• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 17:07 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach om zijn woorden, 'Nick is bij lange na niet perfect, of beter dan jou. Dat zou hij nooit kunnen zijn. Zelfs niet als hij op z'n liefst doet en jij op je gemeenst.' ik denk niet lang na over zijn vraag. 'Hm, mijn droomhuis is een huiselijk huis. Waarin ik me thuis voel. Met veel ramen voor veel licht, maar wel met gordijnen. Omdat ik ook privacy wil. Ehm... Een keuken aan de voorkant van het huis, met een raam aan de zijkant zodat ik de voortuin in kan kijken. En ik wil een grote tuin. Maar wat ik het liefste wil is een lieve man in het huis en lieve kinderen.' ik breng mijn lippen naar zijn oor. 'En die man ben jij,' fluister ik. Ik vergeet een vraag te stellen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik glimlach breed en kus haar zachtjes. Ze is vergeten een vraag te stellen en daar maak ik nu even gebruik van. 'Hoeveel kinderen wil je?' vraag ik haar zacht en houd haar weer wat dichter tegen me aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake houdt me weer dichter tegen zich aan en ik denk na over zijn vraag. 'Ik wil er minstens twee, anders ben ik bang dat wanneer ik er 1 heb dat diegene misschien een broer of zus mist.' ik druk weer een kus op Jake's lippen. Ondanks dat we verslaafd zijn aan elkaar... Hebben we het al drie dagen niet gedaan. 'Zou je een jongetje of een meisje willen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Moeilijke vraag. Eigenlijk maakt het me niets uit. Meisjes kunnen ook voetballen.' glimlach ik en zoen haar zachtjes terug. 'Grote bruiloft of klein?' vraag ik haar glimlachend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik denk na over zijn vraag en maak gebruik van mijn denk tijd om Jake nog een keer te zoenen, iets langer. 'Hm.... Ik heb de neiging om voor groot te kiezen. Een grote bruiloft.' ik ga nog dichter tegen Jake aan liggen. Ik heb er geen problemen mee dat mijn borsten tegen zijn borstkas lig. 'Als je nog 1 dag te leven zou hebben, wat zou je dan doen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'De hele dag bij je blijven en je vertellen hoe veel je voor me betekend.' glimlach ik en wrijf over haar wang. 'De vragen beginnen moeilijker te komen.' mompel ik aangezien er niet direct iets bij me te binnen schiet. 'Ik weet niets meer.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach en kijk naar Jake. 'Vragenuurtje voorbij,' zeg ik dan. 'En je moet ook rust nemen, dus het is niet erg.' ik druk een kus op zijn lippen en kijk hem dan weer aan. 'Nog iets wat ik voor je kan doen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik schud mijn hoofd maar knik dan toch maar. 'Wil je iets voor mij zingen, Les? Een slaapliedje.' en ik kijk haar vragend aan. Ik kan alleen maar rusten als ik slaap dus ik moet dan maar slapen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij vraagt of ik voor hem een slaapliedje wil zingen. Ik knik en zing dan een zacht, lieflijk en rustig nummer. Het is niet zozeer een slaapliedje, maar wel rustig genoeg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik luister en glimlach. Mijn ogen worden weer zwaarder en ik val terug in slaap.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik hoor Jake's rustige ademhaling en weet dat hij slaapt. Met een glimlach op zijn gezicht. Ik maak me heel voorzichtig los uit zijn armen. En stap uit het bed. Ik buk om mijn bh te pakken en trek die aan. Maar die doe ik toch weer uit en stap ook uit mijn slipje. Ik ga eerst even douchen. Ik loop naar de badkamer, maar douche niet zo lang. Ik heb nog steeds hoofdpijn van de alcohol van gisteren. Dus ik neem een pijnstiller in. Ik trek simpele kleding aan en loop de badkamer weer uit. Ik passeer in de gang mijn gitaarkoffer en ik glimlach ernaar. Ik loop door naar de keuken en maak daar een simpel ontbijt voor mezelf en eet dat op terwijl ik tv kijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik kijk glimlachend toe hoe Leslie danst door de koren met een wit kleedje aan. 'Is het leuk?' lach ik en ze knikt lachend. Ik loop naar haar toe en leg mijn handen op haar heupen zodat ik haar kan kussen. Plots verdwijnt Leslie en de koren en staat Ashley voor me met een kort zwartje jurkje aan en we staan in een club. Ik deins achteruit en kijk haar verschrikt aan. 'Waar is Les, Ashley?' vraag ik haar en ze lacht gemeen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [lol ik vind die Ashley-nick nachtmerries leuk xd oke ik ben sadistisch volgens mij nu xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Hahaha maar die zijn ook gewoon leuk :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik eet rustig mijn eten op terwijl ij uiteindelijk langs zap op tv. Totdat ik een leuk programma tegen komen. ABDC. Het is een van mijn favoriete orogramma's, America's Best Dance Crew. Ik zet mijn bord weg als ik klaar ben en loop dan terug naar de tv.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.