• Ok, ik heb dus minimaal 5 rollen nodig voor mijn nieuwe serie: We're not weird, we're just 5 murderers...

    Info over serie:
    De serie gaat over 5 personen die allemaal een verschillend verleden hebben en uiteindelijk bij elkaar zijn gekomen, ze vinden dat mensen die ernstige criminele daden ondergaan moeten sterven en daarom vermoorden ze die personen.

    Dus, als je een rol wilt geef dan je naam, een afbeelding van hoe je eruit wilt zien en iets over jezelf of je verleden.

    Ok, ik heb dus 5 moordenaars nodig, als die rollen bezet zijn maar je wilt er nog een, zeg maar dan kijk ik of ik hem kan gebruiken ^^

    [ bericht aangepast op 10 aug 2009 - 17:02 ]


    Don't smoke, don't drink, don't do drugs and I can party harder than you!

    Naam: Rachel
    Plaatje: http://www.hollywood-celebrity-pictures.com/Celebrities/Christina-Aguilera/Christina-Aguilera-64.JPG
    Tekst:
    Hello, Ik ben Rachel en ik ben 21 jaar oud. Op het eerste gezicht lijk ik misschien wel op een lieverdje. Maar geloof me, erg lief ben ik niet. Beter nog, ik kan heel gevaarlijk zijn. Met mijn geliefde messen heb ik al heel wat mensen zien sterven.
    Ik ben niet alleen gevaarlijk, als ik niet in die bui ben, ben ik ook erg lief. Ik zorg voor iedereen als het moet. Mijn vrienden zijn mijn alles. Je komt ook niet zomaar aan ze. Want dan krijg je met mij te maken.
    Ik speel bass gitaar en hoop om ooit dit achter me te kunnen laten en dan in een band te gaan spelen.
    Verleden: Vroeger heb ik gezien hoe mijn vader mijn moeder heeft vermoord. Een vreselijk gezicht. Ik heb nog nooit in mijn leven zo veel pijn gevoeld. De laatste blik die mijn moeder me gaf zal ik nooit vergeten.
    Nadat mijn moeder is vermoord heeft mijn vader me achtergelaten bij mijn oma. Ik rust niet voordat ik hem gevonden heb en hem hetzelfde aan kan doen als hij bij mijn moeder gedaan heeft.


    Music is the new sex

    Naam : Shanice-Loraine
    Tekst :
    Haajjj!Ik ben dus Shanice-Loraine ik ben 19 jaar oud en ik woon op dit moment bij mijn zus in huis.Dat komt omdat ik zelf op dit moment geen huis of werk heb.Ouders heb ik niet.Omdat ik nu toch bezig ben met vertellen kan ik net zo goed alles vertellen.Vroeger zat mijn vader bij een soort bende.Mijn vader was een drugsdealer.En mijn moeder was een hoer.Zo kwamen ze aan geld.Maar later kon mijn vader er niet meer tegen en heeft een kogel door zijn kop heen geschoten.Ik ben toen vn huis weggelopen en ik kreeg toen een vriend die heel lief was,althans dat dacht ik,hij vermoorde mijn neef en hij heeft me bijna mishandelt maar dat is gelukkig niet gebeurt.Later die tijd hoorde ik dat mijn moeder is vermoord maar door wie ben ik nog steeds niet achter,maar ik verzeker je ooit kom ik er achter en die leeft dn niet meer...

    Foto :
    http://images.blastro.com/images/artist_images/full/full_kristinia_debarge_artist_photo1.jpg

    hoop da ik de rol krijg

    x


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Naam : Jenn
    Tekst :
    Heey ik ben Jenn 18 jaar oud. en misschien lijk ik lief maar dat ben ik dus echt niet. tegen mensen die ik niet ken of irritant zijn ben ik heel erg bitchie maar als ik je ken ben ik wel aardiger ;] Ik heb best wel veel vrienden. Ik heb een aparte styl en daarom kijken mensen ook me vaak na. maar het boeit me echt niet wat mensen van me vinden, ik ben gewoon mezelf. Vaak zing ik en ik maak me teksten ook zelf ;] toen ik 10 was is mijn moeder vermoord. sinds dien is me vader me gaan mishandelen. vorig jaar ben ik weggelopen en sinds dien woon ik nu bij mijn nicht ze heet Hayden en ze is 25. maar ik ik wil er zo graag achter komen wie me moeder heeft vermoord heeft en ik weet zeker ik kom er achter ik neem dan wraak !

    http://media.photobucket.com/image/brittany%20kramer/Zom-bee/Brittany%20Kramer/Brittany_Kramer34.jpg?o=23

    ik hoop dat ik een rol krijg ;] x.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2009 - 16:15 ]

