• Op school moet iedereen een solo zingen of een verslag maken. Ik heb gekozen om een solo te gaan zingen! Maar ik kan niet heel erg hoog of heel laag zingen. Kent iemand liedje(s) die niet hoog maar ook niet laag gezongen zijn? Drop ze hier maar!
    Alvast bedankt!


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Bon Jovi - It's my life


    Your make-up is terrible

    To make you feel my love van Adele. Die is mooi, simpel en je hoeft niet veel exreme noten te halen. Als je kan pianospelen kun je de begeleiding er heel makkelijk bij krijgen en die oefenen.

    Sorry seems to be the hardest word (Elton John)
    Your Song (Elton John)
    I'm no good (Amy Whinehouse)
    In die Nacht (Tokio Hotel)


    He's a lion. Who Can Talk.

    Niet lullig bedoelt ofzo, maar persoonlijk zou ik iets van Adèle niet echt aanraden
    Ik heb dat liedje een keer gedaan en ik faalde kei hard!
    Natuurlijk zing jij vast beter, maar je moet er wel rekening mee houden dat Adèle een hele sterke stem heeft en heel moeilijk is) maar aangezien ik zelf geen goed liedje weet ben ik eigenlijk helemaal niet in de positie om kritiek te geven :)
    Ach wat zeur ik eigenlijk, het lukt vast wel!


    Can't control my second personality

    Dit misschien.. ö


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Mannen zingen altijd wel redelijk ééntonig of haalbaar voor een vrouw.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    perfect two van auburn is zo'n hoog liedje dat je het gemakkelijk een octaaf lager kan zingen ^^

    Wonderwall van Oasis :'D


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Wonderwall van Oasis :'D

    UHU!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    PUKKELxDING schreef:
    Wonderwall van Oasis :'D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik had een solo in de musical van school. Uhm, ik weet even niets, maar succes!


    Life is full of fake people

    PUKKELxDING schreef:
    Wonderwall van Oasis :'D


    Oeh, ja DOEN.


    You are beautiful, you are love.