgende paragraaf geen we optellen en aftrekken. En daarna delen en vermenigvuldigen.

    Precies.
    Dus, wie moet nog meer rekenen doen voor het eindexamen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik moet rekenen op mijn eindexamen. Maar dat overleef ik wel :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    WTF O.o
    Dat kreeg ik niet eens in VWO 5....wij kregen vet veel kansberekening en differentiëren en formules opstellen etc...*jaloers*


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Voor mijn opleiding heb ik ook weer rekenen ipv wiskunde. Basisschoolniveau noemen ze dat... In dat geval ben ik de kerstman :Y) Ik vind sommige dingen echt heel moeilijk!


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    ik gelukkig niet! had vorig jaar examen. pfoe ik háát rekenen... this niet voor niets dat ik een 2.2 had op de testtoets in de 2e klas...


    Life is hard, just break it with your head <3

    Ik ik dacht net dat ik er 3jaar van af was :c. Blijken sommige regels die ik ooit leerde veranderd te zijn.


    Shoganai i ne~

    Wow dat leer je toch als je 10-12 jaar bent ofzo? Toch in België...


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ik moet ook weer een rekentoets doen op mijn examen, echt belachelijk.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Yep, rekenen is standaard voor eindexamens, en ik ben er verdomd slecht in .__. Ten eerste kan ik niet twee uur lang geconcentreerd naar het beeldscherm staren, ten tweede kan ik niet hoofdrekenen. Ik voel me echt een kneus als we gaan rekenen met wiskunde en ik vijf pagina's achterloop :C. Vorig jaar had ik voor de oefentoets een 5.6 Te bedenken dat je gewoon niet slaagt als je geen voldoende haalt T-T


    i put the fun in funeral

    Dyscalculie. Op dit moment heb ik geen wiskunde, ik denk dat ik dat pas weer kies als ik afgestudeert ben.

    Volgens mij hebben wij dat idd ook xD


    Tijd voor koffie.

    HAHAHAA IK NU OOK. Ik moet een rekentoets maken en hiervoor heb ik donderdag het 9e uur les. Nutteloos al zeg ik het zelf.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    *zucht*
    Waar was de tijd dat wij dat hadden :c
    Ik ben Belg; en volg 6h + wiskunde sem. (wat ik denk dat ik me nog veel zal beklagen :Y))
    Nu doen we in ons semenarie 'logica' en in onze cursus functies opstellen ofzo. :Y) Ik moet het nog eens herhalen.
    Lol, ja, mijn wiskunde zal voor 8/33ste meetellen op m'n rapport.
    Hoh, ja, ik zou zeggen. Geniet ervan! (: (cat)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Yes, bij is het verplicht. Je moet 5.5 of hoger halen of je slaagt niet voor je examen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ons jaar heeft dat nog niet thankgod. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wij krijgen het ook dit jaar.... En ik ben echt slecht in hoofdrekenen. =.= Vorig jaar een proeftoets gehad van rekenen... en dat ging niet zo goed! x3


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    Wij krijgen dit jaar een soortgelijke rekentoets, als voorbereiding op de eindexamens!


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!