• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    puck
    'rach.. je bloed' zeg ik
    ik zie hoe racel tegen die jongen aan zit en zucht..


    Music is my life

    Rachel
    Ik knik even kort naar puck "niet hard dus dat maakt niets uit"mompel ik.
    Bezorgd kijk ik naar Logan. " waar heefat hij het hardst geslagen?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    Ik loop terug naar Lorenzo.
    'En dat is waarom je nooit in een bende moet zitten jochie.' zucht ik..


    El Diablo.

    Logan Hudson

    'Maak je geen zorgen, Rachel.' zei ik lief tegen haar, ineens merkte ik dat ze bloedde in haar keel en schrok ik. Ik scheurde een stuk van mijn blouse af en drukte het voorzichtig tegen het wondje aan.

    Jayden Ian Archibald

    'Dat weet ik wel,' doelend op dat ik knap en gespierd was. 'Maar daar houdt het ook mee op. Soms zie ik gewoon niet dat ik jou pijn doe, dat met Blaine bijvoorbeeld. Ik had toch moeten weten dat ik jou zou kwetsen daarmee?' zuchtte ik. 'En dat haat ik het meest aan mezelf.' mompelde ik afkeurend. 'Ik kan helemaal niks, vroeger niet en nu nog niet.'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lorenzo
    Geconcentreerd bouw ik een torentje en ik scrik een beetje van papa.
    "kijk hoe mooi" ik glimlach trots.

    Rachel
    ik zucht even "Lieverd je bent net ineklaar geramd, ga je nou niet groot houden" ik ga tegen hem aanzitten met Emily in het midden en ik zuchtte even. "vanaaf ga je mee naar mijn huis, niet het hotel" ik grijns even naar hem.

    luke
    "Gast wat kan jou dat schelen het doet me eerder pijn om te zien hoe depressief je nu zit wezen."ik zucdht even.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 19:59 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    Ik lach, en kniel neer.
    'Inderdaad.' lach ik, ik werp nog een blik op Rachel en zucht...


    El Diablo.

    lorenzo
    Ik stop weer nieuw zand in mijn emmertje "alleen de grote dikke toren lukte me niet" langzaam weet ik het emmertje om te draaien maar de helfd van het zand keiperd eruit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik moest lachen en schudde lachend mijn hoofd. 'Rustig maar, we mogen hier elkaar geen pijn doen' legde ik geruststellend uit. Ik trok hem in de ring, waarnaar we beiden midden in de ring gingen staan. 'Sommige bokshallen doen dat wel en slaan gewoon op elkaar in, maar hier mag het niet' legde ik glimlachend uit. Ik deed ook mijn bokshandschoenen aan en sommige mannen begroeten me uitgebreid. 'Heey, Blaine! We hebben je hier gemist jonge' zegt een man glimlachend en liep weer weg. Ik lachte en schudde mijn hoofd en richtte op Finn. 'Een paar dingen moet je weten voordat we boksen' zeg ik. 'Je moet altijd je handen voor je gezicht houden ter bescherming, als je dat niet doet slaan ze je in je gezicht, wat dus mag en een punt op levert' leg ik uit en deed aan Finn voor hoe je je handen voor je gezicht houdt. 'Je moet altijd lopen, als je niet loopt kan je ook niet ontwijken van je tegenstander zijn slag. Je mag alleen boven je middel slaan daaronder mag je helemaal niet komen. Dus je borst, armen, schouders, gezicht daar mag je slaan voor de rest niet. En je moet altijd concenteren, nooit en ik zeg echt nooit je controlle verliezen en argessief worden. Als je dat bent heb je al verloren. Je moet in je hoofd alles koel houden en alles in de gaten houden' leg ik uit en ik deed een paar dingen voor wat ik allemaal zei.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Oooh sorry, Kurt' veronschuldig ik tegen hem en voel ik dat hij een kusje op mijn wang druk. 'Je weet dat ik je altijd help en dat is ook met je studie en ik steun je wat je ook later wilt worden' zeg ik gemeend en lief en druk hem even tegen me aan. 'We gaan hierover wel later praten' zeg ik en luisterde verder naar hem. Ik bloosde toen hij dat zei en giechelde verlegen. Ik pakte het jurkje die Kurt vasthield en liep samen met hem nog door een paar rekken om nog meer te kijken. 'Kurt, wat vind jij dat ik nu de vriendin van Finn ben en dat het niet meer Rachel is' zeg ik zachtjes tegen hem en kijk hem afwachtend aan. Ik kwam wel spontaan in hun leven en werd gelijk beste vrienden met hun. Ik wou mezelf ook niet opdringen om me te mogen en ik was gewoon benieuwd naar Kurt's zijn antwoordt.


