• Dat is Tavi Gevinson, ze is een fashionblogger van 13 die bevriend is met de hotste designers. Wie wil dat nou niet?
    ik ben nu een beetje jaloers op der blog aan het kijken die meer dan 50.000 volgers heeft.


    We can only learn to love by loving.

    ik ken dr niet..


    Life is hard and then we die

    Ik ken haar wel, volgensmij, :3


    Smiling but close to tears.

    Dat kind is écht raar. :')

    Ik ken haar ook niet :'DD


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    linkje? ;D


    -

    Geef me eens en link ofzo?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Zo wereldberoemd, dat meer dan de helft van de mensen hier op aarde haar niet kent. :')


    Save me with your love tonight.

    Don't be jealous, she's ugly anyways. ;3
    check deze foto haha. =D


    None but ourselves can free our minds.

    Oh zij! Zij is raar.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Rolemodel schreef:
    Don't be jealous, she's ugly anyways. ;3
    check deze foto haha. =D
    Gheheh aardig zijn hoeft tegenwoordig schijnbaar ook al niet meer.(nerd) Je kiest wel echt dé foto uit, waardoor iedereen een totaal verkeerde indruk van der krijgt.(N) -hahah geen idee waarom, maar die smilie is de bom-

    Ik vind dat ze wel een mooi gezichtje heeft, maar ook zoiets kan ik niet jaloers zijn. Je zult zien dat ze nu al geen tijd en zin meer heeft een kind te zijn. Als ze pech heeft heeft ze over 4 jaar de meest denkbare stoornissen en verslavingen die een mens maar kan hebben. Ik hoop het niet voor haar, maar zo loopt dat meestal wel, en vooral als je vanaf zo'n jongen leeftijd goed gemanipuleerd kunt worden. En je kunt inderdaad aan haar ogen zien, dat er nu al een hele hoop niet meer echt klopt, best triest vind ik dat eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2010 - 15:42 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    MrsHangover schreef:
    (...)
    Gheheh aardig zijn hoeft tegenwoordig schijnbaar ook al niet meer.(nerd) Je kiest wel echt dé foto uit, waardoor iedereen een totaal verkeerde indruk van der krijgt.(N) -hahah geen idee waarom, maar die smilie is de bom-

    Ik vind dat ze wel een mooi gezichtje heeft, maar ook zoiets kan ik niet jaloers zijn. Je zult zien dat ze nu al geen tijd en zin meer heeft een kind te zijn. Als ze pech heeft heeft ze over 4 jaar de meest denkbare stoornissen en verslavingen die een mens maar kan hebben. Ik hoop het niet voor haar, maar zo loopt dat meestal wel, en vooral als je vanaf zo'n jongen leeftijd goed gemanipuleerd kunt worden. En je kunt inderdaad aan haar ogen zien, dat er nu al een hele hoop niet meer echt klopt, best triest vind ik dat eigenlijk.

    Misschien moet je toch psychologie gaan studeren.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ze stond laatst in een of ander tijdschrift. Maar ik ben geloof ik niet jaloers op haar.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Waarom zou ik jaloers op d'r moeten zijn? Beroemd zijn wilt niet altijd zeggen dat je gelukkiger bent dan andere mensen hoor;)


    .

    Ze stond in de Bravo van deze week x)


    I need you like a heart needs a beat

    Hopeless schreef:
    Ze stond laatst in een of ander tijdschrift. Maar ik ben geloof ik niet jaloers op haar.


    Alquin toevallig? :'D
    Die hebben wij met Engels namelijk. Ze dachten in het begin dat haar schrijfsels fake waren.


    No growth of the heart is ever a waste