• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    Logan Hudson

    We liepen naar haar kamer toe en ik keek even rond in haar kamer, het zag er wel leuk en meisjesachtig uit. 'Leuk,' zei ik naar waarheid en glimlachte lief naar haar. Ik ging langzaam op bed liggen en zuchtte even uit ontspanning.

    Jayden Ian Archibald

    'Het komt wel goed, Luke.' zei ik gemeend. Ik legde mijn handen in mijn nek en ging achterover geleund zitten tegen het bankje aan en staarde naar de horizon. Ik snapte sowieso niet wat Luke in mij zag, maar goed. Natuurlijk zag ik er goed uit, dat wist ik maar al te best. Maar mijn karakter was wat minder, vond ik.


    Finn Hudson

    Nadat Blaine me redelijk hard in mijn gezicht geslagen had, lag ik hijgend op de grond en liet ik verslagen mijn hoofd rusten tegen het zeil. Ik zag hoe Blaine triomfantelijk lachte en moest automatisch ook lachen en stond op. 'Het was erg leuk, we moeten vaker gaan boksen. Misschien kan ik je op een dag wel verslaan.' zei ik lachend, niet dat het zou gebeuren. 'Ik had dit echt even nodig, Blaine. Even lekker sporten met jou en gewoon als mannen onder elkaar.' zei ik naar waarheid.

    Kurt Hummel

    Ik knikte en begon meteen weer te glimlachen. 'Mijn aller nieuwste verslaving,' zei ik waarna ik een pauze liet vallen om de spanning op te bouwen. 'Blazertjes! Ze zijn zo schattig en zo netjes. Ik bedoel, je kunt ze casual dragen met een normale skinnybroek of een zwarte broek.' praatte ik aan één stuk door over kleding. 'En je kunt ze gewoon overal bij aan, dat is toch geweldig?' vroeg ik lichtelijk enthousiast. 'En oja, sjaaltjes houd ik ook altijd wel van.' zei ik lachend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik glimlach "dankje" Het was natuurlijk wel iets veranderd door Em zodat ze ook bij mij kon slapen als dat nodig was. Ik zette de babyfoon aan en plofte even naast hem. "oke trek je schoenen uit en ga lekker liggen, ik kom zo terug" ik grijns even. Snel loop ik naar de keueken en begin van alles te pakken.

    Luke
    Ik knik even en ga onbewust dichter tegen Jay liggen. Langzaam doezelde ik weg.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Ik ook, Finn' zeg ik serieus en keek hem glimlachend aan. 'Natuurlijk is Kurt ook een jongen, maar die wijkt naar het vrouwelijke kant en jij bent echt een jongensjongen' zeg ik lachend, Finn begreep me wel. 'En nu heb ik ook de gelegenheid om je een paar dingen te vragen' zeg ik lachend en ging samen met hem zitten midden in het ring. Ik deed mijn handschoenen uit en legde ze voor me en keek weer naar Finn. 'Ten eerste, ik weet dat het maar een paar jaar is voordat Kurt en ik gaan trouwen, maar ik vraag het nu maar wil je mijn beste eerste man zijn. Ik weet niet hoe je dat moet zeggen aan mijn kant' zeg ik lachend. Ik wist dat bij de vrouwen, bruidsmeisjes waren, alleen bij de mannen had je ook mannen naast je staan, alleen ik wist niet hoe dat heette. 'En uiteindelijk willen Kurt en ik ook een vrijgezellenfeest geven, natuurlijk Kurt met de meiden en ik voor de jongens. Dus zou je mij willen helpen om dat te organiseren' zeg ik glimlachend en wachtte op zijn reactie af.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik moest lachen om Kurt en vond het zo schattig. 'Ik vind ze ook harstikke leuk en vooral bij jou. Ze zijn zo schattig bij je' zeg ik lief en kijk hem glimlachend aan. 'Eigenlijk alles staat wel goed bij je en je ziet er altijd weer stoer en netjes uit' zeg ik met pretoogjes. Ik klap weer enthausiast in mijn handen en wenkte de ober om af te rekenen. 'We gaan gelijk weer aan de slag' zeg ik serieus en doelend dat we weer gaan shoppen. De ober kwam met de rekening en ik betaalden de drankjes en we stonden op om verder te shoppen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Logan Hudson

    Ik deed wat ze zei en trok mijn schoenen uit en ging nu echt languit op bed liggen. Rachel was nog even weg en ik sloot even genietend mijn ogen en voelde mijn hele lichaam weer ontspannen.

    Jayden Ian Archibald

    Ik voelde het gewicht toenemen tegen me aan en merkte dat Luke in slaap gevallen was. Ik dekte hem onder met mijn jas en grinnikte even. Die jongen was kapot.


    Finn Hudson

    Ik keek verbaasd naar Blaine en voelde me echt vereerd. 'Natuurlijk zou ik dat willen, heel graag zelfs!' zei ik glimlachend. Wat lief dat hij dit vroeg aan mij, en natuurlijk wilde ik zijn. 'Getuige, denk ik?' mompelde ik op zijn vraag en lachte even en hoorde dat hij begon over een vrijgezellenfeest, meteen ontstond er een veelbetekenende grijns op mijn gezicht. 'Je weet toch wel dat de vrienden dat altijd moeten regelen, hé?' vroeg ik lachend aan hem. 'Zodat jij met een dag vol verassingen komt te staan en geen idee wat je overkomt. Ik weet al iets, denk ik.' zei ik lachend, en natuurlijk was mijn antwoord daar ook 'ja' op. Natuurlijk zou ik dat doen voor hem, we waren beste vrienden en voor Blaine zou ik dat zeker doen.