    Naam & age:
    Sarah, 17
    Texty:
    Haii! Ik ben Sarah, en ik woon samen met mijn broer in een klein flatje.
    Ouders heb ik niet, of eigenlijk wel, maar ze zijn weg.
    Mijn moeder zat aan de drugs, mijn vader was de baas van een hoeren club.
    Ik heb daar sinds mijn 12 moeten werken, totdat mijn broer, Joey, eindelijk genoeg geld had om mij daar weg te krijgen.
    Een jaar nadat ik weggegaan ben heeft mijn vader mijn moeder verkracht, en vermoord.
    Het enige dat ik nu wil, is wraak.

    http://s3.amazonaws.com/images.nachofoto.com/b-jenn-curbstomp-4eb7acc3cda2.jpeg


    Cute but physco. Things even out.

    Naam: Marieke
    age:20
    http://i85.photobucket.com/albums/k58/sandycheex409/random/famous/48.jpg
    Hey, ik ben dus Marieke, ik woon sinds kort in een dumphotel.Teminste zo noemen we dat, het is een soort weeshuis.Omdat ik sinds mijn 15e wees ben.Mijn moeder heeft me daar gedumpt, mijn vader ken ik niet, hij is weggelopen voor mijn geboorte, daarom voel ik me soms wat ongewild op aarde.Op een dag kwam de politie langs bij ons oude huis en zei dat ze mijn moeder hadden geiditificeert [wat een moeilijk woord o0] als lijk bij een enorme gijzeling.De dader is nooit gepak.Ik wil nu wraak, ik wil weten wie mijn moeder heeft vermoord.Ik probeer nu geld bij elkaar te zamelen om op mezelf te wonen met schilderen, ik heb nog niet genoeg.Maar als ik vrij ben is die dader niet meer veilig.Niemand zal mij stoppen, ik zal doorgaan, ik zou er een moord voor plegen.

    ik hoop dat ik een rol krijg :]

    [ bericht aangepast op 12 aug 2009 - 12:52 ]


    never lose the ability to see beauty in the little things

    naam: Alissa
    leeftijd: 18
    foto:http://www.layoutspage.com/userpics/layouts/thumbnail/i37376625.jpg
    verleden:mijn vader is toen ik 5 was voor mijn ogen op brute wijze vermoord. De moordenaar loopt nog altijd vrij rond. ik ben op m'n 10de weggelopen van huis om de man die de vreselijke gruweldaden heeft gepleegt op te sporen en te vermoorden. iedereen die mij in de weg komt te staan of iemand zonder reden vermoord snij ik de keel over. elk slachtoffer van mij word teruggevonden zonder hart, ik bewaar ze.
    als ik ooit de man die mijn vader heeft van me weggehaald te pakken krijg zal ik hem martelen op de meest vreselijke wijze die een menselijk wezen maar kan bedenken. de haat die ik voor hem voel zit in het diepste van mijn ziel. ik ben altijd de politie een stapje voor en verhuis voordurend van kraakpand naar kaakpand.

    ik moet en zal mijn vader wreken, al is het het laatste wat ik doe.

    ik zou echt heel graag een rol krijgen (:

    [ bericht aangepast op 11 aug 2009 - 15:54 ]


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    naam:Rose
    leeftijd:17
    present&past:nou ik ben dus Rose, ik kan nooit mensen honderdprocent toelaten omdat in the end dat altijd fout afliep. ik ben altijd heel zelfstandig geweest, ik moest wel papa was altijd weg en mijn moeder werken. ik ben weggelopen van huis en ik heb alleen nog contact met mijn broertje (van 9). ik zit dus nog op school, vwo6, maar ik heb daarnaast ook een 'hobby'. toen ik twee zomers geleden met mijn bff naar frankrijk ging ben ik gegijzeld geweest en dat heb ik nooit achter me kunnen laten. ze hebben mijn vriendin voor mijn ogen gemarteld, het heeft onze vriendschap kapot gemaakt. het waren 6man.
    me kunnen laten. het waren 6man.
    foto:http://media.photobucket.com/image/emo%20girl%20blonde%20hippie%20hair/superfreake88/blonde_emo_hairstyle.jpg &anders als die niet goed is kan ik je er nog een sturen.

    ik weet dat het (eigenlijk) al vol is, maar misschien kun je er 6 van maken? nouja, ik hoor het wel (:

    x

    [ bericht aangepast op 11 aug 2009 - 22:46 ]

    [ bericht aangepast op 11 aug 2009 - 22:46 ]