• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    Logan Hudson

    Samen met Rachel liep ik naar buiten en leidde ik haar terug naar de auto. 'Je hebt een aardige vader.' zei ik naar waarheid, hij deed aardig tegen mij en ontving mij ook aardig. 'Nou, vertel jij mij nu maar eens waar we heen gaan wandelen?' vroeg ik lachend aan haar waarna ik haar een kusje op haar mond gaf.

    Jayden Ian Archibald

    Ondanks deze rotdag schoot ik in de lach door Luke en zette ik het water iets warmer, daarna stapte ik er ook onder en waste ook mijn haren en lichaam. Eenmaal klaar droogte ik me snel af en knoopte ik de handdoek om mijn middel en kamde ik mijn haren uit, daarna kleedde ik me snel aan en wachtte ik tot Luke klaar was.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach "het is een schat" Em brabbeld wat "zullen we eerst naar het parkje gaan en daarna richting de stad ofzo?" ik kijk hem even aan "ik weet niet wat heb je het meeste nodig denk je"

    Luke
    Snel droog ik me af en trok ik een spijkerbroek en shirt aan.
    Ik legde mijn haren goed en deed er wat gel iin. "starbucks" riep ik luid. Als ik nu geen cafeïne kreeg ging ik dood.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'Wat ik het meest nodig heb, is tijd doorbrengen met mijn lieve en mooie vriendin en haar prachtige dochtertje.' glimlachte ik verliefd tegen haar. Ze was echt prachtig en zo lief. Ik drukte een kus op haar wang en knikte, als teken dat ik het goed vond als we eerst naar het park gingen en daarna naar de stad.

    Jayden Ian Archibald

    'Let's go!' stemde ik helemaal in, ik had echt gewoon koffie nodig. Ik liep samen met Luke naar mijn auto en reed naar Starbucks toe. 'Zullen we hierna langs het park gaan om een frisse neus te halen?' vroeg ik aan hem, ik wist zeker dat dat hem even goed zou doen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach en pak zijn hand terwijl ik de buggy duw richting het park.
    "ze hebben hier een heel mooi meertje waar ik heel vaak ben. We zouden er een keer kunnen zwemmen. Het is een beetje verstopt" ik glimlach. Ik loop via een paar bomen en struiken en ik zie het meertje al voor me liggen.

    Luke

    Ik knik "sgoed." snel bestel ik twee koffie en betaal het. Ik geef de beker aan Jay terwijl ik snel wat slokken neem. "aghhhh" mompel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ete


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik begon ook te lachen, waarnaar hij dat zei en pakte de sleutels van hem over en samen liepen we naar zijn auto. We stapten in en ik moest even wennen aan Finn's auto. Aangezien ik gewend was aan mijn eigen en aan Kurt, die van Finn heb ik nog nooit ingereden. We deden onze gordel om en ik starte vervolgens de auto en begon te rijden naar mijn plan. Ik wist dat Finn het wel leuk zo vinden. Na een tijdje rijden parkeerde ik de auto voor een bokshal. Hier kwam ik bijna elke dag toen ik leerde hoe je moest boksen en was ik uiteindelijk één van de beste hierin. Ik had wel eens voor de lol een wedstrijd gedaan en wel eens gewonnen, maar uiteindelijk deed ik het voor hobby en veel minder. 'Ik leer je boksen' vertel ik aan Finn en kijk hem lachend aan. We stapten uit en we liepen naar binnen. Ik begroeten de eigenaar en leg hem uit wat we van plan zijn. Hij gaf ons beiden bokshandschoenen en ik nam Finn mee naar de ring.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik moest blozen toen Kurt me een compliment gaf. Ik kon er nooit tegen en wiebelde met mijn benen en keek naar het jurkje die hij vast hield. 'Die is echt leuk!' riep ik door de winkel en kon me niets schelen dat mensen naar ons keken. Ik keek Kurt glimlachend aan en omhels hem opeens.'Je bent echt geweldig' zeg ik lief en geef hem een kus op zijn wang. 'Trouwens waarom studeer je mode niet, je vind het leuk en je kan goed helpen?' stel ik aan Kurt voor. Het kon nooit kwaad om dat te studeren dan had hij een diploma op zak en kon hij altijd nog naar Broadway die ging niet weg en ik kon hem helpen om daar in te komen. 'Je weet toch dat ik je kan helpen om in Broadway te komen' zeg ik lief en kijk hem aan. Ik pak een ander jurkje en liet het aan hem zien. 'Wat vind je van dit' zeg ik glimlachend en vond het ook een heel leuk jurkje.


    One Who Travels A Higher Path.

    Logan Hudson

    We kwamen aan bij een meertje en ik knikte, het zag er mooi uit. Ik ging zitten op een bankje vlakbij dat meertje en trok Rachel op mijn schoot. De buggy stond vlakbij ons zodat er niks met Emily kon gebeuren. 'Ik ben zo blij dat jij mijn vriendin ben.' zei ik naar waarheid. Ik zoende haar hartstochtelijk op haar lippen en keek nog even naar het meertje, waar ik een paar babyeendjes zag zwemmen achter hun moeder aan, en glimlachte.

