• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - LostMagic
    - Daniel Dylan Jason - Linde24
    - François Bouchard - Painting

    Meisjes:
    Wishfull Thinking -full-
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Ravenne Morrow Black |lief Liam| - Styx
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D|

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D
    Tyler 'Ty' Jay Matthew - Linde24

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 21:55 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {*late reactie alwéér*}
    Amanda Maria Adams
    Ik zucht maar doe we mee. Ik zet mijn fake-smile op. Ugghh wat haat ik dit. 'Het klopt helemaal wat hij zegt. Liefde op het eerste gezicht.' Snel ga ik over naar een ander onderwerp. 'En daarom hebben we zeker zin in de wedstrijd!' 1 van journalisten gaat daar gelukkig op in. 'Juist ja, van wie denken jullie dat kan winnen?' Ik zucht nog een keer, standaard vraag.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 20:14 ]


    Do what people say you can't.

    LostMagic schreef:
    Samuel
    'Frans?!' roep ik en haal hem in. 'Hi, is er iets?' vraag ik bezorgd.
    Hij is de laatste tijd zichzelf niet echt.

    Jade Katelyn Morgan
    Ik plof in één van de zetels en kijk de andere jongens aan.
    'Wat is er aan de hand?' vraag ik zachtjes 'Waarom is hij bang van Daniel?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [goodmorning :)]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Frans
    'laat me met rust Sam, het zijn jouw zaken niet!' roep ik hem boos toe.
    Hij kijkt me verbaast aan. Het is niks voor mij om boos te zijn.
    'sorry' mompel ik

    Daniel Dylan Jason
    'geen idee, normaal is hij altijd heel vrolijk' zeg ik terwijl ik Jase een kus geef. Ik zie Sam en Jake raar kijken.
    'wat?' vraag ik.

    Tyler 'Ty' Jay Matthew
    Na het interview loop ik naar Amanda.
    'vind je het vervelend?' vraag ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    (gOod morning!)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Samuel Wesley
    Ik hou onschuldig mijn handen in de lucht.
    'Met het verkeerde been uit bed gestapt?' mompel ik en ga met mijn hand even door mijn haren.

    Jake Hamelton
    'Niets' mompel ik en kijk verwart hen aan. Gisteren zat hij bijna te huilen voor Laura en nu kust hij Jade? Ik zucht. Ik versta er geen bal van.

    Jade Morgan
    'Jade?' ik kijk op naar Ian. 'Wat is er?' vraag ik. 'Er is hier iemand voor jouw en hij wil niet gaan voor hij je gezien heeft.' Ik frons mijn wenkbrauwen. 'Wie dan?' 'Little One!!!' hoor ik een jongenstem roepen. Ik glimlach breed en spring recht. 'Alex!!' zeg ik blij en loop naar de jongentoe. Alex is één van mijn beste vrienden, eigenlijk meer een broer voor me.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Amanda Maria Adams
    'Ja heel erg, van mij hoeven al die vragen niet. Vooral niet over privélevens!' antwoord ik.

    Liam Payne
    Een beetje versuft was ik ook naar de intervieuws gegaan. De andere had ik nog niet gezien. 'Hoi.' mompel ik zonder na te denken tegen wie.


    Do what people say you can't.

    Jake
    'Ehm hoi?' zeg ik tegen de jongen van One Direction.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Liam Payne
    Gelijk schiet mijn hoofd omhoog. Opeens waren mijn schoenen niet meer zo bijzonder. 'Liam.' zeg ik snel.


    Do what people say you can't.

    Jake Hamelton
    'Jake.' zeg ik met een kleine glimlach. Ik ben nog altijd niet goed bekomen van al het nieuws. Het verleden van Daniel & het verleden van Jade, Laura, ...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Liam Payne
    Waarom waren Niall, Haz, Lou en Zayn er nou niet? Dan stond ik hier niet zo alleen. Nouja, alleen? Oke met niemand die ik echt kende. Ik kende Jake nu en dan nog Jessy maar alleen van hun namen en in welke band ze zitten meer niet. Ik wist ook niet waar ze het over hadden enzo. Ik zucht en zoek een stoel waar ik op kan zitten.


