• DIMENSION TRAVEL.



    ~~~~
    Rollentopic.

    Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..


    Wezens:
    Assassin - James.
    Carmenta- Athan Romanescu

    Meisjes:
    Reyna - Willow Nastya Reyes.
    Carmenta - Amberlynn Lee Jefferson.
    Assassin - Sage Evangeline Clark

    Jongens:
    Porcelaneous - Jack Rush.
    Cyberlord - Damien Hunter.

    Wetenschappers:
    Izusu - Xavier Hush Gray.

    Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 20:32 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    CyberLord schreef:
    (...)
    [Je kunt op mij reageren ;D]


    [Ik wacht op een reactie van Amparo ;p Die moet eerst nog]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Reyna schreef:
    (...)

    [Ik wacht op een reactie van Amparo ;p Die moet eerst nog]

    [Ohja xd Is goed :Y)]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amberlynn Jefferson & Athan Romanescu.

    Damien grinnikte eventjes. "Zo, dus jij wilt de macho van de groep gaan spelen?" vroeg hij Athan uitdagend en kwam overeind. "We kijken anders nog wel," begon Willow, "Ik weet alleen dat ik over een paar dagen wel zat ben van die vruchten. Dorpen hebben ze hier lijkt me niet dus eigenlijk is het enige wat overblijft is op dieren jagen, waar ik niet echt voor ben, en andere vruchten zoeken." Damien knikte. "Dat is ook een goed idee, maar misschien heeft 'macho' hier een beter idee." Hij grinnikte weer en keek Athan uitdagend aan. Amber keek naar Damien en moest zachtjes lachen. "Zijn er geen andere vruchten?" vroeg ze toen en keek naar Willow.
    Athan keek naar Damien en schudde zachtjes zijn hoofd. "Ik kom net van het bos.." zei hij toen en haalde zijn schouders op. "Niks bijzonders, er zijn geen wilde dieren of iets wat daarop hoort te lijken. We kunnen best het bos ingaan." zei hij en keek naar Damien. "En meneer 'Macho' heeft geen zin om rottend tegen de grond aan te sterven."


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    ( En wauw, James en Xavier zijn lekker bezig blijkbaar. Ik skip het welxd )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (I’m back, finally. Vanity? Ze hebben toch beide geen ziektes, lollol. And it’s, indeed, fun to write. Forgive my perverted mind, guys. :Y))

    Xavier Hush Gray, wetenschapper.
    Nauwelijks merk ik dat hij zijn adem inhoud, maar ik merk de luide kreun gemakkelijk op. “A-aah.” Mijn adem slaat hees en warm tegen zijn hete lichaam als ik dit hoor en doorga met het leiden om hem te vermaken. En ik weet niet precies waarom hij opeens mijn lid ietwat zelfverzekerder vastpakt, maar het maakt me allemaal vrij weinig uit op het moment, wat zijn reden moge zijn, er komt een gesmoorde kreun van tussen mijn lippen vandaan, doordat ik mijn mond stevig op zijn gespierde borstkas druk. Langzaam begint hij bewegingen te maken waardoor ik alleen maar ruwer wil zijn, naar hem toe, en ik merk hoe deze door zijn handelingen iets groeit en stijver word.
    Op het moment dat ik hem uitdagend aankijk, staan zijn ogen glazig, maar vol met lust. Nu doet mij alleen het lust-gedeelte wat en ik ben blij dat ik dat in zijn blik zie. James lijkt het, net als ik, fijn te vinden dat we beide onze mond houden. Wat zouden we sowieso moeten zeggen? Dit was niet het moment om gezellig te kletsen en aangezien de sfeer tussen ons nu geladen en vol lust was, lag ik daar ook niet echt op te wachten.
    James stort zich opnieuw op mijn lippen, ik had de aanraking gemist moet ik eerlijk toegeven. Mijn andere hand, die nog op zijn billen lag, gleed naar voren en streelde de omgeving bij zijn lid af. Dit deed ik net op het moment dat hij het tempo iets op voerde en zijn vrije hand naar mijn billen laat afdwalen, wat ik eerder bij hem had gedaan. Vervolgens bijt hij ruw op mijn lip en trekt deze een stukje naar zich toe voordat hij deze loslaat, dit zorgt bij mij voor een luide kreun. “Aah!” Echter klonk deze ook hees en liet ik mijn mond hierna open, omdat ik dacht dat als ik mijn mond dicht zou doen, ik niet genoeg adem zou krijgen.
    Mijn ene hand was ondertussen nog ruwere bewegingen aan het maken, terwijl de andere hand de omgeving bij zijn lid streelde en ik mijn lip kort op die van hem drukte, het vervolgens afbrak en mijn mond richting zijn oor bracht. Ik likte kort met mijn tong over zijn nek naar zijn oor, beet zacht en fluisterde toen hees, sensueel: “Neem me.” Hierna drukte ik al vrij snel mijn lippen weer op zijn huid, omdat ik de aanraking ervan al miste.

