• Heyy,

    Ik heb dus een idee voor een proces RPG. Ik denk dat sommige nu denken wat is dat. Dat dacht ik in het begin ook. M'n vriendinnen kwamen ermee en nu doen we het heel vaak :).

    Een proces RPG is een RPG waar een proces in speelt. Wij doen meestal iets met paarden en dat is ook gelijk mijn enigste voorbeeld :S. Maar ja. Je begint dus met wilde paarden. Die echt Niks geleerd hebben. Dus je gaat ze temmen. Logisch eigenlijk. Nou ja en dat speelt er een proces af hoe dat gebeurt. Het is niet zo makkelijk als jet klinkt. Want er zijn een paar dingen die het moeilijker maken.

    Ten 1e. Je speelt je eigen paard niet anders heb jij opeens een getemd paard en de ander doet wel normaal en heeft nog niet eens een band met het paard.
    2e. Je speelt dus met fases. En er is 1 iemand 'de eigenaar' en die zegt of je goed genoeg je best hebt gedaan en dat je naar een andere fase gaat.
    3e. Als je bijvoorbeeld geen aandacht aan je paard schenkt bijvoorbeeld door uit te gaan met je vrienden. Kan de band met je paard naar beneden gaan en moet je sommige fases weer opnieuw doen en de band sterker maken.

    Het is een best uitgebreide RPG.
    Ik hoop dat er interesse is :D


    Always be yourself unless you can be a unicorn, then always be a unicorn.