• Mijn eerste rpg, dus zeg aub als er iets niet goed is ;]

(One direction is trouwens een paar jaar jonger, maar de band bestaat wel.)
    Back to school
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):

Rollen:
    Jongens: IK ZOEK NOG EEN NIEUWE HARRY STYLES! BELANGSTELLING? ;]
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ Casirea
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    -

Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Bluehope + crush Louis
    -
    -

Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

Regels:
    ~Minimaal 4 regels. Zo niet, krijg je waarschuwing. Na een paar waarschuwingen verwijder ik je uit het topic.
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun :Y)

Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.
    Relaties:
    Nog niet :)

[ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 17:54 ]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

[Ben ur weer ;d]

That is a perfect copy of reality.

Layla Noa Jones
    'Niet echt super hoor, vriendinnen is een groot woord. Ik kan het met sommige wel goed vinden. Maar vriendinnen? Nee, daar heb ik mijn tweelingzusje Emily voor.' glimlach ik. Brianna kende ik een beetje en hetzelfde geld voor Heaven-Leigh. 'Al hoop ik dit jaar toch iets betere vriendinnen te worden.'

Dylan Calvin Jackson
    'Dylan Calvin Jackson.' mompel ik snel en loop dan verder naar de andere kant. Ik hoef niet zo veel van die aandacht.

Do what people say you can't.

Liam Payne
    'Ooh oke, dat lukt vast wel, volgens mij ben je een hartstikke aardige meid'zeg ik met een vriendelijke knipoog en kijk dan even naar de jongen die zo weer veder loopt. 'Die is ook gezellig'mompel ik lachend en kijk hem even aan. 'Heeft hij veel vrienden hier?'vraag ik met nog een blik op de jongen, hij praten nou niet echt met iemand.

{hij praten nou niet echt met iemand XD}
    Layla Noa Jones
    'Dankje. Jij mag er ook best wezen.' Ik kijk even naar de jongen. 'I don't know, maar nog nooit is 1 van ons met hem om gegaan.' beantwoord ik zijn vraag en haal mijn schouders op.

Heaven-Leigh Amoré Jones
    Ik luister even naar het gesprek tussen Layla en Liam, ik wil er weer tussen komen, maar ik wil niet dat Liam zich aan me gaat irriteren. 'Waar hebben jullie het over?' vraag ik dus maar en ik kijk Layla en Liam aan. Ik kon het eigelijk nog steeds niet geloven, naar al die maanden gedroomd te hebben dat ik ze ooit in het echt ging zien, zitten ze nu in mijn en Layla's klas. Dat is toch de droom van ieder meisje? Ik kijk ongezien naar Liam, van alle boys van one direction, vond ik hem toch het knapst.

Emily Elizabeth Johnson
    Ik grinnikte. 'Een beetje moe?' Hij knikte. 'Ik ben niet gewoon aan vroeg opstaan.' Zuchtte hij. 'Ik ook nogaltijd niet.' Hij grinnikte. Het geluid van de bel klonk in mijn oren. Ik keek hem aan en tilde mijn tas van de grond.

Layla Noa Jones
    'Random dingen.' antwoord ik haar vraag. 'Weet 1 van jullie eigenlijk waar we de roosters moeten ophalen? Ik wist het wel maar ik ben nogal vergeetachtig.' vraag ik nog even voor de zekerheid.

Melody Eliza Lockwood

Niall die genoot zo te zien duidelijk van het snoep. 'Leuk om je te ontmoeten Niall' zeg ik glimlachend. 'Ik ben Melody, maar luister ook naar Eliza. Het is maar net wat je makkelijker vind.' Ik kijk hem aan en grinnik. 'Het maak echt niet uit hoor' vervolg ik doelende op wat hij net deed.

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

[Over paar min ben ik weer terug]

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Liam Payne
    Ik kijk haar even aan. 'Ik heb eigenlijk geen idee waar'zeg ik lachend en kijk nog even gauw naar de jongen.'Misschien moeten we met hem gaan praten?'stel ik voor met een blik op de jongen. Ik kijk de meiden aan en wacht op antwoord.

[ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 21:32 ]

Brianna
    'Nou, das mooi.' Glimlach ik. De bel gaat. En as.je niet doof wordt van die gillende kinderen, dan wel van de bel.' Ik pak de tas van de grond en hijs hem over mijn schouder.'Lets go to le books. Zit je in 3Ha?' Vraag ik

[ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 21:37 ]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Heaven-Leigh Amoré Jones
    Bij de leerlingenbalie volgens mij' beantwoord ik Layla's vraag. 'Ze zijn hier ook zo goed in organiseren' zeg ik daarna sarcastisch. Dan kijk ik Layla aan en vraag ik 'Hét is toch zo?' Ik kijk even om mij heen, en ik zie de andere leden van one direction ook staan. Oké, deze dag kon serieus niet meer stuk. One direction die bij ons in de klas komt, praten met Liam zonder bewakers erbij. Wat zullen mijn vriendinnen die van andere scholen komen jaloers zijn. De afgelopen weken konden ze over niets anders praten dan 1D. Dan kijk ik naar de jongen die Liam aanwees 'Ik weet niet of dat zo nodig is, hij houdt niet zo van aandacht, als ik het zo kan zeggen teminste' zeg ik tegen Liam.

[ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 21:37 ]

Felix Mc.Down
    De bel ging en ik dropte mij kaugow ergens en ging dan naar mijn les,ik zat in 3Ha dus.Ik volgde de grote menigte waarvan ik wist dat sommige ervan in mijn klas zaten,gewoon volgen.Zijden mijn gedachtes.

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Louis William Tomlinson

'Ja toch' zeg ik grijnzend en zucht zodra de bel gaat. 'Die bel kan inderdaad ook nog een een probleem worden' zeg ik bedenkelijk en pak mijn tas. Ik knik als antwoord op haar vraag. 'Zover ik weet wel en let's go to English than'

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Layla Noa Jones
    'Oh gelukkig weet jij het.' En knik op haar vraag. 'Laat hem maar. En zullen we de andere anders gewoon volgen?' Ik wijs naar een paar die al naar binnen lopen. Ik pak mijn tas alvast op.

{ik ben echt heel sneaky aan het doen, eigenlijk moet ik nu slapen maar ik zit hier nog met mn laptop}