• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 10:46 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ja is goed, laat ze maar tegen elkaar oplopen ofzo, want Naomi is helemaal in gedachten en aan het huilen en dan ziet ze em niet. Goed idee, haha! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Naoom, kan je nog een keer reageren met Josh? Ik ga zo slapen namelijkn:3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik knik, 'Ja hoor is goed,' zeg ik dan. Het makkelijke aan dit is dat hier geen verplichtingen aan zit. Aan wat Josh en ik gedaan hebben. We zoenden elkaar omdat we het wilden en klaar. Niets moeilijks, gewoon een beetje lol. Ik loop naar hem toe en doe de deur van de slaapzaal open. Ik druk lachend nog gauw een kus op zijn lippen waarna ik de zaal uit loop.


    Joshua

    Ik grijns al ze nog snel even haar lippen op de mijne drukt en dan e zaal verder uitloopt en loop grijnzend achter haar aan naar de slaapzaal, ook omdat ik de weg hier nog niet weet.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Coockies schreef:
    Amy Michels

    Met grote bange ogen kijk ik om me heen. Er was hier niks kwaads te zien. Natuurlijk weet ik beter, maar toch. Ik adem diep in en uit en ga weer liggen. Ik sluit even mijn ogen en sla mijn handen voor mijn gezicht. Slapen kon ik niet meer. Ik open mijn ogen en haal mij handen weg. Zwijgend kruip ik dicht tegen Luke aan. Hier was ik veilig. Behalve voor nachtmerries, dus moest ik wakker blijven!


    Luke Moore

    Ze had nog geen woord gezegd en zich gewoon tegen me aan genesteld.
    "Waar ging het over?"


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amy Michels

    Ik denk na. 'Weet ik nie meer. Het was beangstigend.' Ik kijk hem aan en glimlach kleintjes. 'Ik werd aangevallen door iets of iemand.' Ik kijk hem aan en glimlach zwakjes. 'De beelden kan ik je vaag Herunneren. Ik liep door een hele lege gang. Er waren geen deuren en er was geen einde Aan de gang. Ik moest blijven rennen anders zou iets me pakken.' Ik bijt Oo mijn lip en l schud het van me af.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 22:35 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Leslie Day
    Ik loop richting de slaapzaal. En doe de deur open. Ik zie verschillende dingen. Amy en Luke samen. Wow. Zie je wel, ik had gelijk, die twee hebben wat nu. Ik zie het aan hoe ze samen liggen. Dan valt mijn blik op Bob. En ik wil gelijk weer weg uit de zaal dus draai me om en bots dan tegen Josh aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Dexter Levi Loover

    Ik word terug wakker en besef dat ik in die grote zaal ben.
    "Ik gamaar eens wandelen," zei ik tegen mezelf en liep een gang in. Ik sloeg linksaf en toen rechts en weer rechts en links en baf!
    Wat, baf hoorde niet bij richtingen.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    IIlumination schreef:
    (...)

    Luke Moore

    Ze had nog geen woord gezegd en zich gewoon tegen me aan genesteld.
    "Waar ging het over?"


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Coockies schreef:
    Amy Michels

    Ik denk na. 'Weet ik nie meer. Het was beangstigend.' Ik kijk hem aan en glimlach kleintjes. 'Ik werd aangevallen door iets of iemand.' Ik kijk hem aan en glimlach zwakjes. 'De beelden kan ik je vaag Herunneren. Ik liep door een hele lege gang. Er waren geen deuren en er was geen einde Aan de gang. Ik moest blijven rennen anders zou iets me pakken.' Ik bijt Oo mijn lip en l schud het van me af.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik knal tegen iemand op en val op de grond en kijk op. 'S-s-so-sorry.' zeg ik dan snikkend en kijk de jongen aan en bijt op mijn lip. Nog steeds zit ik op de grond maar dat boeit me niet, ik had ook beter moeten uitkijken. Ik wrijf even over mijn voorhoofd. 'Auw.' mompel ik dan zacht en nog steeds stromen tranen over mijn wangen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Luke Moore

    "Je weet toch waar je nu voor zult moeten rennen?" vroeg ik aan haar en ze keek me vragend en malotig aan.
    "Voor...Het...kietelmonster. Called Luke Moore!" riep ik luid en vrolijk.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik loop richting de slaapzaal. En doe de deur open. Ik zie verschillende dingen. Amy en Luke samen. Wow. Zie je wel, ik had gelijk, die twee hebben wat nu. Ik zie het aan hoe ze samen liggen. Dan valt mijn blik op Bob. En ik wil gelijk weer weg uit de zaal dus draai me om en bots dan tegen Josh aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Dexter Levi loover

    "Oh nee, het is mijn fout, het spijt mij," zei ik snel en krabbelde recht. Ik stak mijn hand naar haar uit en trok haar recht.
    "ik keek maar naar de grond en lette niet op. Ik had niet echt iemand verwacht hier." zeg ik eerlijk en kijk haar blozend aan . Ik haatte dat ik bij het minste ging blozen. En dat voor een achttienjarige jongen. Zielig.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    jaimyhoi schreef:
    Sam
    Ik ben heel onrustig in mijn slaap. Ik schiet ineens overeind wakker en ik word gelijk duizelig. Waar ben ik? Sterker nog, wie ben ik? Ik val terug achterover en ik merk dat ik op een bed lig en iemand mijn hand beet heeft. Ik kijk ernaar en zie dat het een jong meisje is. 'W-wat doe ik hier?' vraag ik dan in de war. 'Wie zijn jullie?'


    Marcell/Man
    Vragend kijk ik Nala aan. Kent de jongen haar niet? Omdat hij vraagt wie we zijn. Maar ze ziet het niet meer. Dus ga ik bij het hoofd van de jongen zitten en spreek hem duidelijk toe. "Ik ben Marcell, maar noem me maar Collega 11. En dit is Nala, nummer 11. Je hebt je hoofd gestoten en de wond die er zat is nu gehecht door een ander meisje. Daarom moet je goed rusten, je hebt een linke klap gemaakt en ik weet niet wat je ervan overgehouden hebt. Je ligt op je bed in de slaapzaal van DanceRule, je bent hierheen gebracht om een dansen. Maar hoe heet je, en wat voel je?"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomi Micheal

    Ik pak zijn hand en ga staan.'En veeg wat tranen ruw weg en glimlach waterig naar hem. 'Nee, we waren gewoon beide niet aan het opletten en je hoeft niet te blozen ik doe je niks.' zeg ik dan en glimlach even moeilijk en kort komt er een snik uit mijn mond en veeg weer wat tranen weg en glimlach dan weer waterig naar hem..

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 22:45 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp