• Mijn eerste rpg, dus zeg aub als er iets niet goed is ;]

    (One direction is trouwens een paar jaar jonger, maar de band bestaat wel.)
    Back to school
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):


    Rollen:
    Jongens: IK ZOEK NOG EEN NIEUWE HARRY STYLES! BELANGSTELLING? ;]
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ Casirea
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    -

    Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Bluehope + crush Louis
    -
    -


    Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

    Regels:
    ~Minimaal 4 regels. Zo niet, krijg je waarschuwing. Na een paar waarschuwingen verwijder ik je uit het topic.
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun :Y)


    Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.
    Relaties:
    Nog niet :)



    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 17:54 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Ik ben even weg.]


    That is a perfect copy of reality.

    Liam Payne
    Er komt een meisje op me af en ze begroet me vrolijk. Ik glimlach even naar haar, 'heey, ik ben Liam'zeg ik tegen haar en kijk eraan. Dan kende ik zo tenminste al iemand een beetje. Een ander meisje komt ook en stelt zich gelijk voor. 'Heey, Liam Payne'zeg ik tegen haar en glimlach.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 20:49 ]

    Emily Elizabeth Johnson
    'Zitten die gozers ook bij jou in de klas?' Ik keek langs mij, waar een niet verkeerd-uitziende jongen stond. 'Ja. Annelies trouwens.' Hij grinnikte. 'Andrew.' Ik knikte en trok hem mee door de menigte. 'Vrienden maken.' Lachte ik en stapte op een jongen af, die volgens mij Zayn noemde.

    Andrew
    Ik wordt meegetrokken en grinnik even. 'Heey'zeg ik tegen de jongen waar ze me naartoe meenam. Ik kijk op als een andere jongen hoi hoor zeggen en besluit maar te reageren al is er kans dat die het niet tegen mij had. 'Heey'

    Layla Noa Jones
    'Layla, Layla Noa Jones.' zeg ik. Hij is, tot nu toe, best aardig. 'Ken je hier al een paar mensen? Behalve de jongens uit jou band.' besluit ik te vragen. Het plein begon al redelijk voller te worden. Geen wonder, we moeten er ook allemaal zijn.


    Do what people say you can't.

    Liam Payne
    'Nee eigenlijk niet, maar dat komt nog wel'zeg ik lachend en kijk even om me heen. 'Volgens mij zijn daar in ieder geval genoeg mensen voor'zeg ik en kijk nog een keer naar de grote groep mensen.

    Louis William Tomlinson

    'Dan moeten ze leren om niet meer zo te schreeuwen, want anders kan het nooit lang meer duren voor een van ons doof is' zeg ik lachend. 'Ach je weet hoor het hoort' zeg ik als ik haar kakstem hoor en begin dan nog harder te lachen. 'Die vind ik echt leuk verzonnen en denk dat ik je zo ga noemen.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Niall staat te smeken bij Melody]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Emily Elizabeth Johnson
    'Hi! Ik ben Emily.' Lachte ik. Hij ging rechtstaan en liet zijn blik over mij glijden. 'Zayn.' Ik knikte goedkeurend. 'Waarom sta je hier zo alleen?' Vroeg ik nieuwsgierig. Hij haalde zijn schouders op. 'Maar goed dat ik zo lief ben om je dan te vergezellen.' Hij grinnikte en leunde weer tegen de auto aan.

    Zayn

    Ik kijk naar Emily, en glimlach. 'Best raar om weer naar school te gaan.' zeg ik, en rek me even uit. Daarna kijk ik haar weer aan en glimlach..


    All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them..

    Melody Eliza Lockwood

    Ik kijk verbaasd op als Niall naar me toe kwam rennen om me vervolgens met grote ogen aankeek en nog eens begint te smeken. 'Het is omdat ik niet tegen smeken en grote ogen kan' zeg ik lachend en hou de zak snoep voor zijn neus.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Layla Noa Jones
    Ik knik. 'Dat zeker.' Ik ken wel een paar meiden hier maar niet allemaal. Ik heb de neiging om mijn zusje te bellen, vanwege die jongens hier. Thuis had zij het alleen maar over hun. Tja, had ze maar geen gymnasium moeten doen.


    Do what people say you can't.

    Niall Horan

    Dankbaar gaf ik haar een knuffel en pakte het snoep. Ik genoot ervan en keek dankbaar het meisje aan. 'Ik ben Niall Horan' stelde ik me blozend voor, ik bloosde omdat ik me schaamde voor wat ik net deed. Even keek ik naar de grond, en daarna keek ik recht in de ogen van het meisje.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 21:08 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam Payne
    Ik grijns en kijk haar aan. 'Ach ja, heb jij hier veel vriendinnen?'vraag ik aan haar en kijk der even aan. Daarna valt mijn blik op een jongen die ik volgens mij wel vaag hoi had horen mompelen. Hij zag er wel aardig uit. 'Hoi! ik ben Liam'zeg ik tegen hem met een glimlach en richt me dan weer op Layla.

    Felix Mc.Down
    zoals gewoonelijk,had ik me weer eens overslapen en kwam wat later op school toe,deze keer toch nog wat vroeger dan verwacht.Ik stop een kaugompje in mijn lond en kijk naar de limo die zich voor de schoolpoort had geplaatst,Ik hoorde ook een paar meisjes gillen die me weer nieuwsgieriger maakten ,dus kwam ik maar het plein op.Natuurlijk kon ik het grote nieuws niet zien ,maar de meiden gilden heel de tijd One direction!!!! dus dat zal het vast zijn ...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH