• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af.


    I am an idiot, I move.

    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jgeriojgoiejfgpezgjeriojgierzjgpoerhoigjoiergiergernhgherpghrege
    neee nee nee komaan, toe nou, alsjeblieft?


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik weet het niet meer. Het masker wordt groter en groter. De ware komt niet naar voren. Het ziet te ver weg. Ik kan en wil niet.

    Misschien is het best vergezocht van mezelf dat ik blij dat je ook niet komt, maar ja, ik ben dus blij dat je ook niet gaat want als ik wel zou gegaan zijn dan zou jij er misschien nogaltijd niet zijn en dan zou er toch niks aan.zijn...
    Maar waarom mis ik j eigenlijk? Je best een rotte appel!


    "Sluit alle factoren uit. Dat wat overblijft moet dan wel de waarheìd zijn." ~ Sherlock Holmes

    Aaaaah, dit is niet leuk. Ik mis je zoveel dat het pijn doet ):


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb vandaag maar 2 zinnen gesproken tegen één persoon.
    Dit was ik dus niet van plan... Waarom ben ik nou niet meer open en sociaal. Er was nog een jongen die helemaal alleen liep maar ik ben gewoon een lafaard en durf niet op ze af te stappen.
    Ook boden een paar mensen die ik ken me later nog aan om mee te gaan naar de stad, maar dat wees ik af. Waarom? Omdat ik denk dat ikzelf awkward over kom en ik voeg niets toe aan die gesprekken van hun.

    Waarom?.....


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.


    26 - 02 - '16

    Oops, ik hoop dat het niet vervelend voor hem overkwam toen ik zo plotseling wegging, nadat hij had voorgesteld iets af te spreken. Ik moet er gewoon nog even niet aan denken. Later misschien.

    En jij, ik weet niet wat het is. Ik voel me gewoon zo ongemakkelijk. Je bent grappig, aardig. Open. Ik moet alleen leren meer mezelf te kunnen zijn. Een lange weg, helaas..


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Waarom vraag je me telkes van die klote vragen
    wat is dat nou voor iets
    en waarom in godsnaam moet ik met mijn domme kop antwoorden
    hate my life (cat)


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    FML.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik weet opeens weer waarom ik het fijn vind om zo vaak weg van huis te zijn


    Life is hard and then we die

    Ik mis je. Morgen hou ik je de hele dag vast! <3


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Fijn hè, zo vlak voor mijn neus zitten flirten en dan zat ik nog te eten! Als je eens wist hoe ik me destijds voelde... Nee, geen wraak, maar ik ben wel gekwetst ja.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik heb honger. :Y)


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Rustig aan, het komt wel goed .... Denk ik ...


    Life is full of fake people