• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty MyDreamStory
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia GeverfdeDame
    *6)Angel Adams AgentP
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek
    13)Aqua
    14)Alati
    15)Delilah Hayden Scooter


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones MyDreamStory
    8)Ardens'junior' truefriendx

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 17:33 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aqua


    Ik moest lachen om die heks. Maar ik hielp nog een beetje en deed teken dat Verlend zijn oren dicht deed. Ik begon te zingen en gehypnotiseerd ging de heks weg.
    Ik vloog in Verlend's armen en kuste hem.

    Ardens Junior

    Ik zag de andere Ardens neervallen. Ik snelde naar hem toe en schopte tegen de heks. Ze hinkte weg,maar ik wist dat ze niet echt weg was. "Ardens, hoor je me?" zei ik. Ik begon te huilen, er viel een traan op Ardens en plots werd hij bij bewustzijn. Ik had mijn kleine kracht gevonden.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Delilah Hayden Scooter

    'Je moet wel weten dat Kaylee en Ardens weer weggaan na de dood van de heksen. Ik kan het niet lang volhouden' mompelde ik zacht. 'Wacht. Zijn alle heksen uitgeschakelt?' vroeg ik opeens.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    'Ardens'
    Ik knipperde licht met mijn ogen en zag toen Verlends zoon,Ardens J.Ik bleef lichen ik wou even niet opstaan maar deed het uiteindelijk toch en glimlachte waterig naar de knul als bedankje.Dan focuste ik me op de hinkende heks en schoot dan een soort van vuurkogel door haar hoofd.


    (he mag ik een tovenaar uitvinden,hij lijkt jong en op een nimph maar zeer duivels en moeilijk te vermoorden?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {oke, ik wil ook weer typen maar ik weet niet wat, wacht ik ga Angel eerst bij de rest zetten}
    Angel
    Stil liep ik ook weer naar buiten. Ik voelde me nu laf omdat ik niet was gaan helpen. Volgens mij waren er weer heksen dood maar niet zeker. 'Zijn ze nu allemaal dood?' vroeg ik terwijl ik aan kwam lopen.


    Do what people say you can't.

    Nyan schreef:
    (he mag ik een tovenaar uitvinden,hij lijkt jong en op een nimph maar zeer duivels en moeilijk te vermoorden?)


    {ik vind het goed}


    Do what people say you can't.


    (Dit is nu jullie grootste vijand,hij ziet er 15 uit en best wel aardig,maar schijn bedriegt.Hij is de zoon van Medusa en erg sterk moeilijk te vermoorden.Jullie mogen kiezen hem vermoorden of hem vasthouden en gebruiken omdat hij alle plannen weet van medusa,maar pas op bij het laatste is er kan van uitbreken)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {oooooohhhh (krul)}


    Do what people say you can't.

    [Hij is niet knap >_>]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MyDreamStory schreef:
    [Hij is niet knap >_>]


    (Wat vind jij dan knap >o< ? anders doe ik een tweeling en 1 die jouw type is?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Dit is knap]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    {dat was ook niet mijn bedoeling in mijn reactie XD}


    Do what people say you can't.

    Feline

    Uit het bos kwamen nog 5 heksen gerend. Alsof dat nog niet genoeg was kwamen er ook nog wat nimphen achter na. Snel veranderde ik in een linx, en grauwde naar eem heks. Mijn nagels lieten een roid spoor achter op haar rug, maar ze krabte teruug, en vuurde een elektrisiteitsbal op me af.

    (het doet me echt denken aan HP, RvdD/DH die laatste gevechten xd)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    (is dat jb?ik herkende hem eerst niet xD fijn doe maar dat er 2 slechte tovenaarskids zijn ik gaeerst even het volgende topic maken)

    Klik

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 20:55 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Delilah Hayden Scooter

    'Ardens! Ik kan het niet meer volhouden! Kaylee en Anders moeten nu terug naar de geestenwereld!' gilde ik hysterisch. Zonder na te denken pakte ik Kaylee's hand en die van de oude Ardens en ging naar de geestenwereld. 'Sorry, dat was jullie laatste tijd in de mensenwereld' mompelde ik. Kaylee vloog me om de nek en ik knuffelde d'r. 'Ooit zijn we allemaal bij jullie. We vergeten jullie nooit meer' beloofde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Nyan schreef:
    (is dat jb?ik herkende hem eerst niet xD fijn doe maar dat er 2 slechte tovenaarskids zijn ik gaeerst even het volgende topic maken)


    [JAAAA JUSTIN LEKKERDING BIEBER <'33]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."