• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.

Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [

Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.

iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...

Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

Meisjes

1)Kaylee McCarty MyDreamStory
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia GeverfdeDame
    *6)Angel Adams AgentP
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek
    13)Aqua
    14)Alati
    15)Delilah Hayden Scooter

Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones MyDreamStory
    8)Ardens'junior' truefriendx

[ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 17:33 ]

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

{Anders heb ik wel een idee, Alati kan bijv. slecht worden gemaakt door een heksachtig wezen, waarna ze probeert de rest te vermoorden, wegens wrok gevoelens jegens de groep. Ik schrijf alvast een post x3}

Alati Gaea Sapphira
    Ik dwaalde een beetje rond door het bos. Het was me gelukt de groep te vinden, en ik voelde me er redelijk licht thuis. Maarja, of iemand zoals ik zich ooit ergens volledig thuis zou horen, zou niet duidelijk zijn. Ik liep met mijn vleugels uit, mijn armen licht gespreid. Ik hield ervan om zo de wind door mijn vingers en mijn haren te laten vallen. Ineens hoor ik gekraak. Het klinkt serieus, als een dier dat in doodsangst is, vergaat van de pijn; alarmerend. Snel ren ik de bosjes in, en vind daar een zwaargewond hertenveulen. Ik ren naar het beestje toe en streel hem over zijn hals. Een traan rolt over mijn wang. Hoe kan dit? Dan nog meer gekraak, en voetstappen. Geschrokken kijk ik op. Het is een vrouw, die zowel angstaanjagend als fantastisch mooi is. Ik sta op en wankel achteruit. Ze steekt een hand abrupt uit, en ineens lukt geen beweging meer. Ik sta bevroren. Ze maakt met een korte haal van haar mes een einde aan het hertenleven, maar nu ben ik te geschokt, en kijk voor me. Mijn kin wordt opgetild door de onzichtbare kracht en ik haal jachtig adem.
    "Jij hoort bij de groep, niet?" vraagt ze, haar stem net zoals haar uiterlijk.
    "W-wat wil je van me?" zeg ik zacht.
    Ze komt dichter bij me, en streelt met een vinger over mijn wang.
    "Jij gaat iets voor mij regelen," de kracht om mijn hals wordt strak, en ik kan moeilijk ademhalen.
    "La-laat me los," probeer ik uit te brengen, maar het gevolg is dat het alleen strakker wordt. Vanuit mijn ooghoeken zie ik het hertenveulen op de grond liggen. De vrouw dwingt me haar recht aan te kijken, en ineens, lijken haar ogen op te lichten.
    "Laat me los!" roep ik nu harder, angstiger. Haar ogen lijken lichtgevender, en allesoverheersend. Mijn hele wereld bestaat uit de kleur van haar irissen. Ik gil.

Ik lig op de grond, mijn hand bloed. Ik kijk omhoog, en de vrouw glimlacht kwaadaardig naar me. Ik glimlach terug.
    "Vermoord ze. Een. voor. een." ik knik lachend, waarop de vrouw hardop begint met lachen, en verdwijnt. Ik kijk naar het hertenjong, dat levenloos op de grond ligt verderop. Ik draai me om, en loop terug naar de groep. Glimlachend. De kleur van mijn ogen zijn roodbruin.

Tijd voor koffie.

{Daar kan iedereen dus op reageren ^}

Tijd voor koffie.

[Miss kan ze denken dat Delilah dood is ofzo]

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

(ok)
    Matheo
    Ik hoorde wat geruis e draaide me om,het was Alati maar.Ik keek weer verveeld voor me en keek dan naar de lucht die van licht grijs naar donkerder grijn begon te kleuren,een storm was dus opkomst.Ik zuchtt en keek wat rond er was toch niets te doen nu.In de verte zag ik iets liggen en ik ging er geen,hoe dichter ik kwam hoe sneller ik er naartoe ging.Het was dat kleine meisje,ze leek net...dood!"Delilah?Iemand Help!"roep ik dan geschrokken en blijf bij het kleine lichaampje

[ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 21:25 ]

{hoiii}
    Angel
    Ik stond nog een beetje met Ardens in mijn handen te wankelen. Bij de boom hoorde Matheo roepen. Snel rende ik erheen. Ardens legde ik even bij Aqua en Verlend die rustig aan het slapen waren. Terwijl ik nog niet gezien had waar Matheo bij zat zei ik: 'Wat is er gebeurd?' Toen ik dichterbij kwam zag ik dat het Deliah was. Ik knielde bij haar neer. 'Deliah!' riep ik. Snel kijk ik Matheo aan.

Do what people say you can't.

Aqua

Overal hoorde ik geluiden , maar het leek of ik niet kon reageren. Ik probeerde mijn ogen open te doen, maar dan voelde ik iets slechts. Langzaam opende ik mijn ogen.

Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

Matheo
    Angel knielde zich neer aan de andere kant van Delilah ze vroeg wt er gebeurde."Ik weet het niet ik zag ze daar levenloos liggen."zei ik in paniek en kijk dan naar Angel.

Angel
    'Maar...Hoe..Kan dat?' stamelde ik. Ik stond hier al een tijdje in de buurt en ik had niks gezien. Of had dit soms iets met haar gave te maken? 'Wat doen we nu?' zei ik al iets rustiger dan net.

Matheo
    Angel vroeg wat we nu moesten doen.Ze leek dood en haar hart stond nu ook stil,maar ze voelde nogsteeds warm aan."Ik weet het niet."fluisterde ik stil.

Delilah Hayden Scooter

Ik was helemaal in paniek. Ik kon niet meer naar mijn lichaam toe. Wat moest ik doen? Mijn hart van mijn lichaam klopte langzamer en klopte helemaal niet meer. Dit was niet goed.

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Angel
    Ik kreeg een beetje pijn van het knielen dus ging ik zitten. 'Deliah,' mompelde ik. 'Hoe kan dit?' Ik keek een beetje rond. Alati stond een beetje bij de bosjes, die had ik lang niet gezien. Ik keek weer terug naar Deliah, haar lichaam die er bewusteloos bij lag.

Alati Gaea Sapphira
    Er vormt een opkropping rond een gedaante. Als ik wat dichterbij kom, merk ik dat het rond Delilah is, het meisje dat ik eerder zag. Ze lijkt dood, en ik heb moeite niet te glimlachen, het lukt me te doen alsof het van verdriet is.

[ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 12:07 ]

Tijd voor koffie.

Feline

'fuckver....' Zei ik. Hoe kan Delilah nou dood zijn? 'hoe?'

Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

Matheo
    Ik keek om en zag dat Alati er ook bij was gekomen."Alati?Heb jij een idee van wat er gebeurt is?"vroeg ik haar dan en een krop in mijn keel was te horen.

(wil iemand mee doen met deze RPG?
    Het is niet op Q)

[ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 12:19 ]

Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.