• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    Rachel
    Bezorgd sloeg ik mijn arm een beetje om hem heen.
    "als je wilt mag je de buggy geabruiken als steuntje" stel ik voor.
    Met mijn ene hand duw ik de buggy ende andere steun ik logan een beetje. Als we op het paadje zijn is het erg druk. Ik zie best veel mensen die naar me staren maar negeer het. Ik wash et al gewend.

    Luke
    Ik glimlach zwak "ene sorry van hoe je me gister aan heb moeten treffen. Ik dacht een pilletje en drank kan geen kwaad maar uiteindelijk is het misschien toch itets teveel geweest." ik zucht even en ga liggen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jordan

    Verveeld loop ik rond.
    Wat zal ik eens doen...


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Blaine Anderson:

    'Goedzo' zeg ik glimlachend en zie hem lopen. Ik hield hem goed in de gaten, dus hij had goed naar me geluisterd even kijken hoe hij hier op reageert. Snel en behendig ontweek ik zijn tweede slag, waardoor ik nu achter hem stond. Ik sloeg natuurlijk niet hard op zijn rug, waardoor hij draaide naar me toe en ik sloeg weer op zijn schouder. Voordat hij het wist liet hij zijn handen een beetje zakken, wat mijn kans was en sloeg, eigenlijk gaf ik hem een tikje op zijn wang. 'Altijd opletten wat je doet, Finn' zeg ik streng en liep weer rond.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik luisterde naar Kurt en knikte, dat ik wel naar de dokter ging en luisterde verder. 'Nee, vertel het niet aan Finn. Hij weet het niet' zeg ik geschrokken en schudde mijn hoofd heftig dat hij dat niet moest doen. 'Ik wil niet dat hij nog bezorgder om me is en helemaal boos word op Jayden. Ik wil niet dat hij het weet, je moet het niet vertellen, Kurt' zeg ik geshrokken en dat laatste zei ik smekend. 'Ik heb tegen hem gezegd dat ik ongesteld ben, om hem zo op dwaal spoor te zetten' zucht ik spijtig en kijk naar me drinken. Aangezien hij elke keer seks wou en ergens was ik bang voor zijn reactie en als hij op me lag.


    One Who Travels A Higher Path.

    Lorenzo
    Papa waar is mama eigenlijk?" ik gooi het emmertje voorzichtig leeg in het gracht. "vind mama zandkasteeeltjes maken niet leuk?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    Ik kijk hem aan.
    'Geen idee.'


    El Diablo.

    Lorenzo
    Ik knik even "nu heeft mama geen ijsje gehad" ik zucht even.
    "straks moet ze huilen?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    'Doet ze niet' zeg ik.
    Ik leun naar achter en zucht...


    El Diablo.

    Lorenzo
    Ik knik even. Ik sta op en ga op papa's schoot zitten met mijn duim in mijn mond terwijl ik hem als stoel gebruik."hebjij Beertje bij?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    douche]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Ik grinnikte even om Rachel, ze was soms echt te bezorgd. Vanuit mijn ooghoek zag ik mensen naar Rachel staren en zuchtte ik zachtjes. 'Hey, staar eens niet zo naar mijn vriendin, ik weet dat ze mooi is, maar ze is van mij, begrepen?' riep ik lachend naar ze, waardoor ze afdropen. Ik liep naar de auto toe en hielp haar met instappen, daarna deed ik ook Emily in de auto en reed ik naar haar huis.

    Jayden Ian Archibald

    'Je moet nooit drugs gebruiken, drugs is altijd gewoon om anderen te drogeren. En met anderen bedoel ik mensen zoals Blaine.' glimlachte ik zwak. 'In ieder geval, vertrouw ik je en weet ik dat je het nooit meer zou doen.' zei ik glimlachend. Ik vertrouwde hem echt, hij was echt de enige die ik vertrouwde.

    Finn Hudson

    Blaine stond na mijn tweede slag achter me, en ik voelde dat hij tegen mijn rug sloeg, ik draaide me om waarna hij me een tikje gaf tegen mijn schouder. Zonder dat ik het door had, liet ik mijn handen een beetje zakken en sloeg Blaine tegen mijn wang. Nou ja, het was niet echt slaan, maar een tikje. 'Fuck.' mompelde ik. Ik werd nu al fanatiek, maar niet dat ik op kon tegen Blaine of zo. Ik deed mijn handen weer op de juiste plek en probeerde hem een paar keer te raken, maar hij ontweek. Ik wachtte af tot hij mij wilde slaan en greep toen mijn kans en sloeg hem snel tegen zijn arm. Boksen was eigenlijk best wel leuk, en Blaine was er ongelofelijk goed in.


    Kurt Hummel

    'Shhh, rustig maar,' suste ik haar bezorgd, toen ze lichtelijk in paniek schoot. Ze wilde dus echt niet dat Finn het wist en het zat echt diep. 'Als jij niet wilt dat ik hem iets vertel, dan houd ik mijn mond.' beloofde ik. Ik hield mezelf altijd aan mijn beloftes. Zelf kon ik er totaal niet tegen als mensen zich niet aan hun beloftes hielden, want als mensen iets beloofden aan mij, werd het negen van de tien keer verbroken. 'Zolang je maar naar de huisarts gaat ervoor ben ik tevreden, en het komt goed.' zei ik troostend tegen haar waarna ik haar iets steviger omhelsde. Ik snapte wel waarom ze dit niet aan Finn wilde vertellen, hij zou doordraaien.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik schiet in de lach door Logan. Lachend komen we aan inbij de auto waarbij logan me begeleid en Em vast klikt. "op naar mijn huis" ik grinnik even.