    (PS. I know you dudes like it, secretly. :9~)


    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 18:59 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Damien Hunter

    Amberlynn keek naar mij en begon zachtjes te lachen. "Waaat?" vroeg ik onschuldig, alsof ik me van geen schuld bewust was. Ik verwachtte geen reactie en deze kreeg ik ook niet, waardoor ik alleen maar meer moest grinniken.
    "Zijn er geen andere vruchten?" vroeg Amberlynn toen en keek naar Willow. Athan schudde toen zachtjes zijn hoofd. "Ik kom net van het bos.." zei hij toen en haalde zijn schouders op. "Niks bijzonders, er zijn geen wilde dieren of iets wat daarop hoort te lijken. We kunnen best het bos ingaan." zei hij en keek naar mij. "En meneer 'Macho' heeft geen zin om rottend tegen de grond aan te sterven." Ik knikte en lachte eventjes. "Goed, dan moeten we maar met meneer 'Macho' mee gaan en eten gaan zoeken." zei ik terwijl ik de anderen aankeek, "Denken jullie niet?" Hij hapte niet, maar ja. Kon altijd nog.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Ja, sinds ze dat gelezen heeft bij Greenfields Coven blijft ze het herhalen tegen mij. D: Stiekem leest ze alles wat seks is mee.]

    James - wezen

    Als ik hem nog beter vastpak, komt er een gesmoorde kreun uit zijn mond omdat hij zijn mond stevig op mijn gespierde borstkas drukt. Hij groeit en word nog stijver tussen mijn vingers. Zijn hand die op mijn billen ligt, glijd hij naar voren en streelt hij de omgevings om mijn lid. Mijn knieën knikken lichtjes van al het genot.
    "Aah." klinkt er een luide kreun uit zijn mond nadat ik op zijn lip gebeten heb. Zijn mond houd hij daarna een stukje open, die van mij is allang open gezakt, maar ik heb het niet echt door. Zijn hand maakt nog ruwere bewegingen waardoor ik af en toe een luide kreun slaak als ik het niet meer in kan houden. Ondertussen probeer ik hem op te volgen, maakt mijn hand wat snellere en ruwere bewegingen en knijp ik zacht met mijn andere hand in zijn billen, mijn korte nagels dringen in zijn vlees.
    Hij drukt zijn lip kort op die van mij, breekt het weer af en brengt zijn mond in de richting van mijn oor. Hij likt kort met zijn tong over mijn nek richting mijn oor, bijt er zacht op en ik laat een zachte maar lang gerekte kreun horen waarna ik begin te hijgen.
    "Neem me." fluistert hij hees en sensueel. Hij drukt vrij snel zijn lippen op mijn huid terwijl de woorden bij mij verwerkt worden. Ik weet hoe ik een vrouw moet nemen, maar een man? Ik heb werkelijk geen idee. Mijn lichaam verstijft, mijn bewegingen houden op. Ik stop een moment met ademen en laat Xavier dan los. Dan haal ik raspend adem en bijt ik op mijn lip.
    "Hoe dan?" is mijn eerste vraag. Ik heb er immers nog nooit over nagedacht. "Nee, dat kan ik niet... Het..." Ik schud abrupt met mijn hoofd en neem afstand van hem. Dit gaat me te ver, het is nog veel te nieuw. Hij is geen meisje... Ik haal mijn hand nerveus door mijn haar en probeer dat gevoel kwijt te raken. Mijn stijve blijft welwillig omhoog priemen, maar ik probeer die te negeren.


    Your make-up is terrible

    ( Haha niet erg, maar ik wacht op Cheryl, (Reyna) voordat ik ga antwoorden als je het niet erg vindt xd )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Carmenta is ook Cocon toch? Zo verwarrend!]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    [Carmenta is ook Cocon toch? Zo verwarrend!]

    (Huh? Waar the heck heb je het over? Haha, nee, dat ben ik niet. Ik ben dit andere profiel.)


    [NVM. I'm stupid.]

