• wie o wie gaat er heen en op welke dag?
    wie heeft er zin om even hallo te zeggen?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Hallo xd

    En ik ga niet, wil er nog wel ooit een keer naartoe maar ben nu aan het sparen voor abunai en met wat geluk kan ik daar nog naartoe..


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    TheCosplayer schreef:
    Hallo xd

    En ik ga niet, wil er nog wel ooit een keer naartoe maar ben nu aan het sparen voor abunai en met wat geluk kan ik daar nog naartoe..
    doen is echt een aanrader!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Nope. Ik wil ooit nog wel een keer gaan though.

    ravensmoon schreef:
    (...)doen is echt een aanrader!


    Misschien volgend jaar xd wat vrienden van mij waren er afgelopen jaar die zeiden ook al dat het best awesome was.. xd


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Ik wil zoooooo graag, maar ik ga niet.
    Volgend jaar ga ik waarschijnlijk meegesleept worden door mijn vrienden.. Maar dan ga ik zonder kostuum.
    De reden waarom ik niet ga, ik heb niet genoeg geld. Mijn ouders "jatten" steeds mijn geld om het op mijn spaarrekening te zetten voor een laptop. It's not fair! Verder komt mijn vriend tussen vrijdag en zondag terug van vakantie en ik heb hem heeel erg gemist.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Draculea schreef:
    Nope. Ik wil ooit nog wel een keer gaan though.

    Geen idee wat het is haha, en ik weet ook niet waar het is.
    Bovendien ben ik op vakantie (:

    Mijn vrienden kamperen daar het hele weekend. Ik zou ook gaan, maar het kon helaas niet doorgaan ):

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 15:50 ]


    Opgeven is geen optie.

    ik wil gaan maar geld *complains*


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Nog nooit geweest..


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ik ga vrijdag, zaterdag en zondag :3


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    thoughtful schreef:
    Ik ga vrijdag, zaterdag en zondag :3
    ik ook!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Wat is dat? En is het niet castlefeest? Ik weet niet wat het is, dus ik kan het fout hebben. Ik vind castlefest raar klinken. :3


    Some people are art and do art at the same time

    okee, nou ik wil dan wel even hoi zeggen hoor ^^


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Hoi