    Luke
    Ik glimlach zwak "ik was gewoon te laf om onder ogen te zien dat als ik verdriet of boos heb dat ik neit gelijk moeten slikken en drinken. Ik ga het je niet beloven maar ik ga het wel proberen evenals mijn woede in te houden.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik had gelijk een idee gekregen en wou even dat Finn voelde om nauw te zitten en echt best zware klappen kon hendelen. Ik wou zijn reactie zien en het deed hem ook goed om zo te voelen hoe een echte wedstrijd ging. Hij hield zijn handen voor zijn gezicht en ik keek naar elke beweging van hem. Ik kwam weer in actie en sloeg best hard, maar dat hij het kon hebben op zijn armen en begon telopen, waardoor hij naar achteren liep. Ik deed dat een paar keer en hij zat priescies wat ik wou in een hoek en kon nergens heen. Ik sloeg weer op zijn armen om hem afteleiden en recht op zijn borst, waardoor zijn handen naar beneden gingen en ik mooi een uitzicht had op zijn gezicht. Wat ik achterelkaar twee slagen op zijn gezicht gaf. Natuurlijk waren de slagen niet zo hard, als ik bij de wedstrijden deed, maar het was ook niet zacht. Vervolgens glimlachte ik en liep snel naar achteren.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik knikte op zijn antwoord en glimlachte zwak. 'Dankje Kurt' zeg ik zwak glimlachend en plante een kus op zijn wang. 'Ik hou van je' zucht ik glimlachend en nestel diep in zijn armen. 'Ik ben gewoon zo bang voor zijn reactie als hij het wist en hij is al bezorgd om me. Ik wil niet dat hij helemaal overbezorgd word' zucht ik en nam een paar slokken van mijn drinken. 'Trouwens dit heb ik verdient, wat ik heb. Dit is mijn verdiende loon dat ik vreemd ben gegaan' zucht ik spijtig en kijk naar mijn handen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    Blaine sloeg achterelkaar twee keer tegen mijn gezicht, maar gelukkig deed het geen pijn en kon ik er wel tegen. Ik zag hem glimlachend en keek hem nep-boos aan. 'Ja hoor, meneer de bokser gaat weer eens uitsloven. Weet je wat, de volgende keer gaan we voetballen of Football spelen.' grapte ik lachend waarna ik me weer concentreerde op het boksen. Ergens vond ik boksen ook best moeilijk, iedere keer als ik ergens geraakt werd haalde ik automatisch mijn handen weg voor mijn gezicht, zonder dat ik dat eigenlijk wilde. Ik ging weer helemaal in het boksen op en probeerde hem te raken waar ik kon, maar niet te hard, gewoon normaal.

    Kurt Hummel

    'Ik hou ook van jou en niets te danken,' zei ik lief tegen haar waarna ik een kusje op haar wang drukte. Ik luisterde naar wat ze zei en keek haar vervolgens streng aan. 'Dat mag je niet zeggen,' zei ik streng tegen haar. 'Niemand, maar dan ook niemand heeft het recht om iemand zo te behandelen, En niemand verdient het om zo behandeld te worden, en helemaal al niet zo'n lief meisje als jou.' zei ik gemeend. 'Waar haalt hij het recht vandaan.' mompelde ik boos over Jayden.

    Logan Hudson

    We kwamen aan bij Rachels huis en ik hielp haar met uitstappen en deed Emily weer in de kinderwagen. We liepen samen naar de deur toe en ik wachtte totdat Rachel de deur zou openen, aangezien ik geen sleutel had.

    Jayden Ian Archibald

    'Je bent niet laf, en Luke, het is niet erg om woedend te zijn. Het is menselijk en natuurlijk kan je problemen hebben met je woede onder controle te houden, maar daar kan jij niks aan doen. Misschien moet je voortaan eens proberen te sporten als je je woest voelt. Zo kon je je ook uiten.' stelde ik voor.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Glimlachend draai ik de deur open. Ik las het briefje dat papa even naar mijn andere vader was en glimlachte. Ik zette de buggy neer en tilde Em op. "zo jij gaat eens slapen en jij gaat naar mijn kamer" ik pak Logans hadn en begeleid hem.
    Snel kleed ik Em om en leg haar in bed. Ik doe alles dicht en geef haar een kus. Daarna loop ik met Logan naar mijn kamer.

    Luke
    Ik zucht even "wel op de manier hoe ikh et heb. Maar ik zal het eens proberen" ik glimlach even.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Sommige slagen ontweek ik behendig en sommige voelde ik tegen mijn armen of tegen mijn bokshandschoenen aan. Ik haalde mijn handen niet weg en bleef maar heen en weer lopen, tot ik mijn kans kon grijpen. 'Voetballen kan ik maar Football niet' zeg ik tijdens de boksen lachend en concenteerde me weer. Ik voelde dat ik het heet kreeg en dat ik zweette. Ik vond het tijd om eens een finale slag uit te delen. Ik liet eerst alles op me af komen van Finn en dan uit het niets ontweek ik zijn slag en sloeg ik redelijk hard tegen zijn gezicht. Snel laat ik hem struikelen en hij viel op de grond. Ik glimlachte tevreden en liet mijn handen zakken en keek hem aan. 'Ik heb dus gewonnen' zeg ik lachend en ging naast hem zitten. 'En hoe vond je het' hijg ik een beetje.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik knikte zachtjes en legde mijn hoofd op zijn schouder. 'Hij is gewoon gestoord' mompel ik en plaats mijn hand op mijn onderbuik, mijn andere hand pakte mijn drinken en ik dronk het vervolgens op. Ik zuchtte zachtjes en de zon scheen op ons, waarnaar ik even van het zon geniet en tevreden zuchtte. 'Even een ander onderwerp, wat gaan we voor jou kopen' zeg ik vrolijk en kijk hem afwachtend aan.


    One Who Travels A Higher Path.