• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af.


    I am an idiot, I move.

    *applaus voor Vollmer!* Buh, ik moet Engels nog even overkijken, ik wed dat ik die MO krijg, ugh. Maar we gaan zo barbecueën met vrienden, dat is véél leuker. Oh hell no, daar gaan mijn voornemens om voor Engels een8 te staan. :Y)

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 16:42 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Fack, ik ben echt bang voor de komende drie dagen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Waarom zit ik hier, als ik naar jou gekund had?

    Zenuwachtig voor morgen.


    You are beautiful, you are love.

    Can't make you love me if you don't.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik hou van jou, bijna vriendje. :9~:9~:9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Blomkvist schreef:
    *applaus voor Vollmer!* Buh, ik moet Engels nog even overkijken, ik wed dat ik die MO krijg, ugh. Maar we gaan zo barbecueën met vrienden, dat is véél leuker. Oh hell no, daar gaan mijn voornemens om voor Engels een8 te staan. :Y)


    *maakt buiging*

    Ouders kunnen zagen. -_-

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 18:07 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    omg.. kut familie -,-

    Het weekend vliegt zo snel voorbij, morgen weer school D: Ik wil niet.

    Ik word nog liever bedolven onder huiswerk dan dat :\


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    En elke keer dat ik een planning maak voor mijn huiswerk in het weekend zodat ik door de week niet al te veel werk heb valt die weer helemaal in het water dankzij internet.
    Die Twitcam van Jack & Finn heeft er ook niet echt aan geholpen, maar BOEIEN ik heb ze lekker live gezien ;3

    Ah nee, ik kan wel huilen...
    Dit moet mij weer overkomen.

    Zucht, het was weer eens meer dan geweldig dit weekend. En nou moet ik nog tot zaterdag wachten voor ik je weer zie D:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik wil dat het zeker is. Maar dat is het nu niet. En waarom woon je niet dichterbij? Ik wil bij je zijn:(.


    Food.

    Morgen weer school. Oh god, why..


    26 - 02 - '16

    Introductiekamp morgen. En ook nog eens een nacht in een kampeerboerderij door gaan brengen. Hopelijk word het een beetje gezellig met 't klasje...


    You are beautiful, you are love.