• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.

Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [

Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.

iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...

Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

Meisjes

1)Kaylee McCarty MyDreamStory
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia GeverfdeDame
    *6)Angel Adams AgentP
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek
    13)Aqua
    14)Alati
    15)Delilah Hayden Scooter

Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones MyDreamStory
    8)Ardens'junior' truefriendx

[ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 17:33 ]

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

GeverfdeDame schreef:
    (wil iemand mee doen met deze RPG?
    Het is niet op Q)

Ik edoel dus http://occulta.actieforum.com/

Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

Delilah Hayden Scooter

Ik zag dat mijn lichaam bleek werd en langzaam de kleur verloor. Wat moest ik doen?

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Angel
    Ik begon een beetje in paniek te raken. Wat als ze nou niet wakker word. Ik schrik een beetje als haar lichaam bleker word. Ik pak haar pols, koud. maar er was nog een lichte hartslag. 'Deliah! Word wakker!' riep ik.

Do what people say you can't.

Samuel "Sam" Nick Jones

Ik kom ineens ergens vandaan en kniel neer bij het meisje wat Delilah werd genoemd. 'Dood, zeker dood' knikte ik.

Matheo
    Ik keek naar de jongen die er ook bij was gekomen,hij zei dat Delilah dood was,hij heete volgens mij Sam of Samuel ofzo.Een angstig gevoel bekroop me alsof,de dood nu vlak achter me staat en me zou wurgen."Hoe?"vroeg ik schor ,het zag er niet uit dat ze vermoord werd,alsof ze toch nog tot leven kon komen...

Samuel "Sam" Nick Jones

'Ik weet het niet. Een heks heeft haar geest weggenomen' zei ik ernstig.

Matheo
    Ik kijk fronsend naar hem."Hoe weet je dat?"vraag ik dan Ok veel kon het ook niet zijn,want volgensmij kunnen niphen of levende bomen dat niet.Ik kijk weer naar Dlilah"Maar als dat zo is...Moeten we snel die heks zien tevinden."zei ik dan vastbesloten.

Alati Gaea Sapphira
    Ik draai me om, alsof ik verdriet heb, maar ik glimlach. De heks is allang verdwenen. De rode zweem in mijn ogen neemt toe. Ik kijk bezorgd en verdrietig en draai me om.
    "Ik denk niet dat we die nog vinden, die is denk ik allang weg." ik snik een keer nep.

Ik zit vast in een donkere ruimte, hoor de woorden die mijn lichaam uitspreekt.
    "Nee!" wil ik gillen, maar niemand kan me horen. Ik zit vast in mijn lichaam, mijn slechte lichaam.

[ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 18:30 ]

Tijd voor koffie.

Matheo
    Ik draai me om en kijk naar Alati."We kunnen de hoop niet opgeven."zeg ik dan en sta op.Nogsteeds heb ik dat enauwde gevoel maar ik negeer het gewoon.

Aqua

Ik maakte Verlend ook wakker en nam Ardens in mijn handen. Samen met Verlend liep ik naar een groepje. Plots zag ik Delilah dood of bewusteloos liggen. "Delilah!!!" riep ik en knielde bij haar neer. Tranen liepen over mijn wangen. "Hoe kan dit!?" vroeg ik. Ik boog me over haar heen en drukte een kusje op haar voorhoofd. Ik wist niet of ze dood was, maar het leek zo. Ik had geen zin om te blijven kijken naar mijn dode dochter maar vanbinnen brak ik. Ik omhelsde Verlend en huilde op zijn schouder. Toen voelde ik iets, iets trok me aan. "Verlend, ik word aangetrokken door iets." fluisterde ik. Ik stapte een paar meter verder en stond oog in oog met Mouse.

Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

Delilah Hayden Scooter

Mijn lichaam werkte op Mouse. Ik kwam terug en sprong overeind. Snel pakte ik een stok en tackelde Mouse. De stok hield ik naast me en ik keek nors. 'Blijf bij Aqua weg' siste ik en ik liet Mouse een verschrikkelijke geest zien.

Verlend
    Ik werd wakker geschud door Aqua en wankelde vermoeid overeind,Ardens was weer flink gegroeit.In de verte was er een groupje en samen liepen we naar het groepje,maar wat ik zag schokte me.Iemand die me dierbaar was,leek dood Delilah lag levenloos op de grond,Aqua was al aan het uithuilen op mijn schouder.Ik zag Aqua wat zeggen,maar ik hoorde het niet,de nare dingen bleven me gewoon achtervolgen,ik hoorde al de dingen van vroeger,veel vroeger.Toen ik zelf nog moordlustig was.De slechte tijd.

Mouse
    Ik was ze wat aan het bespioneeren,en mijn hart brak toen ik het kleine meisje zag liggen,ik hield van kinderen en kon het niet langer aanzien,net als ik weg wou hoorde ik geristel dichtbij en zag Aqua,haar ogen stonden rood,en ze zag er gebroken uit."Aqua?"vroeg ik stil
    Maar plots voelde ik iets in mijn maag porren en zag dat kleine meisje die daarnet dood leek.

[ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 20:46 ]

Delilah Hayden Scooter

'He, Delilah wilt ook is naar de geestenwereld om met papa te praten' mompelde ik. Ik zwaaide met mijn stok en hield net op voordat ik zijn buik raakte. 'Raak mijn mama niet aan' siste ik.

Aqua

"Delilah, laat het maar. Je bent heel flink! Het spijt me dat we te weinig aandacht aan je gaven! Vergeef je me??" zei ik. "Laat Mouse en ik maar even alleen." zei ik. Verlend en Delilah gingen weg. Ik nam Mouse's hand vast en trok hem recht. "Mouse, je verwart me! Ik ben nog nooit verliefd geweest en Verlend was de eerste. Maar ik wil je toch dit geven." zei ik waarna ik mijn lippen op de zijne drukte. "Aqua!!!!" hoorde ik de stem van Verlend achter me. Ik draaide me om en plots stond daar Verlend met vuur in zijn ogen.

Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

Delilah Hayden Scooter

'MAMA VERRADER!' gilde ik en netzoals Verlend stond ik woedend. Woest begon ik met de stok om me heen te zwaaien. 'EERST ZEGGEN DAT MOUSE HET DOET EN DAN..' ik realiseerde me dat ik tegen Verlend sloeg. 'Sorry' mompelde ik even snel. 'EN DAN DOE JE HET ZELF?!' gilde ik kwaad.