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 19:31 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    (Can't blame her, though. We schrijven gewoon goed. (cat))

    Xavier Hush Gray, wetenschapper.
    Zijn knieën beginnen lichtelijk te knikken, waarschijnlijk van het genot, ten minste dat is wat ik mag hopen. In tegen stelling tot mij, is de mond van James al iets langer open gezakt. Af en toe slaakt hij een luide kreun en maakt zijn hand wat snellere, ruwere bewegingen. Op het moment dat hij zacht, met zijn andere hand, in mijn billen knijpt waardoor zijn korte nagels in het vlees dringen, grom ik weer. James laat een zachte, maar lang gerekte kreun horen waarna hij begint te hijgen doordat ik zacht in zijn oor beet.
    Zijn lichaam verstijft abrupt nadat ik de woorden in zijn oor had gefluisterd, zijn bewegingen houden op, wat heel jammer voor mij is, en voor een klein moment stopte hij zelfs met ademen. Waarschijnlijk was ik dan toch de grens overschreven? Ik had het niet moeten doen, misschien had ik het dan verder kunnen drijven, nu moest ik improviseren. In mijn gedachten schudde ik mijn hoofd; Xavier, dat is de lust die spreekt!
    James laat me los, haalt raspend adem en bijt op zijn lip, ik merk dat ik ondertussen hem ook heb los gelaten en hem wellustig, maar afwachtend aankijk. Mijn mond nog half open doordat ik mijn ademhaling normaal probeer te krijgen, wat niet echt lukt, het klinkt namelijk nog steeds hees en ongecontroleerd. “Hoe dan?” is de eerste vraag die hij stelt, en ik wil er antwoord op geven, maar bedacht me dat het waarschijnlijk nu geen goed idee was, dus bleef ik stil. “Nee, dat kan ik niet… Het…” Abrupt schud hij zijn hoofd en neemt afstand van me, waarna hij zijn nerveus zijn hand door zijn donkere haar haalt.
    Zwijgzaam neem ik hem in me op, van top tot teen, en merk zo dat zijn stijve er nog is, dus grijns ik lichtelijk. Ik kan proberen verder te gaan of ik kan nu stoppen en doen alsof er niets gebeurd is? Het probleem is echter dat de lust nog steeds in mijn lichaam huist en ik totaal niet luister naar de dingen die daar niet mee te maken hebben, sowieso is de tweede optie helemaal niets voor mij, dus kies ik vrijwel gelijk voor het eerste. “Er is echter ook een andere optie…” begin ik heimelijk, lichtelijk uitdagend terwijl ik over mijn lippen lik en hem aan blijf kijken. Oogcontact was erg belangrijk in dit soort situaties. “Ik kan het bij je voordoen…” grijns ik zwoel, nog uitdagender en mijn vingertoppen glijden weer over zijn borstkas terwijl ik wat dichter naar hem toe ga. Nu kan ik enkel hopen dat hij me toelaat, or else… I’m fucked.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 19:50 ]


    [Hahaha, vind ik ook.]

    James - wezen

    Xavier heeft mij ook losgelaten en kijkt mij wellustig maar afwachtend aan. Zijn mond staat nog half open, zijn ademhaling is nog steeds hees en ongecontroleerd, ik probeer mijne op orde te krijgen, wat maar half lukt. Zijn woorden van net zorgen er gewoon voor dat het niet zo wilt.
    Zwijgzaam neemt hij me in zich op, van top tot teen. Ik bijt op mijn lip, ik weet dat hij nu duidelijk kan zien hoe ik er nog steeds aan toe ben en het veranderd nog steeds niet. Ik wacht tot hij iets te zeggen heeft op wat ik net zei, al wil ik eigenlijk niet dat iemand iets zegt nu.
    "Er is echter ook een anere optie." begint hij heimelijk, lichtelijk uitdagend terwijl hij over zijn lippen likt en mij aan blijft kijkt, ik kijk vragend terug. "Ik kan het bij je voordoen..." grijnst hij zwoel, nog uitdagender en zijn vingertoppen glijden weer over mijn borstkas, wat de lust opnieuw opwekt vurig bij mij. Hij komt dichter naar mij toe, met deze vernieuwde vurige blik kijk ik naar hem. Een uitdaging, alweer...
    "Laat dan maar eens zien wat je hebt." antwoord ik even uitdagend en ook toegeeflijk. Ik kom dichter naar hem toe zodat de afstand tussen ons weer overburgt is en ik sla mijn arm om zijn middel heen. De lust neemt het op de één of andere manier gelijk over. Ik moet toegeven dat ik nieuwsgierig ben naar die andere optie, zo kan ik niets bedenken. Ik kan sowieso niets bedenken en vind het knap dat Xavier daar wel tot in staat toe is.


    Your make-up is terrible

    CyberLord schreef:
    [Carmenta is ook Cocon toch? Zo verwarrend!]


    Carmenta aka Sirens aka Amparo XD


    The duty of youth, is to challenge corruption.