• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 17:07 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik moet lachen, 'Ik wist wel dat je dat nooit lang vol zou kunnen halen. Maar kom op, hoe moeilijk is het nou om niet te praten?' zeg ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan
    'Ik heb altijd geweldige ideeën' Zei ik grijnzend waarna ik achter haar aan de gang op loop en zie een leraar aan de andere kant van de gang lopen, waarschijnlijk was hij gestruikeld want hij was al zijn papiertjes van de grond aan het rapen


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik kijk haar grijnzend aan.
    "Dat laat ik vrij. Het is jouw dagje vandaag." glimlachte ik. "Ik weet alleen dat we nog iets nodig hebben om ons lang genoeg bezig te houden. Vanavond is nog ver, alhoewel..." ik keek op mijn gsm die ik op mijn shirt gegooid had. "Het is nu al 13u, dus misschien eerst eten en dan doen wat we willen." zei ik met een veelbetekenende grijns.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    'Moeilijk als iemand in je nek kust en ke zachtjes bijt.' zeg ik beschuldigend.

    Sarah Dillens
    Hem? Ik twijfel. Ik heb wel wat medelijden met hem, het ziet er zo dutserig uit en juist voor die leerkrachten voel ik sympathie, ze zijn menselijker en doen gek met de leerlingen in plaats van ze uitteschelden en ze op te zadelen met massa's huiswerk.

    Alexi
    'Oke... wat heb je mee?' vraag ik nieuwsgierig en kijk naar de mand aangezien Axton nog steeds op me ligt. 'Ax als we willen eten zal je van me moeten af gaan.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik lach, 'Zelfs als ik dat niet had gedaan, zou je nog snel gaan praten. Zo ben jij gewoon, in tegenstelling tot mij,' zeg ik dan. Ik haal een hand door mijn natte haar. En ik kijk met een lichte grijns naar Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan
    Ik keek naar Sarah om te zien dat ze twijfelde om vervolgens naar de leerkracht te kijken die het papier even metrust liet om op zijn telefoon te kijken, met een handgebaar waren alle papiertjes weer in zijn tas, 'Die niet dus'


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik ga grinnikend van haar af en doe de mand open.
    "Ik heb aardbeien, chocolade, croissants, gewoon brood, kaas, hesp, een banaan en een perzik en euhm... Dat is het." glimlachte ik. Ik zei niets over de dubbele bodem...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sarah Dillens
    'Sorry de dutserige leerkrachten zijn de enige toffe aangezien ze echt naar de leerlingen luisteren.' zeg ik en haal mijn schouders op. Ik kijk hoe hij wegloopt en er komt een zwartharige lerares afgelopen met veel te veel make-up en strakke kleren. En dat soort leraren haat ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan
    'Hmm.. Daar zijn er erg weinig van' Mompelde ik waarna ik me omdraaide naar de lerares een eindje verder, 'Waarschijnlijk heb je met haar geen medeleiden' Zeg ik grijnzend waarna ik bedenk welke spreuk ik kon gebruiken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik kijk zielig 'Les dat is niet lief!' beschuldig ik haar en kruis mijn armen en draai mij om met mijn rug naar haar toe.

    Alexi
    'Aardbeien.' zeg ik vrolijk en pak de aardbeien eruit. Ik stop er één in mijn mond en kijk hem dan aan. 'Mondje open.' zeg ik lachend en wacht zodat ik een aardbei in zijn mond kan stoppen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik schud lachend mijn hoofd, maar doe dan mijn mond open. Ik laat haar de aardbei in mijn mond steken, maar druk dan mijn lippen op de hare, zodat ik de helft met haar kan delen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik probeer mijn lach in te houden. 'Sorry, ik ben nou eenmaal niet lief,' zeg ik. En ik druk een vlinderkusje op beide zijn schouderbladen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sarah Dillens
    Ik rol met mijn ogen 'Ik snap niet wat zij hier doet. Dit is een school geen bordeel.' mompel ik en fluister de spreuk dat Ryan me geleerd heeft en laat haar struikelen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik eet glimlachend de andere helft op en druk dan nog een kusje op zijn lippen. Ik pak nog een aardbei maar nu gewoon voor mij. 'Ik hou van aardbeien.' grinnik ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan
    'Inderdaad' Mompelde ik terwijl ik keek hoe de lerares overeind klauterde, 'Teveel make-up' zei ik vervolgens waarna de dikke laag make-up om haar ogen uitliep met een paar woordjes en een handbeweging.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Don't be like the rest of them, darling