• Hallo , we hebben heel vaak last van vlooien , zowel de katten als de hond , ik weet echt niet meer wat te doen , het is al zo ver gekomen dat we ze elke dag uitkammen met een vlooienkam en om de anderhalve week tot 2 weken moeten behandelen . Ik denk niet dat dit gezond is aangezien zo een pipetje normaal een maand moet werken , we hebben echt alles geprobeert , het huis helemaal sproeien , verschillende merken pipetjes , spuitje tegen vlooien , wassen , ... Het helpt allemaal niet de volgende dag zitten ze weer vol het ergste is dan nog dat men hondje zwaar alergisch is aan vlooien , ze bijt haar haren uit op haar kont en blijft bijten tot bloedens toe het enige wat de dierenarts eraan kan doen is spuitjes geven tegen de juik maar het zou veel plezanter zijn zowel voor mij als voor de hond als voor de katten dat we eens van de vlooien af zouden geraken .:/
    Vlak achter onze tuin is wel een steeg waar enorm veel katten gedumpt worden en die komen allemaal naar ons ( elke zomer hebben we in eens zo een 2 a 3 katten bij ) en dat zou al een grote oorzaak kunnen zijn ...

    Hebben jullie tips ? Het word echt abnormaal
    Alvast bedankt .

    Ga der mee naar de dierenarts, die kan je beter advies geven dan wij.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Floyd schreef:
    Ga der mee naar de dierenarts, die kan je beter advies geven dan wij.

    ^^


    Don't find love. Let love find you.

    IK denk dat de dierenarts hier meer over weet dan ik (;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Floyd schreef:
    Ga der mee naar de dierenarts, die kan je beter advies geven dan wij.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Probeer eens een andere merk tegen vlooien. Je ziet vaak dat vlooien na een tijd immuun worden voor het stofje wat ze juist moet weghouden. Lees dus goed de verpakking op een ander stofje, want een ander merk betekenend nog niet zo zeer dat er ook een ander stofje inzit. Als je hier niet alleen aan uitkomt kun je het aan een medewerker van de dierenwinkel vragen of eventueel aan de dierenarts.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Floyd schreef:
    Ga der mee naar de dierenarts, die kan je beter advies geven dan wij.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Laat de dieren een tijdje buiten. Zeker 2 weken. Behandel ze dan buiten, zorg dat je huis vlooienvrij word. Dan kunnen ze weer naar binnen.


    Your make-up is terrible