    Jayden Ian Archibald

    'Thanks, mate.' zei ik waarna ik hem een schouderklopje gaf en met hem richting het park liep. Ik nam een grote slok koffie en voelde de cafeïne al door mijn lichaam vloeien en zuchtte opgelucht. 'Dit voelt een stuk beter.' mompelde ik.

    Finn Hudson

    We kwamen aan bij een bokshal, ik begon meteen te glimlachen en ik wist al wat het plan was voor vandaag. Mijn vermoeden werd bevestigd toen Blaine uitlegde wat we gingen doen. Ik vond het echt helemaal geweldig, en ik vond het leuk dat Blaine me dit ging leren. Hij was hier echt hartstikke goed in, dus een betere leraar kon ik me niet wensen. 'Dit is gaaf.' zei ik gemeend en ook lachend. Blaine begroette de eigenaar en die gaf ons beiden bokshandschoenen en Blaine trok me mee naar de ring. Ik deed alvast mijn bokshandschoenen aan en moest nog even wennen aan dat gevoel. Ik had eigenlijk nog nooit gebokst, maar omdat Blaine het als hobby deed, was ik er wel benieuwd naar geworden. 'Niet te hard slaan, hoor.' grapte ik lachend, aangezien ik nog maar een beginneling was en hij al heel erg goed was.

    Kurt Hummel

    Ik glimlachte zwak door wat ze zei. Eigenlijk had ik er nooit over nagedacht om mode te studeren. Hoewel ik het wel helemaal geweldig vond, op zingen na was dat het liefste waar ik me mee bezig hield. Het enige waar ik altijd aan dacht was Nyada, ik wilde daar zo graag heen, maar ik wist het gewoon even niet meer. Misschien was Nyada wel helemaal niet zo geweldig als ik dacht, misschien was het gewoon tijdverspilling en had ik er helemaal niets meer aan over een paar jaar. Als ik mode zou studeren, zou ik altijd een diploma hebben en ergens hebben om op terug te vallen. Ik wist dat ik niets liever wilde dat Broadway, het was mijn grootste droom al sinds ik klein was. Maar nu werd ik volwassen en moest ik realistisch zijn en Bella zei dat ze me kon helpen om in Broadway te komen. 'Ik weet het niet,' zei ik aarzelend. 'Je hebt me nu behoorlijk door de war gemaakt, weet je dat?' vroeg ik glimlachend aan haar waarna ik een kusje op haar wang drukte. 'Er is nog tijd zat om daar over na te denken.' zei ik waarna ik het jurkje bekeek dat ze in haar handen had, het was zo ongelofelijk schattig en mooi. 'Prachtig, echt iets voor jou.' zei ik gemeend, ik vond het jurkje helemaal te gek. 'Als Finn je in die jurkjes zou zien, zou hij vast helemaal gek worden.' zei ik lachend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik grijns even als Logan me op zijn schoot trekt en me kust.
    Ik zie een paar babyeendjes die kwaken en Emily begin te lachen.

    "ik haal haar er even uit" mompel ik. ik draai de buggy om en leg Em in het gras Ik pakte wat speelgoed uit de tas en gaf het aan haar. Ik ging terug op zijn schoot zitten en kuste hem weer.

    Luke
    Ik glimlach even naar Jay. We liepen door het parkje "ow wil je zien waar ik eergister ofzo geslapen heb" grijnzend kijk ik hem aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    lorenzo

    Ik schiet in de lach door papa.

    Een plannetje schiet te binnen. Ik ren naar de schuur en zoek een emmertje.

    Snel vul ik het in het zwembad en zacht loop ik naar papa. "wakkerworden" roep ik vroiljk en kap het emmertje over hem leeg. Lachend ern ik weg.


    Tyler

    Ik schrik op, en kijk naar mijn kleren.
    ´Godver´ grinnik ik, ik pak Lorenzo op en loop naar binnen.
    ´Fijn.´ lach ik, en loop naar mijn kledingkast..


    El Diablo.

    Lorenzo
    Ik grinnik even en loop met hem mee.
    "nu zwemmen" lach ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    Ik verwissel snel mijn sweater in voor een wit polo shirt, en loop naar buiten.
    ´Park dus.´ mompel ik..


    El Diablo.

    Lorenzo
    "eendjes kijken"roep ik vrolijk en ren naar de keuken voor brood.
    "boterhammetjes" vrolijk klap ik in mijn handen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    Ik lach, en als Lorenzo ook zit rij ik weg.
    Op naar het park, alweer...


    El Diablo.

    Lorenzo
    Al snel zijnwe er en spring ik uit de auto met het zakje brood.
    "eendjes eendjes" roep ik en spring op en neer.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    Ik sluit de auto, en loop hem maar achterna.
    Ik kijk naar mijn Iphone, en sms wat...


    El Diablo.