    One Who Travels A Higher Path.

    [als ik nie treageer maijn laptop is aan het vastlopen ofzo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Er verscheen nu weer een grijns op mijn gezicht en ik zoende haar terug. 'Schatje, het gaat echt wel. Natuurlijk doet het pijn, maar als ik daar over ga lopen klagen wordt het er niet minder op. En trouwens, het is nu sowieso al minder.' zei ik naar waarheid.

    Jayden Ian Archibald

    Ik dacht na over zijn vraag, wat kon mij het schelen? Waarom was ik eigenlijk zo overstuur over dat ik Luke pijn had gedaan? Ik deed zo vaak mensen pijn en alles, maar nu vond ik het vreselijk dat ik dat bij hem had gedaan. 'Luke, jij bent niet zoals al die anderen, jij bent echt belangrijk voor mij.' zei ik terwijl er een traan over mijn wang rolde. 'Ik denk,' mijn stem stierf weg en ik keek hem met betraande ogen aan. 'Ik denk dat ik van je hou.' zuchtte ik.

    Finn Hudson

    Ik was opgelucht dat hij dat zei, ik wist zeker dat Blaine mij binnen twee seconden al verslagen had. Ik luisterde goed en aandachtig naar wat hij allemaal vertelde en knikte af en toe fascinerend mijn hoofd. Af en toe begroetten sommigen hem en glimlachte ik, iedereen kende hem hier en ja, hij was echt heel erg goed. 'Doe je eigenlijk ook weleens mee aan wedstrijden of zo?' vroeg ik geïnteresseerd aan hem. 'Dan zou je vast gemakkelijk kunnen winnen, want je weet echt alles en je bent echt een goede bokser.' zei ik naar waarheid.

    Kurt Hummel

    'Ik vind het natuurlijk hartstikke leuk dat jij zijn vriendin bent, Bella.' zei ik naar waarheid terwijl ik nog rondkeek in de rekken, maar me deze keer meer focuste op het gesprek met haar. 'Ik ben echt heel erg blij dat jullie iets gekregen hebben, want anders hadden we je nooit ontmoet en ik kan gewoon niet zonder je.' zei ik met een pruillip tegen haar, waarna ik weer serieus werd. 'Rachel is een goede vriendin van me, maar het gaat er om dat Finn gelukkig is, en met alle respect naar Rachel toe, weet ik zeker dat jij hem het gelukkigst maak.' zei ik naar waarheid. Ineens schoot het me nog binnen dat ik haar moest spreken over haar blauwe plek, maar dat wilde ik niet hier doen aangezien we midden in een winkel stonden. Ik trok de jurkjes uit haar handen en liep snel naar de kassa toe om af te rekenen en liep vervolgens weer terug. 'Een cadeautje van mij voor jou.' glimlachte ik lief naar haar waarna ik haar de shoppingbag gaf en haar meesleurde aan haar arm. 'Laten we even een terrasje pakken, daar heb ik echt even zin in en dan gaan we zo weer verder shoppen!' zei ik vrolijk, maar ergens ook wel serieus, aangezien dit best een moeilijk onderwerp zou worden.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik glimlach en zoen hem terug. "ik hou van je, en ik zag dat mijn ene vader je zoiezo al mocht" ik grijnsde even. "ik ga je vanavond eens lekker verwennen"

    Luke

    Zwak glimlach ik "ik hou ook van jou" Ik leg mijn hand op zijn wang en met mijn duim veeg ik de traan weg "nie thuilen"

    [ga zo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [probeer nog stiekem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    Ik kijk even naar Lorenzo.
    Ik plof neer en kijk neer..


    El Diablo.

    Logan Hudson

    'Ik hou ook van jou,' zei ik liefjes tegen haar en streelde met mijn hand door haar haren heen. 'En nu ben ik wel heel benieuwd.' zei ik waarna ik haar wang streelde.

    Jayden Ian Archibald

    Er vormde een zwakke glimlach op mijn gezicht en vervolgens zuchtte ik even, het was allemaal zo ingewikkeld. Ik vond het doodeng om een relatie aan te gaan met iemand, maar aan de andere kant is Luke niet zomaar iemand. 'Dank je, Luke.' zei ik dankbaar.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 20:39 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    "lorenzo
    "papa wil jij ij helpen? vragend kijk ik he;m aan

    rachel
    ik glimlach en wiebel me tmijn wenkbrauwen "suprise"

    luke
    "jay waar heb je last van? hij leek het moeilijk te vinden om hechtt e raken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan