• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..

Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia

-Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

El Diablo.

Logan Hudson

Rachel zuchtte gekweld en ik bleef over haar rug wrijven, misschien viel het allemaal wel mee en was er niks aan de hand. We moesten niet meteen van het ergste uitgaan.

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Rachel
    Ik zucht weer even. "misschien komt dit wel door mij" ik zucht weer.
    ik was zo stom om in de avond te gaan zwemmen toen Alex me irriteerde en ik had teveel water binnen gekregen. Misschein waren haar organen toen een beetje beschadigd.

Luke
    Ik voelde kou door mijn kleding trekken.
    Langzaam werd ik wakker. Ik knipperde even tegen het vage licht.
    IK rekte me uit want ik was stijf geworden. Ik zag dat Jayden nog sliep en besloot hem in bed te leggen. Voorzichtig legde ik zijn jas over hem heen en tilde ik hem op terwijl ik naar huis begon te lopen

[ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 7:36 ]

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Logan Hudson

'Misschien komt dit wel door mij.' zuchtte Rachel, ik keek haar verbaasd aan en trok mijn wenkbrauwen op. 'Hoezo zou dit door jou komen?' vroeg ik verontwaardigd aan haar.

Jayden Ian Archibald

Ik voelde hoe iemand me vaag optilde en me meenam ergens naar toe. Ik mompelde iets in mijn slaap en kreeg een stuipbeweging in mijn hand.

Rachel
    Ik zuchte en keek hem aan "Toen ik zwanger was ging ik zwemmen en was ik bijna verdronken. De dokter zei dat zemisschien problemen met haar ademhaling zou kunnen krijgen" Ik zucht "kunnen ze niet wat opschieten" Ik voelde me geïriteerd, waarom mochten wij er neit gewoon bij zijn. Dachten ze nou echt dat ze haar rustig zou den krijgen.

Luke
    Ik hoorde dat Jayden wat mompelde en hij bewoog raar zijn hand.
    Hij had vast een droom ofzo. " Snel liep ik door. Straks vatte hij nog kou ofzo.

Logan Hudson

'Rustig maar, misschien valt het allemaal wel mee.' stelde ik haar gerust. 'We moeten niet van het ergste uitgaan, we moeten positief en optimistisch blijven.' zei ik tegen Rachel, en ik keek haar bemoedigend aan.

rachel
    Ik knik even "Het duurt zo lang"ik werd ech ongeduldig en bezorgd. Het was wel een kindje waarover we spraken. Wie weet wearen er dingen fout in haar lichaampje omdat ik nog jong was en niet alles goed was ontwikkeld.

MissStoran schreef:
    Lorenzo
    Ik knik even. Ik sta op en ga op papa's schoot zitten met mijn duim in mijn mond terwijl ik hem als stoel gebruik."hebjij Beertje bij?"

Lorenzo

'Nee' zeg ik.
    Ik zucht, en zak wat onderuit..

El Diablo.

Lorenzo
    Ik trek even een sip gezichtje en nestel me tegen hem aan. "papa is lief" mompel ik. Ik weet net geen geeuw te onderdrukken. Ik was aardig moe geworden. "gaan wij zo naar mama toe?"

Dokter
    "Wat?!" roep ik verontwaardigd als ik hoor dat mijn collega's een fout gemaakt hebben. "dit kun je neit maken, je hebt die jongeman verteld dat hij hooguit 1,5 week te leven heeft" ik zucht even. Ja er waren soms minder leuke dingen in dit vak.
    Ik liep naar de telefoonkamer en zocht het nummer op van het meisje. De telefoon ging ove rmaark ik kreeg hgeen berijk. Ik draaide het nummer van de Tyler en wachtte even.

Tyler

Ik grinnik. 'Is goed' zeg ik.
    Opeens gaat mijn telefoon, en ik neem op.
    'Wat?'

El Diablo.

Lorenzo
    Ik glimlach even en knik. Papa's mobiel gaat af en stilletjes luister ik mee.
    Mama vond het nooit leuk als ik dan herrie maakte.

Dokter
    Goedemiddag spreek ik met Tyler?" de jongen bevestigd het en ik herken zijn stem. "wilt u alstublieft naar het ziekenhuis komen. Mijn collega's hebben een fout gemaakt en het is een belangrijke fout"

Tyler

Ik zucht.
    'Best.' mompel ik, en hang op.
    'Ik breng je naar Mama oké?' zeg ik, en zet hem weer in de auto.
    Ik zet hem af bij Jordan, en rij vervolgens naar het ziekenhuis.
    Daarna loop ik naar de balie...

El Diablo.

Lorenzo
    Ik knik even. In de auto rijden we naar mama en ik geef papa nog een kus voor hij weg gaat. Thuis ziet mama dat ik moe ben en geeft ze me wat drinken en ik ga op de bankliggen terwijl mama de tv aanzet.

Dokter
    Ik sta net bij de balie als de jongen eraan komt. ik begroet hem even en neem hem mee naar een kamertje. "ehm het spijt ons, we hebben een fout gemaakt. We hebben dingen verkeerd bekeken maar door de operatie is er niets meer aan de hand. Op de scan leek het alsof uw hart enstig beschadigd was maar toen we de scan van daarna pakte was er niets. Het spijt ons heel erg dat we u ongerust hebben gemaatk"

Tyler

'Maakte me niet ongerust.' zeg ik stoer.
    Met een grijns loop ik weg, en kijk om me heen..

El Diablo.

Dokter
    Ik grinnik even. Een b-boy dus.

Lorenzo
    Langzaam viel ik in slaap voor de tv.

Rachel
    Ik voelde me steeds nerveuzer worden "ik ga even naar de wc" zucht ik en ik sta op en loop erhaeen. Daarna spoelde ik mijn handen af. Nerveus liep ik door de gang.