• Ik vind al een tijdje iemand leuk, en hij mij ook. Gisteravond hadden we dus afgesproken, nou, heel leuk en romantisch allemaal, lagen we daar in een grasveld onder een mooie sterrenhemel ;'D
    En toen hadden we dus gezoend, maar het was zo erg dat ik er echt kotsneigingen van kreeg. De rest van de avond hebben we ook alleen nog maar liggen knuffelen omdat ik niet meer wilde. Hoe zeg je zoiets op een aardige manier? Ik wil namelijk best graag een relatie met hem, maar die wasmachine hoeft van mij niet zo nodig. 0.o


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Hoe zoen je in godsnaam slecht? Beeeh, ik heb nog nooit ''gezoend'' en als ik dit hoor, laat ik dat nog even zo. Pour you, I send you some support! [=


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Blomkvist schreef:
    Hoe zoen je in godsnaam slecht? Beeeh, ik heb nog nooit ''gezoend'' en als ik dit hoor, laat ik dat nog even zo. Pour you, I send you some support! [=


    Simpel. Steek je tong in iemands mond en beeld je in dat je een wasmachine bent. :S


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Marble schreef:
    (...)

    Simpel. Steek je tong in iemands mond en beeld je in dat je een wasmachine bent. :S


    Pour you. :[


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    ben ik zelf ook nog steeds niet achter. Mijn ex zoende heel slecht maar was er van overtuigd dat hij goed kon zoenen dat ik het hem maar niet verteld heb.


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Zeg dat 'het wel iets rustiger mag ;p ;p ;p'?


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Gewoon duidelijk zijn en hem het op een rustige, vriendelijke manier zeggen dat je het niet fijn vindt hoe hij zoent. Of je kan het zo doen: Ik zou het prettiger vinden als we wat rustiger zouden zoenen, ik neem er graag de tijd voor. ;) Gewoon eerlijk zijn, jullie moeten het allebei lekker vinden. En misschien was er wel een reden dat hij zo zoende, omdat hij heel erg zenuwachtig was? Of omdat hij verlegen was? Praat erover :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Praat er gewoon over met hem. Zo kun je dat het beste oplossen. Anders blijf je er maar mee zitten en dat is ook niet goed voor een eventuele relatie.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Misschien was het zijn eerste keer? Misschien wou hij extreem goed zijn best doen? MIsschien is hij stiekem een wasmachine, undercover als leuke puber? We'll never know, unless you talk to him:Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Mijn vriendje zoent heel goed, maar ik vind tongen gewoon niet zo leuk :'D.
    Ik heb gewoon gezegd dat ik niet zo graag tong en nu doet hij het ook minder. (cat)

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 10:31 ]

    Probeer er met hem op een rustige manier over te praten..


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Je kunt ook zoenen zonder meteen vol te tongen, misschien moeten jullie dat eens proberen? En je kunt hem subtiel vertellen wat jij lekker vindt aan zoenen, daar heeft hij vast ook wat aan.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Haha wasmachine. :'D
    Hm zeg het gewoon tegen hem? Dat je het niet zo fijn vind.
    Heb geen ervaring of zo, maar met een tong erbij lijkt me echt het meest ranzige ooit.

    CyberLord schreef:
    Praat er gewoon over met hem. Zo kun je dat het beste oplossen. Anders blijf je er maar mee zitten en dat is ook niet goed voor een eventuele relatie.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik zou er met hem over praten en eventueel zeggen dat het wat langzamer kan. :') Geef niet op, want zoenen kun je leren.


    You are beautiful, you are love.

    Lioncourt schreef:
    Haha wasmachine. :'D
    Hm zeg het gewoon tegen hem? Dat je het niet zo fijn vind.
    Heb geen ervaring of zo, maar met een tong erbij lijkt me echt het meest ranzige ooit.


    Shit happens but pee happens a lot more.