• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af.


    I am an idiot, I move.

    Yeah, ik ga naar Ameland op vakantie volgende zomer met mijn twee beste vriendinnen voor iets van 7 dagen, hell yeah! :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife


    Nog 2 zinnen. NOG MAAR 2. Waarom lukken ze nu niet ? ;c

    waarom bestaat school--
    het is zo lekke rweer en dan zit ik binnen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Waarom zegt iedereen toch altijd op het laatste moment af? pff.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Hmmmm ><

    Pffft. Boooooooring.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    I was wrong for falling in love.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Pff, lang wachten nog.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik verveel me dood hier


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik hoop enkel dat ik morgen niet alleen zal zitten. Dan vind ik het echt al prima!
    Alle problemen van mij lijken eindelijk te zijn opgelost... Maar dat is echt nog het enige waar ik mee zit.
    Ik wil er niet uit zien als iemand die geen vrienden kan maken, ook al is het de waarheid. Ik wil gewoon dat mensen me niet gaan ontlopen.

    Hahaha, ik vind het geweldig!
    Dat laat een glimlachje op mijn gezicht verschijnen, een zeldzaam moment!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik denk niet dat ik ooit zo boos op iemand ben geweest. Kut stagebegeleidster. Ik hoop dat je keihard faalt in je werk. Dat verdien je. Bitch.


    -

    Ik haat het om telkens weer bevestiging nodig te hebben, waarom laat je me telkens in onzekerheid? Trek de pleister er dan tenminste snel en pijnloos eraf, inplaats van me zo te blijven martelen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Tja, van sommige mensen moet je het hebben.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    N4I5 schreef:
    (...)

    Omg, dankje. Je bent geweldig. Het is wel normaal is je weet welke tekst het is xd


    Zou erg zijn dat ik het in m'n 4de jaar Latijn nog niet zou weten. :'D

    OT: Alleen nog even Grieks herhalen en ik ben klaaaaaar. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.