    Do what people say you can't.

    LostMagic schreef:
    Samuel Wesley
    Ik hou onschuldig mijn handen in de lucht.
    'Met het verkeerde been uit bed gestapt?' mompel ik en ga met mijn hand even door mijn haren.

    Jake Hamelton
    'Niets' mompel ik en kijk verwart hen aan. Gisteren zat hij bijna te huilen voor Laura en nu kust hij Jade? Ik zucht. Ik versta er geen bal van.

    Jade Morgan
    'Jade?' ik kijk op naar Ian. 'Wat is er?' vraag ik. 'Er is hier iemand voor jouw en hij wil niet gaan voor hij je gezien heeft.' Ik frons mijn wenkbrauwen. 'Wie dan?' 'Little One!!!' hoor ik een jongenstem roepen. Ik glimlach breed en spring recht. 'Alex!!' zeg ik blij en loop naar de jongentoe. Alex is één van mijn beste vrienden, eigenlijk meer een broer voor me.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniel Dylan Jason
    ik zie hoe Jade naar de jongen toe loopt en in zijn armen loopt.
    'hoi, ik ben Daniel, Breaking Rules, en jij?' vraag ik, hij kijkt me met een vriendelijke blik aan.
    dan zie ik Jades gezicht vertrekken, een jongen die heel veel op mij lijkt komt eraan.
    'Dylan!' roep ik, en ik loop naar hem toe, hij glimlacht maar ziet Jade dan.
    'Hoi Jade, heb je m'n bericht ontvangen?' vraagt hij aan Jade.
    Jade kijkt bang.

    Tyler 'Ty' Jay Jason
    'je weet best wat ik bedoel' zeg ik, en ik pak haar hand, waarom valt ze nou niet voor mij, ik ben gewend dat alle meisjes meteen voor mijn charme vallen, maar met Amanda is dat niet zo.
    'Amanda, het was geen echte leugen, ik ben echt verliefd op je' zeg ik, en ik streel zachtjes haar wang.

    Francois Bouchart
    'Sam, je begrijpt het niet, oke? jij bent niet de jongste, het kleine onderdeurtje dat niet serieus wordt genomen, weet je hoeveel vragen de journaliste aan mij heeft gevraagd? nul!' zeg ik boos, hoewel het niet zijn schuld is.
    'sorry' mompel ik, en ik loop verder

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 13:32 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jade Katelyn Morgan
    Ik knik zwakjes en kijk weer naar Alex. 'Wat doe jij hier? Ik dacht dat je naar Australië verhuist was?!' zeg ik vrolijk. 'Ik ben zo blij dat je er bent.' Ik draai me weer om naar de anderen 'Jongens, dit is Alex. Hij is... nou ja... als een broer voor me.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniel Dylan Jason
    'oke, hoe lang blijven jullie?' vraag ik aan Alex en Dylan.
    'ik logeer in een hotel hier in de buurt, ik kom naar iedere show kijken, ik weet zeker dat jullie winnen' zegt Dylan tegen ons.
    hij durft Jade niet aan te kijken.
    'Dylan, heb je mijn auto al gezien?' vraag ik, zodat ik alleen met hem kan zijn.
    'ja, ik zag ergens een parkeerplaats met "gereserveerd voor D.D Jason, als er niet al een auto stond had ik de mijne er geparkeerd, maar hij is echt nice, zelf gemaakt?' vraagt hij met een lach.
    'Met Sam, hij is echt goed met auto 's' zeg ik terwijl ik Sam een klopje op zijn schouder geef, hij wordt helemaal rood


    Spoiler alert: you will save yourself