• hoi,

    nou ik had het idee dat je een abo kunt nemen op een subforum zodat je weet wanneer er een nieuw topic is gemaakt.

    ja, dat was het.


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    Ik zie niet echt in wat het nut daarvan is?

    Lioncourt schreef:
    Ik zie niet echt in wat het nut daarvan is?


    To infinity and beyond •

    Nieuwe topics staan sowieso bij de actieve topics.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Je kunt toch naar het bepaalde subforum toe gaan en dan zie je toch ook gewoon de nieuwe topics? ;]


    You are beautiful, you are love.

    Lioncourt schreef:
    Ik zie niet echt in wat het nut daarvan is?

    Dirtypaws schreef:
    Nieuwe topics staan sowieso bij de actieve topics.


    He's a lion. Who Can Talk.

    Ik vind het een goed idee. Voor.


    26 - 02 - '16

    je ebdoelt bij wedstrijden?
    zodat je weet waneer er een neiuwe start?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    je ebdoelt bij wedstrijden?
    zodat je weet waneer er een neiuwe start?

    Dat is inderdaad wel handig. En misschien voor die-hard Potterheads/Directioners/Beliebers/Whatevers is het ook wel leuk. Voor mij hoeft het niet, maar ik snap wel waarom het voor andere mensen nuttig kan zijn, dus voor (:


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    voor.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Lioncourt schreef:
    Ik zie niet echt in wat het nut daarvan is?


    comfort in c h a o s

    Yule schreef:
    (...)
    Dat is inderdaad wel handig. En misschien voor die-hard Potterheads/Directioners/Beliebers/Whatevers is het ook wel leuk. Voor mij hoeft het niet, maar ik snap wel waarom het voor andere mensen nuttig kan zijn, dus voor (:

    ja dat is wel zo, maar het is ook niet echt leuk als de hele tijd dezelfde emnsen aan die wedstrijden meedoen..


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Voor (:


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Precies, ook bij prg's omdat veel topics heel snel geüpdatet worden, komen de nieuwe topics vaak onderaan te staan.


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    Voor (:


    You will never know, just how beautiful you are to me.