• Wie heeft er allemaal een beugel en wat Voor een? En hoelang moet je hem dragen?

    Ik heb blokjes en volgende maand gaat hij eruit. Ik moest hem 2 jaar dragen.


    Take me to wonderland

    Ik had voor 3 jaar blokjes,nu alleen nog onder een stangetje en boven zo'n plestic ding voor 's nachts.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb een spinbeugel sinds 4 maanden, volgende week mag hij eruit en gaan er slotjes aan de bovenkant in. Ik weet niet voor hoelang is.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb sinds euhm...3weken een boven blokjesbeugel. Ik schaam me er niet voor, eerlijk ik vind ze ergens stoer ^^ :Y)

    En hoelang; denk zeker 1,5jaar --"


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ik heb/hoef geen beugel (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik heb ook blokjes, en hij is er over 2 weken (20 mei)uit, de dag voor me verjaardag :P
    en heb hem bijna 3 jaar gedragen

    [ bericht aangepast op 7 mei 2010 - 22:52 ]


    Nvt

    Yup, zo'n stomme klote plaatjes/slotjes beugel. Maar eind van de maand ben ik er eindelijk van af.


    ars moriendi

    Ik heb een aantal jaren verschillende beugels gehad. Nu ben ik lekker beugelloos :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik heb ook een beugel T__T
    Een plaatjesbeugel,, hij mag dr over anderhalfjaar ofzoo uit T__T
    Jaaa medelijden mensen [a]


    Pop ate my heart.

    Lagoon schreef:
    Ik heb/hoef geen beugel (:

    slotjes en buitenboord. had ik anderhalf jaar

    Ik had een blokjesbeugel.
    En ik had hem anderhalve jaar.
    Van 2007 tot 2008. volgensmij.(krul)


    Smiling but close to tears.

    Exercitus schreef:
    Ik had voor 3 jaar blokjes,nu alleen nog onder een stangetje en boven zo'n plastic ding voor 's nachts.


    Dat heb ik ook.
    Een nachtbeugel en een spalk.
    Maar ik vergeet m'n Nachtbeugel altijd in te doen.(krul)


    Smiling but close to tears.

    3 jaar en een maand (ben er al een paar maand vanaf)
    1. 1 jaar boven blokjes
    2. 1 jaar 6 blokjes boven aan + bionater (geen beugel, maar ik kan het niet uit leggen wat het precies is)
    3. 1 jaar blokjes overal

    En nu gewoon een draadje :Y)


    Live life limitless.

    Ik heb 5 jaar lang verschillende beugels gehad, en hij is d'r nu net voor een paar maanden uit _O_


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik had er een, 3 jaar lang. Zo'n blokjesbeugel. Op het begin doet het zo'n pijn, maar later raak je eraan gewend. Maar ik ben blij dat ik hem toch genomen heb want nu kan ik teminste lachen zonder dat ik me hoef te schamen :Y)