In mijn oren ja
Ik vond het altijd een raar idee en wilde geen oorbellen, ik had immers toch altijd mijn haar los en niet uit mijn gezicht, maar laatst zat ik er aan te denken, aangezien ik mijn haren vaker vast heb of achter mijn oren en nu, na 16 jaar kale oren te hebben gehad, ging ik gaatjes laten prikken ^^
Mijn ouders gingen wel mee, ze moesten daar toch boodschappen doen en ik was bang dat ze me anders wat duurs aan zouden smeren ;p
Ik kwam dus zo binnen en het was vet druk bij de juwelier.. En toen ging die vrouw die stoel midden in de zaak zetten, haha, omfg. Toen had ik al iets van; moet dat nou?
Dus ik ga zitten en ze zei dat ik wel 'groot genoeg' was om ze om de beurt te doen. Nou, dat leek me niet zo'n puik plan, dus ik wachtte even tot ze het tegelijk konden doen. Komt er ineens een man voor me staan, toen zij bezig waren met mijn oren, en die ging staan kijken :'D En ik voelde die naaldjes al tegen mijn oren en toen gingen ze nog aftellen, maar ik gaf geen kick Ik dacht, ik zeg wel iets van 'auw', maar helemaal nada
En nu heb ik oorbelletjes ^-^
Wanneer lieten jullie ze zetten? En waar?
In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.