• Ik ben heel erg blij vandaag want het is super lekker weer! Ook heb ik vandaag mijn eerste hockeywedstrijd van het seizoen en ik heb er super veel zin in (:.
    Wat ben ik blij dat ik nu niet achter de schoolbanken hoef te zitten maar gewoon buiten een ijsje kan eten^^
    Maar om dit topic nuttig te houden, wat doen jullie allemaal vandaag ?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Niks. Op de bank liggen en mijn theorie leren, aangezien ik weer eens last heb van m'n spastische darm. :')


    To infinity and beyond •

    Vandaag ben ik pointes gaan kopen, straks nog een beetje huiswerk maken en vanavond iets lekker gaan eten met de mama en de papa!


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Ora schreef:
    Niks. Op de bank liggen en mijn theorie leren, aangezien ik weer eens last heb van m'n spastische darm. :')

    Beterschap (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik ga naar de verjaardag van mn tante ^^


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Niet veel. Lezen, schrijven en huiswerk maken.

    Eindelijk mijn vriend weer een keer zien =D. En vanavond met vrienden naar een toneelstuk.


    I am an idiot, I move.

    Kiburi schreef:
    Niet veel. Lezen, schrijven en huiswerk maken.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    zo naar scouting met mijn 4 beste vrienden en 2 stafleden beetje lopen klote.
    wss water geoooien ofzoooww en dan ben ik het doelwit als enig meisje

    vanaaf goumeten ofzo.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ga nieuwe kleren kopen. :'D


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    uhh niet veel, PLL kijken, vanavond naar de bios (bloos)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Helemaal niets :3
    Filmpjes op youtube kijken, de sims 2 spelen, heen en weer door het huis en de tuin lopen. :3


    Destroy what destroys you.

    De bus pakken en naar mijn moeder gaan. Vanavond werken en that's it. :Y)


    -