• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - LostMagic
    - Daniel Dylan Jason - Linde24
    - François Bouchard - Painting

    Meisjes:
    Wishfull Thinking -full-
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Ravenne Morrow Black |lief Liam| - Styx
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D|

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D
    Tyler 'Ty' Jay Matthew - Linde24

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 21:55 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jade Katelyn Morgan
    Ik kijk weg van hen en bijt op mijn lip. Alex ziet dat ik me ongemakkelijk voel en zegt 'Ik & Jade gaan even bij gaan praten.' zegt hij en leid me van hen weg. 'Wat is er?' vraagt hij me en ik vertel hem alles. Maar dan ook echt alles. Hij zucht en glimlacht dan. 'Weet je wat je op gaat beuren? Zingen.' zegt hij en loopt mijn huisje in. Hij komt terug met mijn gitaar. Ik lach en begin akkoorden aan te slaan van Love The Way You Lie en Alex begint te rappen en ik zing het refrein en rap ook een stukje. Dit heb ik echt gemist.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Amanda Maria Adams
    'Tyler, ik euhm..' Ik was ook verliefd op hem maar ik dacht dat hij niet op mij was en toen ben ik gaan proberen hem uit mijn hoofd te zetten. En nu zegt hij dit. 'Ik.. ik weet niet.. ik weet niet wat i-ik moet z-zeggen.' stamel ik. Ik ben dan wel 5 jaar ouder maar dat maakt toch niet uit? 'Ik heb jou ook al een tijdje leuk gevonden maar ik dat dat jij mij dat niet vond en toen ben ik je gaan vergeten.' Ik kijk even rond, wat moest ik nu nog meer zeggen?


    Do what people say you can't.

    [mijn topics]


    Don't let your hair hang down and kick some ass!

    Tyler 'Ty' Jay Jason
    ik kijk haar met verbaasde ogen aan.
    'echt?' vraag ik verbaasd.
    ik probeer me te bedenken wanneer ik haar heb gezien voor Battle of the band.
    dan schiet het me te binnen, we hebben twee jaar geleden een single opgenomen.
    'don 't know how you changed my world' fluister ik terwijl ik over haar gezicht streel.
    ik kan me die dag nog als de beste herinneren, toen kreeg ik een relatie met Tanya, die relatie duurde in totaal een week, toen was ik klaar met haar.
    'dat moet heel rot gevoeld hebben' zeg ik vol medelijden.
    ik heb nooit geweten dat ik zo blind kon zijn.
    opeens bedenk ik hoe blind ik echt was, ik leefde naar mijn zin en dacht niet aan anderen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Daniel Dylan Jason
    'ik heb een verassing je Dan' kondigt Dylan aan, dan zie ik iemand aanlopen, als hij dichterbij komt herken ik hem.
    'Mason!' roep ik, en ik loop naar de jongen (

    )die op de basisschool mijn beste vriend was.
    'hey Dan' zegt hij, hij woont in Amerika, daar heb ik tot mijn elfde ook gewoont.
    'guys, this is Mason Grey, he 's my best friend, he lives in Amerika, so he cant speak Duch' zeg ik.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 19:56 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jade Morgan
    'Gaat het alweer?' vraagt jij me en ik knik. Hij pakt mijn hand vast en trekt me recht. Hij zet de gitaar weg en loopt weer met me terug. We lopen nog steeds hand in hand. Een gewoonte van vroeger.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniel Dylan Jason
    ik zie Jade hand in hand teruglopen met die Alex.
    opeens voel ik jaloezie opborrelen.
    'Jade this is Mason, he is my best friend, Mason this Jade, My girlfriend.' zeg ik, en ze schudden elkaars hand.
    ik zie Alex raar naar me kijken.
    'ik heb honger, gaat iemand mee eten?' vraag ik aan de rest van de groep.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jade Katelyn Morgan
    Ik glimlach naar de jongen en laat Alex zijn hand los. 'Ik wil wel.' zeg ik. Aangezien ik het ontbijt overgeslagen had. Jake knikt ook net als Sam. 'Ga je ook mee?' vraag ik Alex, hij schud zijn hoofd. 'Ik moet terug, zie je straks wel.' glimlacht hij vaag en ik knik. 'Mason, Dylan?' vragend kijk ik hen aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [weekend gaat te snel]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniel Dylan Jason
    'ik ga mee' zegt Mason tot mijn verwarring in het vlekkeloos Nederlands.
    'sinds wanneer kan jij Nederlands?' vraag ik, en Dylan en Mason lachen.
    'ik woon al sinds mijn veertiende in Nederland hoor' zegt hij, en hij lacht om mijn gezicht.
    daarna lopen we met zijn allen naar onze hut.
    ik haal wat eten uit de kast.
    ik zie dat Jade zich ongemakkelijk voelt met Dylan.
    'zullen we met zijn allen een liedje zingen?' stel ik voor, Mason was altijd heel goed in zingen, dat deden we samen altijd, we sloegen het lego en zo over.

    (Sam is toch bij Frans?)


    Spoiler alert: you will save yourself

    LostMagic schreef:
    [weekend gaat te snel]

    [klopt, morgen weer school:(, maar woensdag heb ik kamp (dance)]


    Spoiler alert: you will save yourself

    linde24 schreef:
    Daniel Dylan Jason
    ik zie hoe Jade naar de jongen toe loopt en in zijn armen loopt.
    'hoi, ik ben Daniel, Breaking Rules, en jij?' vraag ik, hij kijkt me met een vriendelijke blik aan.
    dan zie ik Jades gezicht vertrekken, een jongen die heel veel op mij lijkt komt eraan.
    'Dylan!' roep ik, en ik loop naar hem toe, hij glimlacht maar ziet Jade dan.
    'Hoi Jade, heb je m'n bericht ontvangen?' vraagt hij aan Jade.
    Jade kijkt bang.

    Tyler 'Ty' Jay Jason
    'je weet best wat ik bedoel' zeg ik, en ik pak haar hand, waarom valt ze nou niet voor mij, ik ben gewend dat alle meisjes meteen voor mijn charme vallen, maar met Amanda is dat niet zo.
    'Amanda, het was geen echte leugen, ik ben echt verliefd op je' zeg ik, en ik streel zachtjes haar wang.

    Francois Bouchart
    'Sam, je begrijpt het niet, oke? jij bent niet de jongste, het kleine onderdeurtje dat niet serieus wordt genomen, weet je hoeveel vragen de journaliste aan mij heeft gevraagd? nul!' zeg ik boos, hoewel het niet zijn schuld is.
    'sorry' mompel ik, en ik loop verder


    Spoiler alert: you will save yourself

    (Hoi^^ Wat iser allemaal gebeurt?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [ja oeps xd]

    Jade Katelyn Morgan
    Ik maak een sandwich en kijk hem lachend aan. 'Wat wil je zingen dan?' vraag ik.
    Ik vind het wel grappig, als enigste meisje tussen die jongens zitten alleen het feit dat Dylan hier is en ik niet goed weet wat te doen daardoor, is moeilijker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [interviews zijn een uurtje of zo uitgesteld aangezien Samuel en Daniel de journaliste, die overigs een bitch is, beledigt hebben xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'