• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af.


    I am an idiot, I move.

    Ik heb mijn kans echt zo dik gemist... net toen ik wou zeggen wat ik voor je voelde.. had je een ander, en het ergst van al.. nu heb ik een crush op een van je beste vrienden die ook al bezet is! >.>


    IK HEB ZIN IN MORGEN!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Vandaag een vrije dag.
    Morgen een 'sportdag'.
    ... Ik denk dat ik toch maar eens contact moet gaan leggen met die jongen. Maar toch, ik vind dat hij ook wel eens met mij kan beginnen te praten. Waarom zou ik degene zijn die elke keer moet beginnen?

    Bah, ik zit helemaal te stressen omdat de punten van de herexamens om 9u online zouden komen. Ze zijn er nog steeds niet. D:


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Echt heel kut om je beste vriend de hele tijd met zn vriendinnetje te zien kleffen terwijl je eigen vriendje twintig kilomyeter verderop woont... -.-


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    ):


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Jeuuuuj! Voor het eerst sinds mijn veertiende ben ik weer perfect gelukkig!
    Niet dat ik niet meer aan jullie denk maar ik heb jullie verlies een speciaal plaatsje in mijn hartkunnen geven! Merciekes voor alles!


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Gelukkig is mijn huiswerk nu af (:


    26 - 02 - '16

    Waarom doe je zo afstandelijk en verzin ja van die achterlijke smoesjes om weg te kunnen komen? Als je gewoon weg wilt, zeg dat dan gewoon. Dat is dan toch iets minder kwetsend. Leuke vriend. :/


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik moet maar eens beginnen aan m'n huiswerk.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    ik moet maar eens beginnen met Latijn --
    het is leuk maar vermoeiend.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Vollmer schreef:
    Ik moet maar eens beginnen aan m'n huiswerk.


    Same overhere.
    Gelukkig moet ik alleen Wiskunde leren, de werkwoorden van Nederlands kan ik ondertussen al zo goed dat mijn 7 jaar oudere broer vraagt zijn werk voor de Hoge School te verbeteren op spellingsfouten.
    I'm good.

    Waarom lukt het me niet om iets te verzinnen?!


    I'm a goner.

    Eindelijk. :'D


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Dat deed pijn. :/
    Wat een naar wijf! :c


    "Well, well. Look who we've got here!"