• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 17:07 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik ren de club uit en zie haar liggen, met het witte kleedje van voor ze verdween dat nu roodgekleurd is van haar eigen bloede, haar vrolijke glimlach van daarnet is verdwenen net als de lichtjes in haar ogen. Ik laat me naast haar vallen en begin te huilen. Nick staat achter me te lachen met het mes nog steeds in zijn handen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik haal een hand door mijn haar en kijk verwondert naar de tv. Zelf zou ik daar ook willen staan, maar zo goed kan ik bij lange na niet dansen. Tuurlijk, ik kan wat heupbewegingen, en ben echt niet een slechte danser, maar zo goed ben ik echt niet. Ik ken gewoon wat grondbeginselen. Ik sta, als het pauze is, op en pak wat te drinken. Normaal zou ik thee tevoorschijn hebben gehaald, maar ja, ik ben geen demon meer, maar een mens. En ij heb het geduld niet om water te koken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Wat heb je gedaan!' roep ik in paniek. Hij lacht en kijkt me gemeen aan. 'Iets wat jij had moeten doen.' Mijn paniek maakt plaats voor pure woede. Ik pak het mes en steek het eerst door zijn hart en draai het een paar keer om. Het dood hem niet maar het doet wel fucking veel zeer.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 17:00 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Het programma is afgelopen en ik sta op en zet de tv uit. Ik loop richting de gang en pak dan mijn gitaarkoffer op en loop ermee terug naar de living. Ik maak de koffer open en pak mijn gitaar eruit. Ik glimlach ernaar en ga voorzichtig met mijn hand over de snaren. Dan pak ik de gitaar op en begin er zacht op te tokkelen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Plots lig ik in het bed dat ik en Leslie normaal delen. Maar Leslie is dood. Ik sta op en voel pijn in mijn lichaam. Ik loop naar het raam en klim naar buiten. Ik ga me op de rotsen gooien. Als ik geluk heb overleef ik dat niet. Ik loop naar de tuin.

    [hij is aan het ijlen, hij is wakker en doet het echt maar denkt dat alles wat in de droom gebeurde echt was xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik grinnikte om haar gezicht en moest achteraf nog meer grijnzen om haar woorden.
    Ik kus haar hevig terug en laat mijn handen opnieuw onder haar shirt glijden. Deze keer begon ik meteen haar borsten te masseren.


    Alexi
    Ik kreun en bijt zachtjes op zijn lip. 'Ax.' kreun ik zachtjes tegen zijn lippen aan en daal met mijn hand naar beneden. Ik streel zachtjes zijn sixpack.

    Braxlin 'Rose'
    Ik kreun zacht als hij over mijn borst wrijft. Mijn lippen smelten met de zijne samen, als twee puzzelstukjes en ik ga met mijn tong over zijn onderlip.
    Mijn handen verdwijnen in zijn haar, terwijl ik hem hevig kuste.


    Joshua
    Ik open mijn mond een stukje en streel haar wang. 'Alles om jouw af te leiden.' glimlach ik even tegen haar lippen aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik leg mijn gitaar naast me neer en besluit even om bij Jake te kijken. Ik loop naar de slaapkamer en zie Jake dan niet liggen. Ik ben verbaasd. Ik loop richting de badkamer en kijk dan daar. Ook geen Jake. Als ik de slaapkamer weer in loop valt het open raam me op. Ik loop erheen en zie niets. Waar is Jake? Ik kijk nog een keer uit het raam en loop dan een beetje ongerust terug naar de living. 'Jake?' roep ik door het huis heen. Ik kijk de living rond en dan zie ik Jake aan het eind aan de tuin lopen. In zijn boxer. Ik loop naar de achterdeur en open die dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik snik zachtjes en kijk naar de rotsen onder me. Ik mag niet duiken anders beland ik in het water, ik moet gewoon 1 stap zetten en ik beland op de rotsen. 'Les ik hou van je, straks zijn we weer samen.' fluister ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Waarom staat Jake bij de rotsen. Ik ben tenminste blij dat ik weet waar hij is. Hij staat wel erg dicht bij de afgrond. Hij moet rusten. Met het gat in zijn hoofd. Ik loop naar hem toe. 'Jake? Wat doe je daar?' vraag ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik gromde zachtjes als antwoord en verliet met mijn lippen haar mond weer. Ik schraapte met mijn tanden langs haar oorlelletje, om dan weer via haar kaaklijn naar haar nek te gaan. Ik drukte kusjes op haar sleutelbeen en liet mijn tong een willekeurig patroon over haar huid volgen.

    Braxlin 'Rose'
    Ik glimlachte ook even tegen zijn lippen aan, maar werd meteen weer afgeleid. Mijn tong gleed zijn mond binnen en ik verkende het alsof ik later een strategie zou moeten bedenken voor een of andere oorlog. Mijn handen gleden over zijn borstkas en tekenden figuurtjes op zijn sixpack.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake Sadler
    'Kijk ze roept me al.' zeg ik zachtjes en schuivel nog wat naar de rand. 'Nog één stapje en ik ben voor altijd bij mijn Les.' In de verte zie ik een witte gedaante op de zee.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik krijg gewoon tranen in mijn ogen van hoe je schrijft :')]

    Leslie Day
    Ik loop nog dichter naar Jake toe, als hij nu nog een stap naar voren zet zal hij te pletter vallen op de rotsen. Waarom doet hij zo gevaarlijk? Dan hoor ik iets wat hij zegt. Waar heeft hij het over? 'Jake!' roep ik dan. En ik ren naar hem toe maar ik ben nog ver van hem weg. 'Jake pas op! Dadelijk val je nog!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik druk mijn lichaam dichter tegen hem aan. Ik doe zijn boxer uit. Als hij me plaagt, plaag ik hem. Ik streel even over zijn lid maar leg mijn hand dan gewoon weer op zijn been.

    Jake
    'Ja dat is de bedoeling, anders kan ik toch niet bij je zijn.' zeg ik verwart en schuivel nog wat naar voren, nu sta ik echt op de rand.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [weet ff niet wat te schrijven met Joshua]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik versta zijn woorden niet, maar ren nog harder. Maar ik kan het gewoon biet volhouden omdat ik een mens zonder conditie ben. 'Jake! Je moet terug naar bed. En ga weg bij die rand.' roep ik. Ik ben bijna bij hem. 'Jake, ik ben bang dat je zo valt. Ga weg bij die rand!' ik word wanhopig, het voelt als in een droom wanneer je maar niet hard genoeg kan rennen. Ik snap niet waarom Jake daar staat.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.