• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af.


    I am an idiot, I move.

    Misschien? Héél misschien? Je kijkt steeds naar me. Wat voel je?
    Maar dan heb je hem ook nog. En wat voel ik iig zelf?
    Ach, zorgen voor morgen. Nu maar eerst eens even m'n verdriet van me afschrijven.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    I cant find the inspiration...

    Over een week ben ik jarig:]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Niemand weet wat er in mij omgaat en ze moeten dat ook niet weten, want ze zullen er toch geen snars van begrijpen, dus moeten ze ook niets voor me bepalen en zich met hun eigen leven bemoeien, is dat zó moeilijk?
    Stoer, we zullen zien wie van ons het meest gaat bereiken. Ga wat gamen en laat me gewoon, dan doe je toch iets nuttigers.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    asdasdhawekhasd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.


    Ik weet niet of je liegt, ik weet niet of je het meent, maar voor nu voel ik me gelukkig.
    Ik had je nog niet eens een hint gegeven dat je veranderd was in mijn ogen.
    Ik heb zelfs gezegd dat het over een vriendin gaat, wat deels waar is, maar je wist het toch.
    Of zit mijn beste vriendin hier achter ?
    Ik moet stoppen met piekeren en twijfelen, ik moet genieten van het moment.
    Onze datum voor altijd, zeg je dan ;3 Voor eventjes ga ik nu gebruiken.

    I almost forget how... much I missed you. And I like your goodnight text (: it makes me feel good. You're a great friend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Waarom ben ik nog steeds zo chagrijnig D: Hou op stom hoofd!

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 23:06 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Meeeeeeh, ik voelde me vanavond echt het vijfde wiel aan de wagen. :/
    Jemig, ik kon niet eens normaal met je praten. :c Stomme Ikea ook. Ik ben totáál geen klusser.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nu moet ik toch echt stoppen met me die klassenregeling aan te trekken. M'n resultaten gaan eronder lijden.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wat ben ik blij dat ik nu bij je ben, na zo'n vreselijke crackdag. Jij bent wat ik nodig heb nu <3 Dus beter ga ik Q afsluiten en je lekker knuffelen :3


    -

    Jeuzus mina, wat hou ik toch van jou. <3


    He's a lion. Who Can Talk.

    Sukkel, achterbaks ventje! Te laf om te antwoorden? En dan zeggen dat ik onvriendelijk doe!


    "Sluit alle factoren uit. Dat wat overblijft moet dan wel de waarheìd zijn." ~ Sherlock Holmes

    Ik heb geen zin in school. 2 fucking lange hoorcollege's en dan nog een werkcollege. Fu!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.