• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty MyDreamStory
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia GeverfdeDame
    *6)Angel Adams AgentP
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek
    13)Aqua
    14)Alati
    15)Delilah Hayden Scooter


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones MyDreamStory
    8)Ardens'junior' truefriendx

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 17:33 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aqua

    Delilah wilde me niet meer. "Aqua!" hoorde ik achter me. Ik draaide me om en zag Verlend dichter bij komen. Tranen spronge in mijn ogen. Ik keek terug naar voor en riep: "Sorry ! Je verdient veel beter!" Ik ging op de rand staan.

    (ze zal niet springen hoor!)


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Verlend
    "Sorry ! Je verdient veel beter!" reip ze terug en eindelijk was ik er bijne en trok haar van die rand af in mijn armen"Aqua je moet geen stomme dingen doen!"riep ik wat van slag.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 19:01 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aqua

    "Verlend, Ik... Ik verpest alles!! Echt alles." Ik probeerde mij los te maken uit zijn greep, maar hij was te sterk. "Je bent veel te goed voor mij! Ik heb je verwaarloosd! Delilah wil me niet meer ! En ik denk Ardens misschien ook niet! Mijn leven is nu toch al verpest! Dus ik wil niet nog iemands leven verwoesten!" huilde ik terwijl ik op mijn knieën zakte.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Verlend
    "Aqua,stop nu met huilen,je hebt mischien wel de verkeerde keuzes gemaakt,maar dan moet je ook je fouten verbeteren en niet voor de stomste keuze van je leven te gaan kiezen door zelfmoord te plegen!"zei ik en hield haar nogsteeds stevig vast."Je zult iedereens vertrouwen opnieuw moeten terug winnen,maar 1 ding moet ik je zeggen,tussen ons is het over en ik wil nu alleen vrienden blijven,voor Ardens want hij heeft zijn moeder nodig oké,"zei ik dan.Ik weet dat het hard was,maar de klap die ik gekregen was is even erg ,dus zij zal de pijn die ik nu voel ook moeten voelen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aqua

    Verlends woorden braken mijn hart. "Verlend nee! Het spijt me!! Alsjeblieft! " ik huilde het uit. "Ik denk dat ik jullie iets moet vertellen!" hoorde ik achter me. Daar stond Mouse.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Delilah Hayden Scooter

    Toen barste ik los. 'HOU NOU TOCH IS OP! REALISEER JE IS DAT JE ZOJUIST HEEL DOM BEZIG BENT! AQUA, DOE NIET ZO DRAMATISCH! VERLEND, ZOEK TOCH IEMAND ANDERS ALS AQUA NERGENS GOED VOOR IS! MOUSE, GA LEKKER WEG EN ZOEK EEN LEVEN, OKE? IK WORD HELEMAAL GEK! HET LIEFST ZOU IK KAYLEE NADOEN EN ZELFMOORD PLEGEN!' riep ik. Toen voelde ik dat ik groeide. Ineens was ik 15.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Verlend
    "Verlend nee! Het spijt me!! Alsjeblieft! " en ze begon weer te huilen. "Ik denk dat ik jullie iets moet vertellen!"hoorde ik dan en zag die rotte niph weer tevoorschijn komen en daarna horde ik Delilah los barsten,bij haar viel mijn mond open van verbazing,zoveel woorden en plots gegroeit.Hoe kan dat nou?Ze is een mensenkind!

    Mouse
    Ik stond daar wat verbaast naar hun te staren .oké dit was wel vreemd,maar ik wou nu zo rap mogelijk van die stomme opdracht af zijn."Oké,ik zal het jullie uitleggen,dit was allemaal een opdracht die ik had gekregen van Medusa,tegen mijn wil.Ik had Aqua alleen maar graag als vriendin en..."plots voelde ik een steek in mijn nek en legde mijn hand op de plaats waar het zeer deed ,mijn blik werd wazig maar ik zag nog een soort van pijlte,mijn longen schokte en het werd zwart,dat gebeurd erdus als je je opdracht niet nakomt...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aqua

    Mouse vertelde alles en viel toen plots dood neer. Er kwam bloed uit zijn nek maar ik zag de moordenaar niet! Ik wou niet rouwen over Mouse. "Verlend zie je nou wel! Weet je als Mouse hier nooit was geweest waren we nu nog samen!" zei ik luid. "Ik ben dus geen verrader of wat dan ook!" huilde ik. "Alsjeblieft Verlend maak het nou niet uit!!"


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Feline

    Boos keek ik Verlend aan. ' jullie gaan het nu goed maken!' Beval ik.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    [Dit is Delilah ]

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 20:02 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Verlend
    Die mouse vertelde over een opdracht en viel plots neer.Ok dit alles was even gewoon teveel."Aqua,je hebt hem nogsteeds gekust!En ...Ik b-heb even tijd nodig ik ga niet direct beslissen wat ik ga doen oké?"Ik liet haar los en liep richting de tent.Maar stopte even bij Delilah."ik vind dat je deels gelijk hebt Delilah,maar ik ga niet direct iets beslissen."zei ik dan tegen haar "en trouwens mischien moet je vragen aan melody of fertilis dat ze een broek voor je maken want nu loop je er wat bloot bij ,zal ik maar zeggen."aangezien ze plots zoveel gegroeid was."en Feline ik ga er over nadenken."zei ik dan.Ik liep dan terug de tent in en zag dat Ardens ook al flink gegroeid was en ik plofte me naast hem neer.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 20:04 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MyDreamStory schreef:
    [Dit is Delilah ]


    Hoe zag ze er eerst uit?)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    [ Zo ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Aqua

    Daar zat ik dan. Verlend ging nadenken zei hij. Ik ging naar Feline. "Bedankt Feline, voor alles wat je tot nu toe voor me gedaan hebt! Als ik ooit iets terug kan doen , zeg het maar!" zei ik tegen haar.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    (aaajw, wat een cutie!)

    Feline

    'nou, je zou Fertilis voor me kunnen halen' zei ik glimlachend. Toen omhelzde ik Aqua


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.