    Kurt Hummel

    Ik voelde blosjes ontstaan op mijn wangen, deze keer was ik degene die niet tegen complimentjes kon. Ik wist niet precies wat ik terug moest zeggen, en knikte. Ik stak mijn hand in de hare en liep een leuke winkel in. Hier verkochten ze soms mannen en vrouwenkleding. Maar mij maakte het allemaal niet zoveel uit, als ik iets leuk vond van de vrouwenafdeling kocht ik het ook gewoon. Maar toch probeerde ik het meeste mannenkleding te scoren, vaak hadden ze best leuke dingen. Maar ik combineerde het altijd met weer iets anders zoiets ik mijn eigen stijl kon creëren. Mijn oog viel meteen op een licht bruine kasjmieren truitje met leuke en schattige knopen. Het was zeker leuk voor de winter, die er langzaam maar zeker aan zat te komen. 'Wat vind je hiervan?' vroeg ik een beetje hyper, zoals gewoonlijk keek iedereen ons weer aan in de winkel, maar daar trok ik me niets van aan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Met een grijns en een groot dienblad vol eten en drinken loop ik weer terug. Ik schuif het tafeltje tegen mijn bed. "kies maar wat je wilt" ik glimlach "en daarna kiesje een filmpje uit en gaan we die kijken en ontspannen" ik glimlach naar hem. Ik plofte naast hem en merkte dat ik best moe was. Ik legde mijn hoofd even tegen zijn borst. "ehm Logan ik moet je wat vertellen"ik veer op en kijk hem recht aan"

    Luke
    Ik was niet in een diepe slaap gevallen want ik voelde hoe Jayden zijn jas over me uitspreed. "mmm dankje" mompel ik.

    [ikhs xo denk en ik probeer op mijn mobiel nog even te komen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Ik glimlachte lief naar haar en drukte een kusje op haar wang, wat was ze toch lief en alles. 'Dank je, je bent echt lief.' zei ik tegen haar waarna ik wat te drinken pakte voor mezelf. Daarna zei ze dat ze me iets moest vertellen. Ik keek haar meteen nieuwsgierig en afwachtend aan. 'Wat dan?' vroeg ik met een verliefde glimlach aan haar.

    Jayden Ian Archibald

    Ik was er verbaasd over, dat hij nog wakker was en lachte even. 'Graag gedaan.' zei ik zacht waarna ik mijn arm om hem heen sloeg en hem tegen me aandrukte, zodat hij rustig in slaap kon vallen. Het kon me echt niks schelen of mensen me zagen zo.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grijnsde even "dat ik van je houd" lachend kus ik hem vol op zijn mond.
    iK zuchtte even gelukzalig "je maakt me weer gelukkig" ik glimlach.

    Luke
    IK momplede vaag iets wat moest lijken op "lufye" maar volgens mij kwam het uit tot een gemormel. Langzaam zakte ik weg in een dromeloze slaap.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'Ik hou ook van jou,' zei ik glimlachend en kuste haar terug. Ik moest glimlachen om wat ze zei. 'Dat is ook mijn bedoeling.' zei ik.

    Jayden Ian Archibald

    Ik hoorde Luke iets mompelen, maar kon niet verstaan wat en daarna voelde ik echt dat hij helemaal in slaap viel.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnik even "gentleman" ik lach even. ik wou net wat zeggen toen de babyfoon geluid gaf. Ik zuchtte even "zo terug ze moet de fles" ik sta op en loop naar Emily's kamer. Gelijk kijkt ze met grote oogjes naar me. "heey moppie" glimlachend verschoon ik haar snel en daarna leg ik haar even bij logan neer. In de keuken wil ik de fles maken en merk ik dat de poeder op is.
    "kutzooi" mompel ik even. Ik snel me naar Logan "ik moet even snel poeder halen. Ik ben in 5 minuten terug" zeg ik snel. Ik vertrouwde Logan wel. En desnoods kon hij me bellen. Ik pakte mijn jas en wat geld en liep naar de supermarkt waar ik snel wat poeder kocht. Ik besloot nog wat lekkers te kopen en liep naar de taartafdeling.

    Luke
    Het was fijn om weer eens goed te slapen, met het gevoel dat er wel iemand van je hield. Overal kon ik makkelijk in slaap vallen, daarom werd ik er vaak uitgestuurd bij de lessen. Ik herinner mijn eerste lesdag nog ik was 3 keer in slaap gevalen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jordan

    Terwijl ik wat rondloop in de winkel bots ik opeens tegen iemand op.
    Ik kijk op, en zie dat het het meisje van het ziekenhuis was..


    El Diablo.

    Rachel
    Ik bots tegen een meisje en kijk er even naar wie het is.
    Ik zie dat het het meisje was van Tyler. "sorry ik was niet met mijn gedachte erbij" mompel ik verontschuldigend terwijl ik verder wil lopen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jordan

    'Geeft niet' zeg ik.
    Ik kijk haar even aan, en zucht..


    El Diablo.

    Rachel
    Ik zie haar zuchten en draai me naar haar toe "ik. eh ik hoorde het van Tyler" zeg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jordan

    Ik kijk haar aan, 'Wat?'


    El Diablo.

    Rachel
    "dat Tyler nog maar anderhalve week te leven heeft" ik kijk haar medelevend aan.
    Ze was vast door de war. "Ik zag Tyler bij het meer, met een kindje"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan